|
|
|
|
Posted: Sat Feb 07, 2009 6:17 am
Vi lever varje timme som om allting ska ta slut. Vi struntar gärna i kritiken om vårt överflöd. Väskor, skor och möbler måste alltid bytas ut. I morgon kan man faktiskt vara död!
FÖR KUNG OCH FOSTERLAND
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 5:10 am
Vad är det för lov nu? Sportlov? o_O *för gammal för lov*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 6:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 7:11 am
De va lenge sen ja va här, har ni saknat mejj??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 7:28 am
Hogfather De va lenge sen ja va här, har ni saknat mejj?? NEJ men du är välkommen ändå smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 7:29 am
Mikusagi Hogfather De va lenge sen ja va här, har ni saknat mejj?? NEJ men du är välkommen ändå smile Vat ja att du har sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 7:32 am
Hogfather Mikusagi Hogfather De va lenge sen ja va här, har ni saknat mejj?? NEJ men du är välkommen ändå smile Vat ja att du har sad O RLY? Skall vi bli vänner?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 7:44 am
Mikusagi Hogfather Mikusagi Hogfather De va lenge sen ja va här, har ni saknat mejj?? NEJ men du är välkommen ändå smile Vat ja att du har sad O RLY? Skall vi bli vänner?JA heart hejj bästiss!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 8:21 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 8:29 am
Hogfather Mikusagi Hogfather Mikusagi Hogfather De va lenge sen ja va här, har ni saknat mejj?? NEJ men du är välkommen ändå smile Vat ja att du har sad O RLY? Skall vi bli vänner?JA heart hejj bästiss! Hej hej! xd Mitt fluffmoln och min kanin har inga namn. Förslag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 9:26 am
Mikusagi Hogfather Mikusagi Hogfather Mikusagi Hogfather De va lenge sen ja va här, har ni saknat mejj?? NEJ men du är välkommen ändå smile Vat ja att du har sad O RLY? Skall vi bli vänner?JA heart hejj bästiss! Hej hej! xd Mitt fluffmoln och min kanin har inga namn. Förslag?Jeffrey Dahmer och Joseph Bradeholt : DD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 9:32 am
Hogfather Mikusagi Hej hej! xd Mitt fluffmoln och min kanin har inga namn. Förslag? Jeffrey Dahmer och Joseph Bradeholt : DD Nej, det tänker jag inte döpa dem till >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 9:48 am
Bertil och Orvar heart
Okejokej seriöst... hmm... klickar mig hit när jag kommer på några namn då 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 10:14 am
Mikusagi Hogfather Mikusagi Hej hej! xd Mitt fluffmoln och min kanin har inga namn. Förslag? Jeffrey Dahmer och Joseph Bradeholt : DD Nej, det tänker jag inte döpa dem till >:Danny och Darin Derica och Dark Erica Pernilla och Derica Derica och Derica Syster och Yster
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|