|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2008 7:34 am
Dat verwacht je ook niet, hé?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2008 11:36 am
nou, die prom is ook niets. zeker dat ddr niet. de liedjes zijn totaal niet boeiend (okay, dat is smaak) maar het meest akelige is dat de pijltjes totaal niet op het ritme gaan! zo is het haast niet te doen en leidt de muziek enkel af.
Gaia Prom? Big fail for me. Ik ben het nu al zat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2008 12:57 pm
•♥• Het klinkt eigenlijk wel leuk origineel tenminste. Ik moet het nog zien kom ik nu net thuis is het event disabled xD gestopt voordat het begonnen is. sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2008 4:09 pm
wat een piep piep piep piep event dat piep piep piep piep prom.
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat het en word er agresief van
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 17, 2008 4:46 am
•♥• Ik vond het leeeeeeuk! Jammer dat jullie het niet zo vonden. tot ronde 21 en alle items gehaald. Als je bij de makkelijke liedjes blijft, als je kijkt ze hebben allemaaal een moeilijkheidsgraad, dan is het echt wel te doen. Ik ga proberen nog wat hoger te komen, je kan er nog wat gold mee verdienen ook.
Die liedjes zal wel aan copyright liggen je mag niet zomaar alles eronder zetten. Het is meer een achtergrondmuziekje je kan het geluid ook lager zetten. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 17, 2008 12:38 pm
Ik heb Stepmania op mijn computer. het is een stuk speelbaarder als de pijltjes het ritme van de muziek volgen. Nu leidt de muziek enkel tot irritatie omdat ze het ritme niet volgen (ten minste, bij mij dan niet, en bij anderen die ik ken). Stepmania ben ik best wel okay in, deze versie/variant geeft mij neigingen tot dingen uit het raam gooien.
Orgineel? Ja Goed uitgewerkt? Nee. Dit spel draait om ritme en dan moet je wel muziek hebben wat er bij past.
En bij de makkelijkste graad werd nog van mij verwacht dat ik 3 knoppen tegelijk invoerde XD
misschien dat ik het morgenochtend nog een kans geef; als het rustiger op gaia is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 18, 2008 2:48 pm
•♥• Ik heb nooit dat soort spelletjes gespeeld. Maar ja niemand heeft ooit gezecht dat het precies zo'n spel had moeten zijn, Alleen dat het met pijltjes werkt. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 19, 2008 10:02 am
als je een dansspel maakt, moet het om ritme gaan XD dans gaat om ritme XD enniewee, kwam tot ronde 19 en faalde toen... maar die kroon past toch niet bij mijn stijl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 20, 2008 5:55 pm
Euro song was weer eens niets. 2 halve finales en wij zaten in de zwakste finale en we komen er nog niet door.
volgendjaar sturen we de band surrender uit zeeland. ( joke )
en dan de 4 vaste lozer landen Engeland Duitsland Spanje en Frankrijk. die zijn regtstreeks door omdat ze zooooooooooooveel geld er in pompen. moest verboden worden en hum moesten ook eens voor rondes doen. zouden ze ook niet doorkomen.
al met all her song festival zucht weer eens. op naar zaterdag de finale. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 5:16 am
sorry, maar ik vond nederland ook echt geen goed liedje hebben, en zeker niet voor eurovision... maar ik dacht ook dat belgie wel een kans had, ik vond het helemaal niet zo slecht, het was grappig en het bleef in je hoofd zitten + ze kregen best wel veel geklap tijdens het lied.. nouja, het zal er wel nooit meer inzitten...
en gaia prom heb ik helemaal gemist ! ik vind het jammer..ik vond het een heel onirineel idee, weer is iets anders smile heel jammer dus .. maaarjaaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 1:17 pm
eurovisie had ik wel verwacht, NL stuurt al jaren weinig soeps (no offense Hind, je hebt een pracht van een stem en het was een leuk lied, maar geen song festival material) ennuh http://www.nwg-online.nl/epapers/utrecht.pdfje vindt het wel. echt wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 2:44 pm
•♥• Wat is nou songvestival materiaal? de typische songvestival liedjes klinken allemaal het zelfde en zijn niets, niet echt een goed iets. Je moet iets anders hebben (vandaar al die malle acts >_> )
Vorig jaar begreep ik het het liedje van Edsilia, ik weet niet eens meer wat het was maar wel dat het echt ruk was. Dat gaf ik bij voorbaad geen kans. en dat jaar daar voor.. Trebble kom nou toch @_@ Maar dit jaar ik vond het echt een goed liedje, bleef in mijn hoofd hangen, ik dacht echt dat we daarmee wel een kans zouden maken. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 22, 2008 2:20 am
we hebben inderdaad iets unieks nodig. Ik zou eigenlijk op het moment niet weten wat. catchy song, nice show, cool artists... iets waarvan je jezelf niet k**t tegenhouden te gaan springen!!... of dat de tranen over je wang lopen van treurigheid
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 25, 2008 4:14 am
•♥• Vinden jullie van het winnende liedje? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 26, 2008 3:11 am
ik spreek een beetje russies maar ik snap er geen bal van het is net als of die onzin uit kraamt.....
de melodie klinkt wel aardig daar is niks mis mee
die schaatser die zo spasties stond te doen .... echt waar dat zach er gewoon niet uit stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|