|
|
|
|
Posted: Wed May 28, 2008 12:14 pm
Veckans tips: Ta inte emot råd om Java från någon som inte kan Java Nästa veckas tips: Det har något med fryst vatten att göra, och en färg, mer säger jag inte. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 28, 2008 3:39 pm
Psychic Szima Mikusagi Psychic Szima Haha, någon har försökt Hack:a mitt account idag och har misslyckats efter 7 gånger. ;D Fick du ett mail om att kontot låstes några timmar? surprised Det fick jag en gång.Det stod bara att kontot skulle låsas i 15 minuter dock. surprised Dora The Exploded: Even better. ;D Men ärligt talat nu, vem fan vill hacka mitt konto? Tror han att jag har en OMG hat? Haha, no freckin' way! I has an OMFG-hat instead! domokun Nan har forsokt komma in pa mitt flera ganger den senaste veckan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 28, 2008 11:24 pm
Mikusagi Veckans bullshit: Ta inte emot råd om Java från någon som inte kan Java fix'd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 29, 2008 12:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 29, 2008 8:39 am
Såg det igår på facepunch och blev hypad som fan! Hoppas jag lyckas skaffa det till konsol den här gången.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 29, 2008 9:06 am
Sostrate http://www.gamersyde.com/stream_7321_en.html zsdkwj ******** finally!<3 ÅHÅHÅHÅ! <33 Nästa år ju >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 29, 2008 11:16 am
RPG: Ja! Jag också. Det är ett sjukt bra spel som inte syntes så mycket, som man ville ha mer av... och det slutade på ett sådant sett att det bara måste komma en uppföljare! ;_;
Dora: Det är ju snart! Fast jag hade velat att de skulle ta två år på sig..då hade man kanske kunnat få vara med i projektet som..praktikant eller nåt! ;O;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 30, 2008 9:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 30, 2008 12:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 31, 2008 8:12 am
Veckans "åt HELVETE med det här": Mamma i koma. Fawk that.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 31, 2008 1:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 9:01 am
Valgarv Veckans "åt HELVETE med det här": Mamma i koma. Fawk that. >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 05, 2008 1:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 05, 2008 2:47 am
Mikusagi Veckans tips: Ta inte emot råd om Java från någon som inte kan Java Nästa veckas tips: Det har något med fryst vatten att göra, och en färg, mer säger jag inte. cool vart är veckans tips? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 05, 2008 3:51 am
Veckans tips: Ät inte gul snö Nästa veckas tips: Inte bestämt än...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|