|
|
|
|
Posted: Wed Apr 30, 2008 5:50 am
Strangler Vadå dött? Nu är jag ju här och livar upp 3nodding Vem är du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 30, 2008 6:22 am
Mikusagi Strangler Vadå dött? Nu är jag ju här och livar upp 3nodding Vem är du?En gammal veteran som kommit tillbaka! cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 30, 2008 1:37 pm
Filthy Mikusagi Filthy Mikusagi Nödvändigt att gå in då och då bara för att dissa butiken? Tänk om jag skulle gå hem till dig och bara "Här var det hälsofarligt" och gå ut igen.
Dessutom, det är folk här, men de skriver inte. Jag gick in för att skriva (innan Filthy hade skrivit sitt inlägg) och såg dig, tappade lusten och gick ut igen. SÅ TACK SÅ JÄTTEMYCKET! NOT! LOL, HAHAH. Vad har jag gjort mot dig? xDD Någon är på farligt humör. dramallama Det är inte dig jag pratar med.Oh, läste fel. trodde det var mig du menade. Tänkte på den liten presenten du skickade också. Meddelandet var buggat, såg bara 'emobarn'. Hahaha. x'D Hahaha, jag vet vem det var~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 30, 2008 1:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 9:30 am
Anashi` ... fast vi visste ju alla att SG skulle krascha o: it was just a matter of time Jag har lust att fortsätta gruppens aktivitet på något annat ställe än Gaia Online. Någon som är på? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 10:37 am
Vad är det för fel på gaia? : P
Var isåfall?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 10:39 am
Niddler Anashi` ... fast vi visste ju alla att SG skulle krascha o: it was just a matter of time Jag har lust att fortsätta gruppens aktivitet på något annat ställe än Gaia Online. Någon som är på? smile 4chan eller blip.se isf..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 11:41 am
Dora The Exploded Niddler Anashi` ... fast vi visste ju alla att SG skulle krascha o: it was just a matter of time Jag har lust att fortsätta gruppens aktivitet på något annat ställe än Gaia Online. Någon som är på? smile 4chan eller blip.se isf.. lol Nej, typ IRC.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 1:41 pm
IRC misslyckas ju hela tiden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 2:08 pm
Mr_RPG IRC misslyckas ju hela tiden. Hur tänker du då? Netsplits och sånt, eller? Händer mig sällan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 2:24 pm
Då tycker jag det är mer fail att behöva ladda 11 kB varje gång en vill veta om någon har svarat på ens fråga/sagt något nytt spännande. Gånger två om det står i en annan tråd. Gånger tre om det är i ett annat subforum... osv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 2:29 pm
Niddler Mr_RPG IRC misslyckas ju hela tiden. Hur tänker du då? Netsplits och sånt, eller? Händer mig sällan. Det är aktiviteten i kanalerna jag syftar på. : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 3:10 pm
Mr_RPG Niddler Mr_RPG IRC misslyckas ju hela tiden. Hur tänker du då? Netsplits och sånt, eller? Händer mig sällan. Det är aktiviteten i kanalerna jag syftar på. : P Jaha. Fast det fluktuerar lite, dvs går i vågor. Nu är det typ fem medlemmar där varav tre är rätt aktiva. (Det är rastaman, Derica och Krim, plus mig och Egon som snarare idlar.) Och då är det ingen som har skrikit i IRC-kanalens tråd här på forumet innan, som det annars brukar vara. Så den överlever. Och om fler är intresserade av att lämna Gaia för att lägga gillets hemdiskussionsplats på t.ex. IRC, så skulle det vara mer betydande än om "basen" är kvar här och några sticker till kanalen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 3:33 pm
Jag kommer ihåg när det var sommarlov och en typ skrev här "Hej jag har tråkigt vem möter mig i stan?" och så hade man direkt napp - av Valgarv, Rastaman och Aranea typ. Okej jag sade så kanske en gång. Eller det var kanske Valgarv som sade så och så fick hen napp av mig, Rastaman och Aranea eller hur det nu var... men enkelt var det i alla fall! Två timmar senare var alla i stan och umgicks liksom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|