|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 1:06 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 3:00 am
Mikusagi ~Bloody ~ Vampire~ känner du Sushi? a**å den där söta heterobögen från närheten av Uppsala? För i september 2005 var vi ute jättemånga och Sushi typ hängde med någon jag inte förstod vem det var. Jag minns henne, hon är inte Blackrose xD När jag fotade fick jag dock ingen bild annan än med en ballong för ansiktet, så man ser ingenting :C
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 4:11 am
Jag känner igen namnet "Jazz" jättemycket.
Hogfather, jag tror att du har röjt din identitet nu >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 5:43 am
Hogfather Mikusagi ~Bloody ~ Vampire~ känner du Sushi? a**å den där söta heterobögen från närheten av Uppsala? För i september 2005 var vi ute jättemånga och Sushi typ hängde med någon jag inte förstod vem det var. Jag minns henne, hon är inte Blackrose xD När jag fotade fick jag dock ingen bild annan än med en ballong för ansiktet, så man ser ingenting :C Men ta bort censuren xDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 9:29 am
deliogarr Namn: Du kan kalla mig Råttan för lite variation. Född: '89 Bor: Västerås Sysselsättning: Arbetslös kock Lyssnar på: I princip allt förutom schlager, dansband och majoriteten av den svenska (och internationella) popscenen.Gillar inte: Twilight-hysterin, Idol, Dancing with the Stars och liknande program, fangirls i viss utsträckning (om de inte råkar vara trevliga annars), städa och kanske lite mer. Gillar: Animé, manga, mörk humor, vrickad humor, konvent, hänga med mina vänner, nörda mig, ta en drink ibland, sitta vid datorn (trots att den segare än sirap), titta på TV, spela Ecksbawks Fulltvarv och annat smått och gott. MSN: Den får du allt fråga om xd Tror det var allt? Säger du bara för att irritera mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 9:31 am
Jag lyssnar på nyheterna. Stockholm hotas av råttinvasion. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 9:59 am
Ingen aning om vem Sushi är, men vet att det var i början av november vi var ute på stan eftersom jag fyllde år strax därefter. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 9:59 am
*skuttar runt och är söt*
heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 12:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 12:12 am
Mikusagi Jag lyssnar på nyheterna. Stockholm hotas av råttinvasion. xd Tror den kommer på lördag ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 2:52 am
Mikusagi Jag känner igen namnet "Jazz" jättemycket.
Hogfather, jag tror att du har röjt din identitet nu >_> Ock ! Alla visste redan, väntar på att de ska banna dethär acc också o/ 2 kool 4 SG!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 2:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 4:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 5:46 am
a**å jag känner igen dig men jag minns inte gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 6:00 am
Mikusagi Jag känner igen namnet "Jazz" jättemycket.
Hogfather, jag tror att du har röjt din identitet nu >_> Hur menar du 'röjt identitet' XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|