|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:46 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Hmm... *kolla omkring*...... Vart är chipsen?! gonk I min mage 3nodding Nooo!! gonk Jag ville ha ju. Jaha <.< Finns väl mer på lagret Man får väl inte gå dit. :0 Pff, Gjort det massivs med ggr. xd Ingen märker det Jajo. Men var ligger lagret då? .. Bakom dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:47 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Hmm... *kolla omkring*...... Vart är chipsen?! gonk I min mage 3nodding Nooo!! gonk Jag ville ha ju. Jaha <.< Finns väl mer på lagret Man får väl inte gå dit. :0 Pff, Gjort det massivs med ggr. xd Ingen märker det Jajo. Men var ligger lagret då? .. Bakom dig? Hm? *kollar bakom sig* Jag ser inget. Mitt pannband är i vägen. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:48 am
*Vandra in i nya kläder* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan fast en spargris kan man ju slå sönder med en hammare xp Mjo, klart man kan. :\ Men då blir det porslin överallt och det är skrämmande.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:49 am
Jetzudan Rebirth Hm? *kollar bakom sig* Jag ser inget. Mitt pannband är i vägen. :S .. *Lyfter upp pannbandet en bit*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:50 am
Filthy *Vandra in i nya kläder* domokun Vore ännu bättre om du kunde ta bort dina superstar shades så jag slipper göra dem! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Mjo, klart man kan. :\ Men då blir det porslin överallt och det är skrämmande. dt förståss...är inte så kul att få skärvor i fötterna *vet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Hm? *kollar bakom sig* Jag ser inget. Mitt pannband är i vägen. :S .. *Lyfter upp pannbandet en bit* Åh tack. MEn jag måste till IRL ICA nu. Brb. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:51 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Hm? *kollar bakom sig* Jag ser inget. Mitt pannband är i vägen. :S .. *Lyfter upp pannbandet en bit* Åh tack. MEn jag måste till IRL ICA nu. Brb. razz Hej så länge <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan dt förståss...är inte så kul att få skärvor i fötterna *vet* Det är det säkert inte. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy *Vandra in i nya kläder* domokun Vore ännu bättre om du kunde ta bort dina superstar shades så jag slipper göra dem! gonk Men du håller väl på med den med hjälmen? den har också dom ja. jag har oranga ögon. Fast jaja jag kan ta av glasögonen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:53 am
Chibi Strawberry Det är det säkert inte. gonk nix...men dt lär vara bättre än att trampa på en spik >.O;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:53 am
Filthy Men du håller väl på med den med hjälmen? den har också dom ja. jag har oranga ögon. Fast jaja jag kan ta av glasögonen. Arigatou! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:55 am
oni-chan nix...men dt lär vara bättre än att trampa på en spik >.O;; Det har memmi89 gjort. En rostig och ganska stor en också. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|