|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 11:18 am
Första skoldagen 2009 imorgon, FETT TAGGAD!!!11one
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 12:04 pm
xXlittlemeXx Bertil och Orvar heart Okejokej seriöst... hmm... klickar mig hit när jag kommer på några namn då 3nodding Så tycker jag att du skall göra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 1:06 pm
Hepp hepp, kikar förbi här en liten stund. Var ett tag sen jag var online här nu. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 1:46 pm
~Bloody ~ Vampire~ Hepp hepp, kikar förbi här en liten stund. Var ett tag sen jag var online här nu. 3nodding HEJ DU ÄR MIN KOMPIS! Vem är du? x___x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 1:48 pm
Du ser ut lite som Blackrose.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 1:56 pm
Mikusagi ~Bloody ~ Vampire~ Hepp hepp, kikar förbi här en liten stund. Var ett tag sen jag var online här nu. 3nodding HEJ DU ÄR MIN KOMPIS! Vem är du? x___xJazz kallas jag, kommer ihåg dig iaf ^^ Vi träffades för några år sen i stan med PerT.. Lingonsylt och Rastaman var där också.. Osäker om vi träffats på något konvent också..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 1:58 pm
~Bloody ~ Vampire~ Mikusagi ~Bloody ~ Vampire~ Hepp hepp, kikar förbi här en liten stund. Var ett tag sen jag var online här nu. 3nodding HEJ DU ÄR MIN KOMPIS! Vem är du? x___xJazz kallas jag, kommer ihåg dig iaf ^^ Vi träffades för några år sen i stan med PerT.. Lingonsylt och Rastaman var där också.. Osäker om vi träffats på något konvent också.. OMG jag vill komma ihåg det. Vad gjorde vi?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 1:59 pm
Du kanske snarare känner igen mig som "hon med sailormoon-masken". cool Men nu börjar jag bli trött, så jag ska gå och lägga mig. God natt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 2:01 pm
Mikusagi ~Bloody ~ Vampire~ Mikusagi ~Bloody ~ Vampire~ Hepp hepp, kikar förbi här en liten stund. Var ett tag sen jag var online här nu. 3nodding HEJ DU ÄR MIN KOMPIS! Vem är du? x___xJazz kallas jag, kommer ihåg dig iaf ^^ Vi träffades för några år sen i stan med PerT.. Lingonsylt och Rastaman var där också.. Osäker om vi träffats på något konvent också.. OMG jag vill komma ihåg det. Vad gjorde vi? Vi gick runt i stan och in på sf-bokhandeln. Det var nog 2005, för det var samma år som jag träffade min pojkvän..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 2:38 pm
~Bloody ~ Vampire~ Mikusagi ~Bloody ~ Vampire~ Mikusagi ~Bloody ~ Vampire~ Hepp hepp, kikar förbi här en liten stund. Var ett tag sen jag var online här nu. 3nodding HEJ DU ÄR MIN KOMPIS! Vem är du? x___xJazz kallas jag, kommer ihåg dig iaf ^^ Vi träffades för några år sen i stan med PerT.. Lingonsylt och Rastaman var där också.. Osäker om vi träffats på något konvent också.. OMG jag vill komma ihåg det. Vad gjorde vi? Vi gick runt i stan och in på sf-bokhandeln. Det var nog 2005, för det var samma år som jag träffade min pojkvän.. Är du säker på att du inte är Blackrose?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 11:40 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 11:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 12:03 am
Mikusagi ~Bloody ~ Vampire~ Mikusagi ~Bloody ~ Vampire~ Mikusagi ~Bloody ~ Vampire~ Hepp hepp, kikar förbi här en liten stund. Var ett tag sen jag var online här nu. 3nodding HEJ DU ÄR MIN KOMPIS! Vem är du? x___xJazz kallas jag, kommer ihåg dig iaf ^^ Vi träffades för några år sen i stan med PerT.. Lingonsylt och Rastaman var där också.. Osäker om vi träffats på något konvent också.. OMG jag vill komma ihåg det. Vad gjorde vi? Vi gick runt i stan och in på sf-bokhandeln. Det var nog 2005, för det var samma år som jag träffade min pojkvän.. Är du säker på att du inte är Blackrose?Jag är ganska säker, borde komma ihåg det själv isåfall. x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 12:31 am
VAD GÖR DU HÄR INNE? VAH? mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 12:37 am
~Bloody ~ Vampire~ känner du Sushi? a**å den där söta heterobögen från närheten av Uppsala? För i september 2005 var vi ute jättemånga och Sushi typ hängde med någon jag inte förstod vem det var.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|