|
|
|
|
Posted: Fri Jan 16, 2009 2:15 pm
Inte jag som gjort den ju och jag kan inte göra om redan färdiga animationer. Jag tror inte jag har något sådant tufft program.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 16, 2009 2:25 pm
Är väl bara att spara ner bilden och göra om den i ps xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 16, 2009 3:24 pm
Då kan väl du göra det då. Jag använder UnFREEze, det är ett simpelt program.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 16, 2009 5:27 pm
Vafan håller Google Ads på med? 50% av alla ads jag ser är för gaythugdating.com, gayebonydating.com och interracialromance.com.
In b4 adsense.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 12:33 am
Mr_RPG Vafan håller Google Ads på med? 50% av alla ads jag ser är för gaythugdating.com, gayebonydating.com och interracialromance.com. In b4 adsense. Mm vad är du inne på för sidor vah?
Förresten, vad menar du med Google Ads? Var syns de någonstans?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 1:19 am
Mikusagi a**Å MENS Jag har värkar Jag tror att jag föder barn. Eller, det var en grav överdrift men ja.
DET ÄR OKEJ ATT ÖVERDRIVA mad Stackare :c Tänker på hon tjejen som spydde i direktsändning och förklarade 'att hon har mensvärk, och att då händer det ibland att man spyr' xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 2:36 am
Mikusagi Då kan väl du göra det då. Jag använder UnFREEze, det är ett simpelt program. VEM ÄR DAGEN HJÄLTE DÅ, MMM-HMMMM!  Jaja den går sakta och hackar lagom mycket, men ni får inte förvänta er för mycket. Det blev tråkigt efter 3e framen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 3:14 am
xXlittlemeXx Mikusagi a**Å MENS Jag har värkar Jag tror att jag föder barn. Eller, det var en grav överdrift men ja.
DET ÄR OKEJ ATT ÖVERDRIVA mad Stackare :c Tänker på hon tjejen som spydde i direktsändning och förklarade 'att hon har mensvärk, och att då händer det ibland att man spyr' xp Men s**t ta bort censureringen, fy vad töntigt <.< Du vet väl att det går att ställa in?
Jag är med i Facebook-gruppen JAG SÄGER BARA SÅ HÄR; JAG HAR MENSVÄRK med beskrivningen: Those who feel that to take place, to be seen and not apologizing for it is a right, a right MENSVÄRK should have. Ett av inläggen lyder så här: "s**t, Eva Nazemson är min hjälte! Mens ska ut i tv, i offentligheten, jag säger bara det. Mens mens mens. Prova att säg det på tunnelbanan."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 3:16 am
Dora The Exploded Mikusagi Då kan väl du göra det då. Jag använder UnFREEze, det är ett simpelt program. VEM ÄR DAGEN HJÄLTE DÅ, MMM-HMMMM!  Jaja den går sakta och hackar lagom mycket, men ni får inte förvänta er för mycket. Det blev tråkigt efter 3e framen Haha du måste lära mig allt du kan någon gång biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 5:38 am
Mikusagi Dora The Exploded Mikusagi Då kan väl du göra det då. Jag använder UnFREEze, det är ett simpelt program. VEM ÄR DAGEN HJÄLTE DÅ, MMM-HMMMM!  Jaja den går sakta och hackar lagom mycket, men ni får inte förvänta er för mycket. Det blev tråkigt efter 3e framen Haha du måste lära mig allt du kan någon gång biggrin Det kommer ta minst en vecka ju >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 10:40 am
Mikusagi Mr_RPG Vafan håller Google Ads på med? 50% av alla ads jag ser är för gaythugdating.com, gayebonydating.com och interracialromance.com. In b4 adsense. Mm vad är du inne på för sidor vah?
Förresten, vad menar du med Google Ads? Var syns de någonstans? Google Ads är typ populärast av alla non-pr0n ads på webben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 2:05 pm
Kunde du inte bara säga att det är de som syns på sidan när du har gjort en sökning? >.> Jobbig länk liksom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 2:51 pm
Den visar relaterade grejer till sidan man kollar på. Varför den visar gay-dating sidor för svarta män när jag hänger på Facepunch fattar jag inte. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 18, 2009 2:22 am
Den kanske vill få in dig i gaykretsen :c
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 18, 2009 5:37 am
Miku, man ser nästan dina bröst. Dethär kräver printscreen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|