|
|
|
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 12:25 pm
nou, de reden dat ik de afgelopen dagen niet kon:
het snotteren en snuiten is over... maar mijn stem is nu ook weg XD daardoor en het vele kuchen, ben ik bek en bekaf.
dus ik ga al de hele week voor 22h naar bed XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 12:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 9:17 am
enkel als ik er 50 tegelijk mag
(en woot, mijn boek staat op bol.com!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 1:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 21, 2008 9:21 am
free cookies for everyone!!
en dan uit de daily change ook nog eens caveboots krijgen XD feels like ma lucky day!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 22, 2008 12:37 pm
*knabbelt aan koekje* Ik dacht dat nu met het MMO het leuk zou zijn om een team van Duchties/ADPE'ers te maken. Zou mischien mensen overhalen om wat meer op Gaia/ADPE te zitten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 23, 2008 1:48 pm
•♥• Denken jullie dat het MMO snel zal komen? Ik geloof dat ik gelezen heb begin 2009. En Gaia kennende.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 24, 2008 12:17 pm
gaia kennende? het komt laat 2009.
en ik zou best in zo'n team willen zitten smile Maar of ik de battle system boeiend zal vinden is weer een andere vraag. Dat, en Gaia werkt niet goed bij mij als er meer dan 80k mensen online zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 26, 2008 3:15 am
•♥• Het is eerst nog even afwachten hoe het gaat werken. Straks is het net zo onmogelijk m je vrienden terug te vinden als in towns...
Ach wie weet Kitt misschien heb je tegen die tijd allang een andere computer. xD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 28, 2008 8:08 am
en dat terwijl mijn pc van vorig jaar is XD hij kan alle websites goed aan- geen enkele is langzaam.... op gaia na. Echt, Gaia is de enige site die ik moeite heb met bereiken, als er meer dan 80k online zijn
DA en 80k online en geen problemen.... XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 3:08 pm
•♥• Oke, dan misschien wel niet. ^^
Ik heb daar geen last van, af en toe wordt hij wl gek en blijf ik hier hangen in een zandloper, maar dat heeft niets te maken met hoeveel mensen er online zijn, meeer dat hoeveel ik van mijn browser gevraagt heb. Firefox werkt beter dan IE voor me. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 30, 2008 6:11 am
gaat er hier iemand voor de bag of win?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 30, 2008 8:06 am
•♥• Ik heb er zeven gekocht.. en verkocht. Maar er zijn mensen die er veel hebben opengemaakt en er super veel mee verdient hebben, Maar ik ga dat risico niet nemen. Ik vind dat ik door ze te verkopen al vet voordelig uit ben ik heb namelijk van het de opbrengst evolution items gekocht. Ik heb 500 cash besteed aan dingen die normaal samen 2000 cash hadden gekost. en dat terwijl ik eerder twijvelde of ik een enchanted book zou kopen voor 500 cash, nu heb ik er gewoon een alruna's rose en inari beads gratis bij! ik was happy gisteravond ^^ ik zwem ineens in de evolution items Dus omgerekend: 100c voor en enchanted book 300c voor inari beads 100c voor alruna rose 4th gen 160c voor hermes moon 9th generation 20c voor corallus egg 20c voor queen chess item niet gek, niet gek, zo'n hermes moon was normaal 10 dollar. Wie het volle pond voor deze heef betaald zal zich wel belazerd voelen. sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 2:53 am