|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 4:37 am
Hosianna för Herren!
Till er hedningar: Sonen är inte död, han återuppstod. Det är därför vi firar påsk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 1:19 pm
Mikusagi Hosianna för Herren!
Till er hedningar: Sonen är inte död, han återuppstod. Det är därför vi firar påsk. Han föddes ju på julafton, återuppstod på påsken, men när dog han då? :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 1:38 pm
Dark Erica Mikusagi Hosianna för Herren!
Till er hedningar: Sonen är inte död, han återuppstod. Det är därför vi firar påsk. Han föddes ju på julafton, återuppstod på påsken, men när dog han då? :0 Nu är jag inte high på kristendomen, men jag vill minnas att han dog på långfredagen och återuppstod på påskdagen. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 5:02 am
Sedan 40 dagar senare, tror jag iaf åkte han till himlen på ett moln.
Kristihimmelsfärdsdagen. Något sådant var det iaf.
Grattis Koko! Stora pojken idag, hela 18 år. Jag kommer hem om några timmar, grattis. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 9:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 9:28 am
Mikusagi Hosianna för Herren!
Till er hedningar: Sonen är inte död, han återuppstod. Det är därför vi firar påsk. Han dog ju visst. Hördu kristna flicka. Vet att det är islam som påstår att Jesus inte dog! Och grattis, lille Chocobo smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 9:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 9:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 10:06 am
Jag och Arla har rett ut det här med Jesus nu. Ingen behöver oroa sig.
Grattis Chibi Cho-hurmannustavadedet! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 8:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 9:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 10:17 am
Mikusagi Jag och Arla har rett ut det här med Jesus nu. Ingen behöver oroa sig.Det har vi inte alls! Har vi? Vad kom vi fram till?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 4:30 am
Niddler Mikusagi Jag och Arla har rett ut det här med Jesus nu. Ingen behöver oroa sig.Det har vi inte alls! Har vi? Vad kom vi fram till? Att han dog men sedan återuppstod. "På tredje dagen uppstånden igen ifrån de döda. Uppstigen till himmelen. Sittande på Gud Faders högra sida. Därifrån igenkommande till att dömma levande och döda." Jag har för mig att det var så trosbekännelsen gick. Jesus lever för Jesus är Gud, kom vi fram till.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 9:17 am
Grattis Martin! 4laugh domokun Nu är du 16 år, yosh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|