|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 12:11 am
+ Kami och jag, vi är goda vänner och faktiskt väldigt lika. oO;; + Onsdag. heart + Jag och Kami åt godis på vägen hit. xd Fick en som smakade pepparkaka och brändes i gommen och på tungan. xp Aj.
- Snuvig. - Fortfarande ont i magen som tusan. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 12:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 3:01 am
Detta minus gäller nog både mig och kamijon:
- Vårt företag går åt helvetet. - Jag (Chibi Strawberry) försökte säga upp mig men det gick inge vidare eftersom jag är ena VD'n. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 6:08 am
+ Schemabrytardag (nånting) i skolan idag. Askul biggrin Synd att det bara varar två dagar.. + Att ha endorfin i kroppen gör mig glad och positiv + The Hives är bra :3 + Jag och Lisbeth kommer antagligen träffas snart.. vi bor ju skitnära varann + Kanske ska dra till kimi och yume i helgen + Marco är rätt schysst kom jag på. För några år sen mobbade han mig för mitt efternamn (Runnakko = Runkarko razz ), men nu är vi typ kompisar. He's fun och låter kul när han säger "Det är hårda tider nu.."
- Typ inget. Eller jo, lisbeth är inte online
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 8:52 am
- Kakorna jag bakade 䲠slut gonk - Glassen vi 崠p堨emkunskapen var.. bl䠽_= - Torsdag imorrn gonk - Ska det va så jäkla svårt och älska mig?! gonk xp
+ Sakta men s䫥rt blir mitt liv som vanligt igen, fattas bara ett stort br嫠 xp + Alex whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 8:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 8:58 am
- Hittar inte på något bra namn till De-art... gonk - Irriterad på mitt ritande gonk - Slog på emil idag, han är dum i huvudet... stare
+/- Jag går runt med hamstern över allt (NEJ, det är ingen råtta.. ninja )
+ Jag trodde att det var tandläkar grejs idag, men mamma hade tittat fel. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 10:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 10:39 am
OMG! jag ser hedda-sama på gillet xd dagens + lätt! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 11:11 am
+ Zeldamusik + Känner mig glad
- Hon har inte kommit online idag xp - Har lite lite ont i huvudet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 11:19 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 11:20 am
Necrofix - j䴴el宧 dag skoladag - MŒ JĔTE DŌIGT - h嬬er p堡tt bli f?ld - ha b?t ge upp hoppet p堡llt - tycker livet e skit - orkar inte lyssa p堭usik - skolan g岠skit - har inga pengar - jag e j䴴e patetisk kan det blir v䲲e cry *kramar honom*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 11:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 11:26 am
Positiva faktorer
+ Låten Boom Boom + Jag kan inte göra läxorna
Negativa faktorer
- Var hos frisören - Någon bröt upp mitt lås och städade i mitt skåp eek - Jag kan inte göra läxorna
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 11:30 am
+ köpte hår färg idag
- mår jätte dåligt - fick inte komma på j-cult möte - ligger efter alldeles för mycket med stegen i svenskan - min syrra är inte hemma från london än
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|