|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 5:55 am
Anashi` Vilken av mina rosetter menar du? surprised Den ena tillhör kattkostymen, och den andra är Jack's Bat Clip. Var du i Uppsala i lördags?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 7:28 am
Prof Krim När jag ser Cassel så tänker jag på kassler, fast jag vet att det är fel, så då börjar jag fundera på hur en grönsak skulle se ut om den hette cassel, och då får jag fram en isbergssallad. BA SATT NI VET. Vet du vad jag tänker? BERRIES AND CREAM BERRIES AND CREAM!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:34 am
Prof Krim När jag ser Cassel så tänker jag på kassler, fast jag vet att det är fel, så då börjar jag fundera på hur en grönsak skulle se ut om den hette cassel, och då får jag fram en isbergssallad. BA SATT NI VET. Vad är Cassel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 11:06 am
Jalkazar Mr_RPG [:zedz] aka. mitt projektarbete emo Och det är...?NEXT-GEN ZOMBIE SURVIVAL SIMULATOR. @Krim: Not cool. Blev mobbad på det sättet när jag var liten. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 12:19 pm
VADDÅ TRODDE FOLK DU VAR ISBERGSSALLAD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 12:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 12:35 pm
Prof Krim VADDÅ TRODDE FOLK DU VAR ISBERGSSALLAD?  LOL
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 2:10 pm
Sakana-sama Anashi` Vilken av mina rosetter menar du? surprised Den ena tillhör kattkostymen, och den andra är Jack's Bat Clip. Var du i Uppsala i lördags? Ja men ... Hur fan visste du det? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 28, 2008 3:21 am
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG [:zedz] aka. mitt projektarbete emo Och det är...?NEXT-GEN ZOMBIE SURVIVAL SIMULATOR. @Krim: Not cool. Blev mobbad på det sättet när jag var liten. sad Nex-gen? Fo shizz?
Och jag kommer ihåg när den där wannabe-idrottsläraren sa Gasell istället för Cassel rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 28, 2008 7:30 am
Anashi` Sakana-sama Anashi` Vilken av mina rosetter menar du? surprised Den ena tillhör kattkostymen, och den andra är Jack's Bat Clip. Var du i Uppsala i lördags? Ja men ... Hur fan visste du det? xd Skulle gissa på att hon såg dig, men jag kan ha fel.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 28, 2008 9:11 am
Dora The Exploded Anashi` Sakana-sama Anashi` Vilken av mina rosetter menar du? surprised Den ena tillhör kattkostymen, och den andra är Jack's Bat Clip. Var du i Uppsala i lördags? Ja men ... Hur fan visste du det? xd Skulle gissa på att hon såg dig, men jag kan ha fel....... Men tjejen vet ju inte ens hur jag ser ut. <.< Och jag har knappast en Anashi skylt fastnålad på tröjan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 28, 2008 11:24 am