|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 12:42 pm
A: Het maakt me echt geen bal uit. Ik heb een flatscreen, me vriend heeft gewoon nog zo'n grote beeldbuis. Je ziet er precies hetzelfde op, en daar gaat het om. Een grote beeldbuis schijnt wel beter te zijn voor spelletjes enzo maar daar heb ik verder geen verstand van. Maar ivm. ruimte en hoe het eruit ziet vind ik een flatscreen mooier/handiger. V: Als je moe bent, word je dan stil? chagerijnig? wat voor invloed heeft moeheid op jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 12:08 pm
a: als ik moe ben word ik eerste irritant, dan misselijk, en als het echt te erg wordt huil ik om niets XD
(en bij mij maakt een beeldscherm wel uit XD ik krijg pijn in mijn ogen van flatscreens XD)
v: droombaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 1:42 pm
A: Als ik dat toch eens wist..(!) V: Welke deo heb je? (Wat is een NPC ninja )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 6:51 am
a: Eau De Lucht (aka hij's op XD) Ik vind het meestal alleen te zoet, dus ben op zoek naar een niet overheersend iets XD
v: Favo NPC van Gaia en waarom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 8:45 am
A:eh..?
V: newbie vraagt: wtf is een NPC? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 10:37 pm
Geen idee, iets van een door de computer gebestuurd mannetje ofzo. Heb ze ook in guild wars xP
Wel eens een sudoku gemaakt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 1:31 am
A:Ja, is leuk om te doen 3nodding .
V: Verzamel je iets? Zo ja, wat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 1:06 pm
A: Ik verzamel zoveel XD Manga, strips, figurines....
V: Welk drankje is behoorlijk vreemd, maar erg lekker voor jou?
En een NPC = Non playable Character, zoals Sasha, Ian, Moira, Liam etc
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 12:19 pm
A: Eierdrank... vele mensen houden van het niet, maar.. het is heel lekker, voor mij.
V: Wie is je favoriete personage van een boek, videospel of film?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 08, 2006 12:25 pm
A: heb ik er ook weer zo veel van XD Ember van Elquest, Saturn van Sailor Moon.... Typisch is wel dat de meeste favo characters van mij rood of oranje haar hebben XD
V: Welke haarkleur zou bij jou passen, als je elke kleur mocht kiezen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 1:41 pm
A: Vind de haarkleur die ik heb wel goed zo... bruin/donkerblond V: Hou jij je neus dicht als je onder water gaat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 10:44 pm
A: niet met mijn handen in ieder geval XD Ik kan hem automatisch afsluiten XD Best handigXD
V: welke watersport past het meeste bij jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 1:04 am
A: Marco-Polo xp
V: Deze winter bent jij ziek geweest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 5:04 am
A: word lastig ... volgens mij is het nog neit echt winter zeg maar ... sweatdrop
V: is het nou winter of is het al weer herfst ... ( ik bedoel de vogeltjes vluiten al weer confused )
( p.s. steletje schijters.... je neus dicht doen als je in het water bent ... ik heb er normaal ge sproken nie teens tijd voor als ik aan het spellen ben whee helemaal neit als je met 11-2 wint zo als zaterdag )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 7:37 am
A: Het is officieel winter, maar als ik naar buiten kijk geloof ik er niks van. Je kan het ook een late herfst noemen.
V: Zal je de kerst met open armen ontvangen of hem de rug toekeren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |