|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 8:42 pm
Popi-Sita Chan Things with wings! Mr. Mystery likes Hello Kitty, but not Batzmaru Mr. Mystery likes Smarty Jones, but not Mr. Ed Mr. Mystery likes Brides, but not Preachers Sorry this is short, but it's all I could think of. It's hard, so I'll give you a hint straight off the bat. It's a girly thing. Things that are cute? Things that are Adorible? Things that are pretty? Things that are beautiful? Amai Sakura-chan Mr Mystery likes Twins but not triplets Mr Mystery likes crabs but not lobsters Mr Mystery likes Balance scales but not bathroom scales Mr Mystery likes Omega but not Alpha Mr Mystery likes Waves but not applause
What does Mr Mystery like?
(Credit to smiley and Lolly pop for helpin me out!) Things that are smaller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 12:24 am
OceanShore Amai Sakura-chan Mr Mystery likes Twins but not triplets Mr Mystery likes crabs but not lobsters Mr Mystery likes Balance scales but not bathroom scales Mr Mystery likes Omega but not Alpha Mr Mystery likes Waves but not applause
(Credit to smiley and Lolly pop for helpin me out!) Things that are smaller? Interesting. Wrong, but interesting. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 6:25 am
Amai Sakura-chan OceanShore Amai Sakura-chan Mr Mystery likes Twins but not triplets Mr Mystery likes crabs but not lobsters Mr Mystery likes Balance scales but not bathroom scales Mr Mystery likes Omega but not Alpha Mr Mystery likes Waves but not applause
(Credit to smiley and Lolly pop for helpin me out!) Things that are smaller? Interesting. Wrong, but interesting. heart Mr. Mystery like things in the Zodiak!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 10:58 am
Yep! You got it! Your turn! ::cheers:: heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:47 am
Mr. Mystery likes Cobras but not Boas. Mr. Mystery likes Black Widows but not Tarantulas. Mr. Mystery likes Scorpions but not Hermit Crabs. Mr. Mystery likes Giant Toads but not Common Frogs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:25 am
MibuNoOkami Mr. Mystery likes Cobras but not Boas. Mr. Mystery likes Black Widows but not Tarantulas. Mr. Mystery likes Scorpions but not Hermit Crabs. Mr. Mystery likes Giant Toads but not Common Frogs. things that are posionous?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:44 am
yes, poisonous / venomous... you do one now!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:48 am
ummm..... er.... ::tries to think:: mmm.... dunno if this'll make any sense but here goes
Mr. Mystery likes Ruri but not Akito Mr. Mystery likes Inuyasha but not Miroku Mr. Mystery likes Mannan but not Hayate Mr. Mystery likes Sailor Healer but not Sailor Moon
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 8:54 am
Mr. Mystery likes characters with white hair?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 9:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 10:38 am
Mr. Mystery likes Jekyll but not Hyde. Mr. Mystery likes Watson but not Holmes. Mr. Mystery likes Tofu but not Mousse. Mr. Mystery likes Indiana Jones but not Han Solo. What does Mr. Mystery like?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 8:06 pm
Mr. Mystery likes doctors!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 7:15 am
BINGO! I'm tapped out for now... someone else think of one!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 9:44 am
Mr. Mystery likes Tanpopo not Scoop Mr. Mystery likes Wakaba not Utena Mr. Mystery likes Ami but not Darrien Mr. Mystery likes Himeno but not Hayate Mr. Mystery likes Sey but not "terry" Mr. Mystery likes Aya but not Yuhi Mr. Mystery likes Kagome but not Hojo-kun
What does Mr. Mystery like? heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|