|
|
|
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 5:32 am
Dora The Exploded GrimCupid Dora The Exploded MEN ÅH KAN DU INTE PLOCKA UPP MIG I VÄSTERÅS DÅ PLZ : D JAG KAN FRÅGA LOKFÖRAREN OM DET ÄR LUGNT ATT VI TAR EN LITEN OMVÄG.... AA DET VORE SNÄLLT, OM DET INTE ÄR FÖR MYCKET BESVÄR... JAG ÄR ITNE SÅ JÄTTETJOCK SÅ TAR INTE UPP MER ÄN HALVA BAKSÄTET KOMMER NOG TA ETT TAG ATT BYGGA NY RÄLS, ÄRE LUGNT ELLER?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 6:30 am
Mivhip Är det när ni ska till krilmkvällen ni snackar om? Innan V-kon? Eller är det något annat? JA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 10:30 am
Jag måste byta om snart, så här kan jag ju inte se ut! redface Var bara tvungen som den feminist jag är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 1:42 pm
Ibland vet jag inte själv om jag är seriös eller inte o_O
HEJ RANDOM TANKE
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 11:54 pm
Jag har tagit bort den där grejen på min blogg som visade var alla surfade in från. Nu kan du surfa dit i lugn och ro, Krim smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 11:47 pm
"Nämen, åh! Åhbama vann juh!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 12:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 12:59 am
s**t s**t s**t! Neil Gaimans Coraline kommer som film. Den boken är fan cpbra, läste den för typ 20e gången ganska nyligen när jag satt på toaletten biggrin
Hoppas fan filmen är bra, annars vill jag inte se den
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 1:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 3:43 am
Dora The Exploded s**t s**t s**t! Neil Gaimans Coraline kommer som film. Den boken är fan cpbra, läste den för typ 20e gången ganska nyligen när jag satt på toaletten biggrin Hoppas fan filmen är bra, annars vill jag inte se den Såg trailern igår, ser ut som att den kommer bli massa tuff! : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 4:56 am
GrimCupid Dora The Exploded s**t s**t s**t! Neil Gaimans Coraline kommer som film. Den boken är fan cpbra, läste den för typ 20e gången ganska nyligen när jag satt på toaletten biggrin Hoppas fan filmen är bra, annars vill jag inte se den Såg trailern igår, ser ut som att den kommer bli massa tuff! : D Boken är astuff : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 8:40 am
HEJ GRIM VILL DU VARA GAIAVÄN MED MIG?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 9:23 am
Prof Krim Mivhip Är det när ni ska till krilmkvällen ni snackar om? Innan V-kon? Eller är det något annat? JA! KOMMER JAG OCH ARLA TILL DIG, OCH SEN SÅ VÄNTAR VI PÅ PERT OCH GRIM ELLER? Edit: För alltså det verkar som om Arla och jag kommer först. Och då väntar vi där på stationen? Tills dom andra har kommit, och sen åker vi hem till ditt slott?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 9:59 am
Mikusagi HEJ GRIM VILL DU VARA GAIAVÄN MED MIG? DET VET DU NOG REDAN~ Vilken station pratar vi om förövrigt? o: Jag hittar inte till Krim. >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 10:23 am
GrimCupid Mikusagi HEJ GRIM VILL DU VARA GAIAVÄN MED MIG? DET VET DU NOG REDAN~ Vilken station pratar vi om förövrigt? o: Jag hittar inte till Krim. >: Jag har ingen aning. xD LITA PÅ ARLA, FARVÄL TILL PROBLEM 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|