|
|
|
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 10:08 am
•♥• Dat zijn gewoon de items de we al hadden.
..Nou lekker, confused ik heb de Kaya de cat duur gekocht met gold. Maar ja ik vond hem toen leuk. whee en nu weten we tenmiste hoe die items zich gedragen. Maar dat heeft wel een aantal maanden geduurd niet echt snel.. op den duuuuuuur zal hij wel weer stijgen. xD Hoe gaat het eigenlijk met dat hondje? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 12:34 pm
zal ik maar eens voor jou kijken dan... :p
Benny the Puppy
:O Average Buy Price: 16,746g -10% en hij was 450,000g ! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 2:04 pm
kittyocean Op mijn USB.... staan al mijn liedjes Een prachtig gezang Ik neem het overal mee
De zon schijnt op mijn lippen Ooooh, de zon schijnt op mijn lippen Ze verwarmt de woorden die ik zing Straten lijken stranden Badend in de zomerse zee Zing toch met mij meeeeee
Ik loop hier nu te dromen en hoop, zoals in de teksten, dat alles goed zal komen Neverending Eternal Dream
De titel is als voor mij geschreven Een blad vol wit en zwart
quoted for attention en jeetje, die items zijn gezakt XD wow!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 4:12 pm
blah blub. saai verveel me
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 29, 2008 6:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 3:22 am
angel lizzie blah blub. saai verveel me start dan iets op of meng je in een discussie smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 8:45 am
kittyocean angel lizzie blah blub. saai verveel me start dan iets op of meng je in een discussie smile
Ja, dat helpt altijd wel 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 8:43 am
Ik wou zien of kitty nog wat nieuws had gemaakt op devantart, ik kittyocean googlen op dev, vind ik iemand die kitty op Gaia had gezien en haar avie zo speciaal vond dat die een plaatje had gemaakt: http://nikkotakishima.deviantart.com/art/Kittyocean-73897695 Ik weet niet of kitty dat wist daarvan dat ik het hier zeg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 8:52 am
•♥• Wow, dat is mooi. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 10:30 am
OMG!!! Ze had het me gePMed, maar ik wist niet dat ze ook op DA was!!! W00t!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 3:06 pm
Op mijn USB.... staan al mijn liedjes Een prachtig gezang Ik neem het overal mee
De zon schijnt op mijn lippen Ooooh, de zon schijnt op mijn lippen Ze verwarmt de woorden die ik zing Straten lijken stranden Badend in de zomerse zee Zing toch met mij meeeeee
Ik loop hier nu te dromen en hoop, zoals in de teksten, dat alles goed zal komen Neverending Eternal Dream
De titel is als voor mij geschreven Een blad vol wit en zwart De noten dansen om mij heen
•♥• Jay inspi xD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 11:31 pm
kittyocean OMG!!! Ze had het me gePMed, maar ik wist niet dat ze ook op DA was!!! W00t!! Ik heb je art wel gezien though en het ziet er zeer mooi uit, doe je ook commissions? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 04, 2008 10:33 am
Thanks smile Ik doe wel Commissions smile Make me an offer I can't refuse =D (met wat je dan ook wilt XD)
Op mijn USB.... staan al mijn liedjes Een prachtig gezang Ik neem het overal mee
De titel is als voor mij geschreven Een blad vol wit en zwart De noten dansen om mij heen Ze breken met de kleur van leven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 04, 2008 10:56 am
kittyocean Thanks smile Ik doe wel Commissions smile Make me an offer I can't refuse =D (met wat je dan ook wilt XD) Als ik ergens in faal is het een goed bod doen. Dus ik heb altijd liever dat de Artist het zelf bepaald. Ik wil ook best betalen voor meerdere sets aangezien ik een Artwhore ben. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 04, 2008 2:24 pm
De titel is als voor mij geschreven Een blad vol wit en zwart De noten dansen om mij heen Ze breken met de kleur van leven Ik wou dat ik ze ook aan jou kon geven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|