|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 10:44 am
BOE mrgreen
ik kom ook eens weer om de hoek kijken xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 4:52 am
QYDrop BOE mrgreen ik kom ook eens weer om de hoek kijken xd WAAAAAI! *tackleglomp* Thou hasteth retuneth! Op mijn USB.... staan al mijn liedjes Een prachtig gezang Ik neem het overal mee
De zon schijnt op mijn lippen Ooooh, de zon schijnt op mijn lippen Ze verwarmt de woorden die ik zing Straten lijken stranden Badend in de zomerse zee Zing toch met mij meeeeee
Ik loop hier nu te dromen en hoop, zoals in de teksten, dat alles goed zal komen Neverending Eternal Dream
De titel is als voor mij geschreven Een blad vol wit en zwart De noten dansen om mij heen Ze breken met de kleur van leven Ik wou dat ik ze ook aan jou kon geven Mijn hart aan jou te tonenen @ Soundblast: Ik heb zeer weinig tijd, dus ik vraag best veel. Wat wil je precies? PM me anders; dan kan ik beter een prijs bepalen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 07, 2008 1:55 pm
wat rustig hier tegen woordig ... licht dat aan mij ? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 7:46 am
het kabbelt inderdaad rustig voort. het zijn de die hards die er nog wel zijn, maar volgens mij begint school hun op te slokken. we proberen wel nieuwe dingen te bedenken, maar ik denk dat iedereen het te druk heeft.
tenzij iemand zich geroepen voelt iets gaafs te organiseren waardoor de leden weer actief terugkomen?
We hebben namelijk weer eens een actieve mod nodig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 11:06 am
ik kom elke dag wel even op gaia kijken, ookal heb ik veel school werk, een mens moet toch wel een beetje ontspanning hebben he? whee Ik vind het heeeel jammer dat er niet veel actieve leden zijn... komop people ! we are 1000+ en ik zie hier iets van 10 mensen ofzo actief !! eek shame on yourselves...
paintball game is vett !! ik heb nog niemand in deze guild er over gehoord, wat vinden jullie ervan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 1:04 pm
•♥• Iedereen lijkt met zijn hoofd bij paintball te zitten, dat hoeft voor mij niet hoor.
Maarre het pinballspelletje op Gaia is leuk, het duurde even voordat ik in de gaten had hoe je daar uberhoupt binnen kon komen. whee ohja en de lag die op een gegeven moment komt... ik kan maar voor een bepaalde tijd spelletjes spelen totdat de ball telkens stil blijft staan, gisteren bleef hij helemaal hangen in een goed spel, weg. confused
lol, ik zag kitty net in dat skittles gebeuren whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 2:27 am
kittyocean het kabbelt inderdaad rustig voort. het zijn de die hards die er nog wel zijn, maar volgens mij begint school hun op te slokken. we proberen wel nieuwe dingen te bedenken, maar ik denk dat iedereen het te druk heeft. tenzij iemand zich geroepen voelt iets gaafs te organiseren waardoor de leden weer actief terugkomen? We hebben namelijk weer eens een actieve mod nodig RL meeting? Op zich zou Walibi misschien een goede plek zijn om iets te organiseren voor de ADPE'ers, het ligt centraal in Nederland en kennelijk voor zover ik op hun site gelezen heb zijn de kaartjes dit jaar een stuk goedkoper (2 Euro ofzo). Ik weet alleen niet of mensen er wat bij voelen om 27,95€ te betalen voor een dagje plezier in een pretpark met een groep. Wat ik denk is dat dit waarschijnlijk al een keer eerder bedacht is, maargoed. Ze hebben het wel over mooi weer gehad de komende maanden, wie weet is het een leuk idee voor de rest. Binnenkort is het toch weer zomer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 7:17 am
Met examens over een paar weken heb ik vaak alleen een beetje tijd om hier eens wat rond te kijken. Naja, eind mei ben ik weer beschikbaar en zal ik hoogstwaarschijnlijk hier wat vaker gaan rondhangen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 9:57 am
SoundBlast kittyocean het kabbelt inderdaad rustig voort. het zijn de die hards die er nog wel zijn, maar volgens mij begint school hun op te slokken. we proberen wel nieuwe dingen te bedenken, maar ik denk dat iedereen het te druk heeft. tenzij iemand zich geroepen voelt iets gaafs te organiseren waardoor de leden weer actief terugkomen? We hebben namelijk weer eens een actieve mod nodig RL meeting? Op zich zou Walibi misschien een goede plek zijn om iets te organiseren voor de ADPE'ers, het ligt centraal in Nederland en kennelijk voor zover ik op hun site gelezen heb zijn de kaartjes dit jaar een stuk goedkoper (2 Euro ofzo). Ik weet alleen niet of mensen er wat bij voelen om 27,95€ te betalen voor een dagje plezier in een pretpark met een groep. Wat ik denk is dat dit waarschijnlijk al een keer eerder bedacht is, maargoed. Ze hebben het wel over mooi weer gehad de komende maanden, wie weet is het een leuk idee voor de rest. Binnenkort is het toch weer zomer. persoonlijk vind ik 30 euro te duur; om die reden kozen we eerder dierentuinen (2x een meeting gehad). iedereen had zijn eigen tempo, goedkoper, minder 'jamaar dat wil ik niet doen'. Een meeting blijft leuk, al heb je altijd mensen die niet willen, niet kunnen bla bla bla. We hadden gezegd dat we de volgende keer Artis zouden nemen (zie top topic XP) Maar goed, een meeting zal niet de drukte hier verhogen XD (maar wel erg gaaf zijn en een band scheppen smile en Darlaa, ik zag jou niet XD Then again, ik zag 99% van de avi's niet en het was zo sloom en druk en.... whatever XD ik doe het wel als het rustiger is XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 10:25 am
aaah vinden jullie dat mannetje er niet vet eng uitzien ??? weet iemand wat daar de bedoeling van is..? (wat kreeg je eigenlijk voor die quest, want ik zag niets nieuws in mijn inventory..:S)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 10:28 am
nogal ja.... ik wacht wel tot het op tektek komt te staan. dan is het gedetailleerd uitgekauwt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 1:36 pm
•♥• Dat neemt wel het leuke ervan weg. sweatdrop Een paar uur later was het al gefixed en kon iedereen makelijk de quest doen.
Het mannetje is een pinada toch, dus gemaakt van papier mache daarom ziet hij er zo uit, en hij zal een paar keer met een honbalknuppel geraakt whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 7:16 am
leuke avi en HATSJAAAA - blijf maar uit mijn buurt, want ik ben ontzettend verkouden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 2:07 pm