|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 2:51 pm
hm..pelottaa todellakin menna ostamaan sita conania ku siina on se kyna mukana sweatdrop ehka houkuttelen jonku skidin kaymaan sen ostamassa...olen tosin lykannyt sita liian pitkaan..kohtahan uusikin jo varmaan tulee ja vanhat kuopataan sitte ties minne rolleyes demon diaryn Eclipse on kylla varsinainen komistus! heart haaveilin hetken ajan siita etta han menisi yhteen Raenefin kanssa mutta se ei oikein olisi sopivaa kun ikaraja on saalittavat 13+ tai ainakin mina olisin hieman hammentynyt jos niin kavisi kun kerran tappokohtauksetki on nii kauniisti sensuroitu....*masentunut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 3:26 am
meppu Chobits on yli-ihana ainakin animena. Mangana en ole saanut kasiini, mutta eikohan se ole suhteellisen samanlaista. Sumomo on ihanan ylipirtea ja Chii heart Chobits on mielestani paljon parempi mangana. Ownage, yms. "Average sized! Hideki is average sized!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 6:27 am
Epista... tyopaikan naapurissa olevalla R:lla oli Conanit ilman kyna.a.. joten en paassyt sita ihmettelemaan. One Piece sentaan loytyi... perjantaina, joka varmana olikin se virallinen julkaisupaiva.
Ja sainpa raahata eilen kotiin myos iiiiiison Archonia laatikon. Kaikenlaisia herkkuja... Lelujakin... *cough*
Masca vaikuttaa hauskalta mangalta, Korealaiseen tyyliin upea piirrosjalki, ja juonikin tuntuisi olevan jostain kotoisin. Pari lukua sita vain eilen illalla luin,e tta vahan on sekavat mielikuvat viela.
Demon Diary on ihan hauska. Saali vaan, kun kirjoittaja vaihtuu ekan osna jalkaan. Tuntuu, etta loppu jaa pahasti vaillinaiseksi. Mista se sitten johtuukin, siita vaiko jostain muusta... confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 1:08 am
Eathlinn Epista... tyopaikan naapurissa olevalla R:lla oli Conanit ilman kyna.a.. joten en paassyt sita ihmettelemaan. One Piece sentaan loytyi... perjantaina, joka varmana olikin se virallinen julkaisupaiva. Eiko kaikissa tulekaan kynaa? D: Stockmannilla myytavissa ainakin pitaisi tulla... ._______.'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 1:37 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 1:58 am
sais jo tulla conan,dragonball ja se uus mikalie manga domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 2:51 am
Eathlinn Epista... tyopaikan naapurissa olevalla R:lla oli Conanit ilman kyna.a.. joten en paassyt sita ihmettelemaan. Taalla pain joillain R-kioskeilla on tapana se, etta ne antaa kylkiaiset kassalta ostotilanteessa. Estavat silla tavalla mahdolliset varastelut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 6:21 am
mie ostin ny sen conanin...enka saanut minkaanlaista kylkiaista mukana...en tieda pitasko itkea vaiko nauraa confused niilta oli vissi sitte loppunu ne conanit missa oli kyna mukana sweatdrop sweatdrop heh...ostin tanaan myos mahtis animepenaalin 3nodding halpakin oli juu...ja ostin carmenilleki yhen siita hyvasta etta han osti mulle sen hianon animeaiheisen cd-sailytyskotelon... heart biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 6:23 am
miraakkeli_88 mie ostin ny sen conanin...enka saanut minkaanlaista kylkiaista mukana...en tieda pitasko itkea vaiko nauraa confused niilta oli vissi sitte loppunu ne conanit missa oli kyna mukana sweatdrop sweatdrop heh...ostin tanaan myos mahtis animepenaalin 3nodding halpakin oli juu...ja ostin carmenilleki yhen siita hyvasta etta han osti mulle sen hianon animeaiheisen cd-sailytyskotelon... heart biggrin Nani?!?Ihanko oikeasti?!Kivaa,saa tuleva ammattikorkealainen tunkea kynansa animepenaaliin. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 6:29 am
Carmen LaVihta miraakkeli_88 mie ostin ny sen conanin...enka saanut minkaanlaista kylkiaista mukana...en tieda pitasko itkea vaiko nauraa confused niilta oli vissi sitte loppunu ne conanit missa oli kyna mukana sweatdrop sweatdrop heh...ostin tanaan myos mahtis animepenaalin 3nodding halpakin oli juu...ja ostin carmenilleki yhen siita hyvasta etta han osti mulle sen hianon animeaiheisen cd-sailytyskotelon... heart biggrin Nani?!?Ihanko oikeasti?!Kivaa,saa tuleva ammattikorkealainen tunkea kynansa animepenaaliin. whee juu...mie lahetan sulle sen hienomman jos lahetat mulle mun laturin sweatdrop 3nodding mie otan sen jossa on kuva jostain komistuksesta heart pitas selvittaa kuka tuo mysteerinen blondi on...hm... wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 6:54 am
Eathlinn Demon Diary on ihan hauska. Saali vaan, kun kirjoittaja vaihtuu ekan osna jalkaan. Tuntuu, etta loppu jaa pahasti vaillinaiseksi. Mista se sitten johtuukin, siita vaiko jostain muusta... confused hm...mie en oo lukenu sita 3 osaa pitemmalle...niitahan ei vissi ole ku 7? viela tassa vaiheessa se vaikuttaa ihan hyvalta... olen kuullut tosin myos siita etta loppu on vahan....kummallinen confused xp no..en anna sen hairita viela tassa vaiheessa 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 7:28 am
mika noita immeisia vaivaa?!? talla kertaa ranman mukana torrottaapi semmonen kynalahjus.Mennessani kauppaan tuijotin sita hetken ja kavelin sitten ulos paattaen etta ei ehka talla kertaa...mahtaako tuo conanki sitte olla semmonen sarja joka jatkuu ja jatkuu? vois tieten menna googlettamaan mutta ny ei jaksa..laiskuus on nimeni blaugh *googlettaa* jahas...sehan jatkuu jopa-- surprised
tulispa laajempaan levitykseen jokin manga jota ei ole kaannetty suomeksi ja joku lyhyempi sarja kuin nama tahan astiset...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 6:07 am
Onko kukaan muu ostanu sita Time Strenger Kyokoa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 1:28 pm
Tsuzue Onko kukaan muu ostanu sita Time Strenger Kyokoa? mie ainakin olen,ihastuin siihen heti paikalla heart ihan huippu heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 2:26 pm
Conania on ainakin tietaakseni animean jotain paalle 400 jaksoa... Etta pelkaapa ihan syysta sen sarjan pituutta!
Time Stranger Kyokon bongasin ihan vahingossa kioskilta, ja se lahti mukaan. Oikein kivaa shoujoa. Sopoja poikia, natteja tyttoja, menoa ja melsketta. Ja sita on vain 3 osaa! Joskus naitakin sarjoja...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|