|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:38 am
Hmm... *kolla omkring*...... Vart är chipsen?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:39 am
Jetzudan Rebirth Hmm... *kolla omkring*...... Vart är chipsen?! gonk I min mage 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:39 am
Chibi Strawberry :\ Nyah. Jobbigt att spara pengar. av nån konstig anledning så sparar jag alltid mina pengar sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:40 am
Petsy Jetzudan Rebirth Hmm... *kolla omkring*...... Vart är chipsen?! gonk I min mage 3nodding Nooo!! gonk Jag ville ha ju.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:40 am
oh! *kommer på* jag har juh belgisk choklad kvar whee heart *rusar till skafferiet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:41 am
oni-chan av nån konstig anledning så sparar jag alltid mina pengar sweatdrop o_O Och jag gör det aldrig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:42 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Hmm... *kolla omkring*...... Vart är chipsen?! gonk I min mage 3nodding Nooo!! gonk Jag ville ha ju. Jaha <.< Finns väl mer på lagret
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*ser sig omkring efter folk hon känner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Hmm... *kolla omkring*...... Vart är chipsen?! gonk I min mage 3nodding Nooo!! gonk Jag ville ha ju. Jaha <.< Finns väl mer på lagret Man får väl inte gå dit. :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:43 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Hmm... *kolla omkring*...... Vart är chipsen?! gonk I min mage 3nodding Nooo!! gonk Jag ville ha ju. Jaha <.< Finns väl mer på lagret Man får väl inte gå dit. :0 Pff, Gjort det massivs med ggr. xd Ingen märker det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:43 am
Chibi Strawberry o_O Och jag gör det aldrig. jag får skaffa ett bankvalv som joakim von anka blaugh och du får skaffa en spargris så att du inte köper upp alla dina pengar 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:45 am
oni-chan jag får skaffa ett bankvalv som joakim von anka blaugh och du får skaffa en spargris så att du inte köper upp alla dina pengar 3nodding xd Så får vi göra ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:45 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Hmm... *kolla omkring*...... Vart är chipsen?! gonk I min mage 3nodding Nooo!! gonk Jag ville ha ju. Jaha <.< Finns väl mer på lagret Man får väl inte gå dit. :0 Pff, Gjort det massivs med ggr. xd Ingen märker det Jajo. Men var ligger lagret då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|