|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 1:00 pm
kiek On my mind: YES! Eindelijk! Mun IMportal voor mijn forum doet het eindelijk (na een behoorlijk aantal verspilde uren) ^_^ mag ik de link naar je forum? smile als je hulp nodig hebt wil ik ook wel (heel graag zelfs) helpen......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 1:41 pm
Oranjekorfbalpizza! On my mind: die ene persoon die nogal suicidaal bezig was de laatste tijd met 2 mislukte pogingen... en nu al 2 weken niet op een forum of msn is geweest... oei das nogal ernstig eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 16, 2005 3:41 am
Nu niet veel maar omdat ik gisteren de hele dag niet kon posten:
Diplomauitrijking was wel lachen, moesten er om 4 uur zijn en toen gingen we met de bus weg, maar de was volgens mij te laat want die vertrok pas over half 5. niemand geen idee waar we heen gingen, dik een uur later kwamen we aan bij het strandje in ijburg, konde we en kwartiertje rondlopen want om 7 uur begon de uitrijking xd Onderweg moesten ze per se karaoke gaan doen xd en er was niets te eten dus aan het eind van de avond giga honger, patatje gehaald.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 16, 2005 4:43 am
ik kreeg zomaar post van mijn vriendin eek ik hou van haar heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 16, 2005 8:45 am
on my mind: gebaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 16, 2005 11:49 am
On My Mind: HET IS HIER ZOOOO STIL!! En degene die niet op vakantie zijn die zijn niet op gaia...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 12:08 am
niet iedereen is weg hoor 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 1:54 am
Wel veel..
On my mind: Ik wil *hem* weer zien!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 2:07 am
On my mind:
Terug van vakantie en DAMN wat is Nederland leuk xd De vakantie was ook wel leuk, maar ik miste thuis toch wel.
It's good to be back!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 4:13 am
Uumie-chan On my mind: Terug van vakantie en DAMN wat is Nederland leuk xd De vakantie was ook wel leuk, maar ik miste thuis toch wel. It's good to be back! welkom terug, we hebben je gemist 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 4:57 am
on my mind: Kep net mijn kamer opgeruimd en het ziet er nog steeds uit als of ik het niet hem gedaan, maar het is ook niet erg rommelig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 9:37 am
on my mind: IK wil de nieuwe gundam seed destiny EP zien scream MAAR hij's nog niet KLAAR met "loaden" gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 9:57 am
On My Mind: Ehm.. niet veel, gaia roeleert loop hier al een dag rond.. en het is echt vette lol xp Speed of sound is best relax nummer.. kkijk nu naar totp staat op 1 namelijk.. razz verder niet veel te vertelle. wink kgaat lekker vrijdag op vakantie naar Parijs.. wooooooooooooooh.. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 10:00 am
Oubliej On My Mind: Ehm.. niet veel, gaia roeleert loop hier al een dag rond.. en het is echt vette lol xp Speed of sound is best relax nummer.. kkijk nu naar totp staat op 1 namelijk.. razz verder niet veel te vertelle. wink kgaat lekker vrijdag op vakantie naar Parijs.. wooooooooooooooh.. blaugh kgaat ik meself quoten.. <******** Speed of sound staat helemaal niej op 1..>.< K3 *rent gillend weg* rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 1:07 am
Waarom is het net als ik voor de 1e x weer in Nederland wil gaan zwemmen zulk rotweer? stare Tis niet eerlijk!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |