|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2012 1:47 am
Dat ik bepaalde doelen heb, maar zelf te ongemotiveerd ben om ze te behalen. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2012 3:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2012 10:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2012 11:31 am
dat ik niet kan schrijven wat ik wil. Oh, wat had ik graag nu willen tikken wat ik wilde tikken... maar moet weer eens de eer aan mijzelf houden ¬¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2012 12:29 am
Dat ze op mijn ene werkplek gewoon simpelweg hun werknemers niet serieus nemen. Het dreigt gewoon (opnieuw) uit de hand te lopen met een client en niemand die er wat aan doet... zolang het maar niet tijdens mijn dienst gebeurd. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2012 8:50 am
Pff... de tegenstrijdigheden en het gezeik beginnen me lichtelijk op te breken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2012 2:11 pm
Al dat gezeur om geld, geld, geld....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2012 4:41 am
Niet echt goed geslapen cat_stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2012 8:06 am
met ideal mijn kaartje voor tsunacon proberen te betalen stressed ding crashed iederekeer dat ik het probeer... heb het al gemeld aan de organisators.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2012 11:29 am
^ dat is irri ja, er is niet te veel afgeschreven?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2012 11:47 am
nee er is niks afgehaald.. het crash waneer ik wil omgeleid worden naar mijn bank... dat is voor dat er echt betaald gaat worden.... doe het nu maar betalen via overschijving stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2012 2:03 pm
^nou ik hoop dat het nu wel goed gegaan is wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 22, 2012 1:27 am
br3akape nee er is niks afgehaald.. het crash waneer ik wil omgeleid worden naar mijn bank... dat is voor dat er echt betaald gaat worden.... doe het nu maar betalen via overschijving stare Dan heeft het inderdaad met de verbinding Tsunacon - bank te maken *heeft wekelijks klachten over klanten die niet met ideal kunnen werken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 22, 2012 1:51 am
kittyocean br3akape nee er is niks afgehaald.. het crash waneer ik wil omgeleid worden naar mijn bank... dat is voor dat er echt betaald gaat worden.... doe het nu maar betalen via overschijving stare Dan heeft het inderdaad met de verbinding Tsunacon - bank te maken *heeft wekelijks klachten over klanten die niet met ideal kunnen werken* ja het is gewoon irritant.... en dit is pas de eerste keer dat ik dit meemaakt, meestal werkt ideal wel voor mij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 22, 2012 1:09 pm
Vader is op advies overgestapt op Webreus-Hosting. Lijkt nu, na betaling en verhuizing, toch een kat in de zak? Of te vroeg paniek? En het ergste is dat ik juist komende week een late-dienst week heb, omdat werk het nodig vond om de cursussen in de MIDDAG te doen, ipv de ochtend, je weet wel, als iedereen helder is enzo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|