|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 18, 2008 7:59 am
Hjärnan är död, men hjärtat slår.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 18, 2008 9:34 am
Valgarv Hjärnan är död, men hjärtat slår. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 18, 2008 10:17 am
Mr_RPG Mr_RPG Jag har varit utan telefoner och internet idag. Idag igen. ******** you televerket! Son of a b***h.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 18, 2008 1:16 pm
Jag vet inte vad ni har för referensramar, kanske Aftonbladets forum (nu vet inte jag om Aftonbladet har ett forum, men ändå). Andra är glada om de får två inlägg i månaden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 18, 2008 10:29 pm
Mr_RPG Mr_RPG Mr_RPG Jag har varit utan telefoner och internet idag. Idag igen. ******** you televerket! Son of a b***h.[/quote ]Känns som om det händer alltmer ofta? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 19, 2008 8:11 am
Hej CSN vet ni jag läser på heltid, inte deltid! Hej CSN jag har ingen e-legitimation så jag kan inte ansöka på nytt! Hej CSN ni är svåra att ha att göra med! Hej CSN när får jag pengar av er igen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 19, 2008 10:27 am
Mikusagi Hej CSN vet ni jag läser på heltid, inte deltid! Hej CSN jag har ingen e-legitimation så jag kan inte ansöka på nytt! Hej CSN ni är svåra att ha att göra med! Hej CSN när får jag pengar av er igen? *Applause*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 19, 2008 1:33 pm
De har faktiskt personal i skolan, så jag skall gå dit och be om hjälp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 19, 2008 2:11 pm
Jalkazar Lingonsylt Man skulle nästan kunna tro att det är dött här. Om jag hade sagt de där så hade Mika snabbt varit där med en pekpinne. Min i vilket fall, jag såg just filmen An American Crime. Se den! ninja Ellen paage är löv. Såg filmen iförra veckan, äger
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 19, 2008 2:12 pm
Mikusagi Jag var den enda på Gaia-träffen >__> Jag tycker att om folk anmäler sig, till så små grejer, så skall de komma. Tekniskt sett var Valgarv och Asu också där, fast 1h sena... Jag hade inte ens anmält mig, var Krim som gjorde.................
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 19, 2008 2:45 pm
Dora The Exploded Mikusagi Jag var den enda på Gaia-träffen >__> Jag tycker att om folk anmäler sig, till så små grejer, så skall de komma. Tekniskt sett var Valgarv och Asu också där, fast 1h sena... Jag hade inte ens anmält mig, var Krim som gjorde................. Vad busigt! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 20, 2008 7:04 am
Dora The Exploded Jalkazar Lingonsylt Man skulle nästan kunna tro att det är dött här. Om jag hade sagt de där så hade Mika snabbt varit där med en pekpinne. Min i vilket fall, jag såg just filmen An American Crime. Se den! ninja Ellen paage är löv. Såg filmen iförra veckan, äger Allt hon gör blir till guuuld! Nu vill jag se Mouth to Mouth, Smart People och Stone Angel med henne 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 20, 2008 7:50 am
Jalkazar Dora The Exploded Jalkazar Lingonsylt Man skulle nästan kunna tro att det är dött här. Om jag hade sagt de där så hade Mika snabbt varit där med en pekpinne. Min i vilket fall, jag såg just filmen An American Crime. Se den! ninja Ellen paage är löv. Såg filmen iförra veckan, äger Allt hon gör blir till guuuld! Nu vill jag se Mouth to Mouth, Smart People och Stone Angel med henne 3nodding Såg mouth to mouth och Smart People när jag hade Ellen Page-maraton med migsjälv. Mouth to Mouth är sjukt bra, men smart People var en besvikelse >: Är väl mest för att jag inte gillar de andra skådespelarna speciellt mycket, Page hade inte en så stor roll i den filmen. Ska ladda ner Stone Angel~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 20, 2008 3:37 pm
I natt planerade jag och Drik. Vi skall ställa oss utanför Rikkies dörr och sjunga:
Ooooh Ri-ikk-ie är vi mer än bara vänner? Så visa vad du känner, och se'n får känslorna bestämma. Ri-ikk-ie även vindarna kan vända. För oss är du den enda. Vår kärlek den är värd ett högre pris, Ri-ikk-ie! Melodi: Eloise
Då kommer Rikkie tycka att vi är jätteläskiga och bah "sluta fangirla mig!" och vi bah "Rikkie, vad döljer du får oss? I dina ljusa ögon! En svag nyans av ljus någonstans men ändå en främling, så känner vi för dig. Vi ber dig, låt oss få veta..."
(nej Lingon, jag älskar inte Rikkie jag skulle liksom inte sjunga tillsammans med någon annan om jag gjorde det ensamrätt liksom och jag är för tjejig för Rikkie och för ung Dessutom kan jag väl inte älska någon som inte gillar blått?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 20, 2008 5:44 pm
Dora The Exploded Jalkazar Dora The Exploded Jalkazar Lingonsylt Man skulle nästan kunna tro att det är dött här. Om jag hade sagt de där så hade Mika snabbt varit där med en pekpinne. Min i vilket fall, jag såg just filmen An American Crime. Se den! ninja Ellen paage är löv. Såg filmen iförra veckan, äger Allt hon gör blir till guuuld! Nu vill jag se Mouth to Mouth, Smart People och Stone Angel med henne 3nodding Såg mouth to mouth och Smart People när jag hade Ellen Page-maraton med migsjälv. Mouth to Mouth är sjukt bra, men smart People var en besvikelse >: Är väl mest för att jag inte gillar de andra skådespelarna speciellt mycket, Page hade inte en så stor roll i den filmen. Ska ladda ner Stone Angel~ Okej biggrin Jag gör mitt bästa för att importera Mouth to Mouth till Sverige, och Smart People väntar jag på att den ska släppas i september 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|