|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 7:47 am
Jazz är Jakobs exflickvän och min exklasskamrat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 8:18 am
Hogfather Mikusagi Jag känner igen namnet "Jazz" jättemycket.
Hogfather, jag tror att du har röjt din identitet nu >_> Ock ! Alla visste redan, väntar på att de ska banna dethär acc också o/ 2 kool 4 SG!!!!! Jag visste inte när jag svarade på första meddelandet du skrev här. Sedan skvallrade du på MSNmsger <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 8:36 am
Mikusagi Mikusagi Jag lyssnar på nyheterna. Stockholm hotas av råttinvasion. xd Tror den kommer på lördag ninja NEJ FÖR DÅ BLIR DET SNÖ emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 9:42 am
Mikusagi Hogfather Mikusagi Jag känner igen namnet "Jazz" jättemycket.
Hogfather, jag tror att du har röjt din identitet nu >_> Ock ! Alla visste redan, väntar på att de ska banna dethär acc också o/ 2 kool 4 SG!!!!! Jag visste inte när jag svarade på första meddelandet du skrev här. Sedan skvallrade du på MSNmsger <_<Näe, men smutsig hink visste, och då vet garanterat Mirjardo också
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 10:00 am
Mikusagi a**å jag känner igen dig men jag minns inte gonk Jag har bilder från när vi träffades som jag tog med min usla mobil, vet dock inte riktigt vart de är.. Jag ska försöka leta fram dom så laddar jag upp dom när jag får tid över..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 10:04 am
Anashi` Jazz är Jakobs exflickvän och min exklasskamrat. Men det var ganska längesen.. Hade nog inte träffat Miku och dom då. Har ju hänt mycket sen dess. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 11:47 am
~Bloody ~ Vampire~ Mikusagi a**å jag känner igen dig men jag minns inte gonk Jag har bilder från när vi träffades som jag tog med min usla mobil, vet dock inte riktigt vart de är.. Jag ska försöka leta fram dom så laddar jag upp dom när jag får tid över.. Det tycker jag att du skall!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 3:43 pm
Quote: Positivitet är för naiva människor Här är länken: http://eklanda.blogspot.com/Dagens inlägg: Vad är det som gör att rödhåriga människor ofta är hippies, klär sig i new age kläder, gillar volontär arbete och gärna är tillsammans med svarta människor och får mulattbarn? De två sista är visserligen inte så svårt att se sambandet med smile Och varför är människor med mörkt hår lite mystiska och varför blonderar sig folk som vill vara våpiga? Ja som Carolina Gynning, blev inte hon lite tråkigare när hon färgade sig mellanbrun? Och blev hon smartare när hon gjorde det eller är hon lika blond ändå? Kanske är som med bilar att en som kör en röd bil är mer hetsig i trafiken än en som kör en vit eller en blå. Sen varför kör många tråkiga människor Saab? Ja det finns många och svåra frågor i livet smile XDDD Det i fetstil är Arla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 4:06 pm
RÅTTAN BLI MIN BÄSTIS! wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 4:23 pm
Prof Krim RÅTTAN BLI MIN BÄSTIS! wink eek Visst, jag kan bli din bästis rolleyes xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 4:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 3:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 4:50 am
deliogarr Prof Krim RÅTTAN BLI MIN BÄSTIS! wink eek Visst, jag kan bli din bästis rolleyes xd Nu får jag brownies! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 4:51 am