|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 5:20 am
Ik heb ze geprobeert en word gelinkt naar de de eerste pagina van de oude linklist en krijg er geen cent bij. Werken ze voor jou nog wel dan, kom jij op die spelletjes site?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 12:53 pm
Bij mij werken ze nog ja :S Die 2 met het pijltke.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 1:46 pm
kittyocean Bij mij werken ze nog ja :S Die 2 met het pijltke. Eigenaardig ik probeerde die links op een ander account en andere browser en kreeg alleen een wit beeld. Gebruikte je deze of links die je gebookmarked had? of pagina ooit vernieuwed? ^_^' eh, Iemand anders of ze wel werken? of niet werken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 26, 2006 7:11 am
Nopes, klik gewoon de link XD Nothing special done XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 27, 2006 11:07 am
Ik zet ze weer terug, misschien heeft het iets te maken met dat mijn comp sommige dingen op gaia als adds ziet en blokkeert, maar wel vreemt want het heeft wel gewerkt voor me. nog iets, ^_^ zie jij overal bij alle gezichtjes linkjes in de lijst? want ik zie namelijk alleen dit: Quote: Tate's Comics <------ this link works? sad Video Game Depot <------ this link works? sad sad sad sad sad sad sad edit: Laat maar, het blijkt dat als ik een aantal keer op preview klik als ik de links quote ik ze kan zien, (maar naar de goede pagina gelinkt word ik nog steeds niet)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 09, 2006 12:30 pm
Ik geloof dat het nu wel zo'n beetje compleet is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2006 8:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2006 9:40 am
Geweldig! En de sponsors werken nu ook niet meer voor mij crying MAAR, misschien komen ze nog ooit terug!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2006 1:45 pm
Weet iemand al of er een lijst is wat er in de nieuwe truncks zitten? (of hoe je dat ook mag spellen...)
Misschien een idee voor in deze lijst? Een lijst van uncommens en rares? Ik weet het, zal wel veel werk zijn......
Je kan misschien de gehele pagina 2 voor die plaatjes posts gebruiken; Halloween items, kerst items, easter items... stuff like that.
Als je wilt.
En belangrijke berichten van Pagina 2 kun je vast wel bewaren of ergens anders plaatsen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 11, 2006 7:48 am
Moet Gaia natuurlijk niet alemaal nieuwe dingen gaan veranderen XD lijst van rares: http://www.gaiaonline.com/guilds/index.php?page_mode=4&guild_id=5745Deze guild heeft altijd up to date lijsten van alle gaia items. Ik heb er naar toe gelinkt in de linkjes lijst, maar ik zal het er nog is nadrukkelijk bij zetten. Misschien zijn verschillende lijsten op pagina twee geen gek idee ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 11, 2006 12:11 pm
Kijk es aan wat handig! Yay!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 4:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 8:31 am
Dacht het wel ja smile Angelic en Demonic met name. En telefoons...en TV's...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 15, 2006 8:51 am
wanneer komen er nieuwe plaatsen in gaia town crying ..... ik hoor steeds waar ik zoek... jaaa ze zijn bezig, het staat op ''het'' lijstje (Wat ik overigens niet echt kan vinden :S wel ooit eens gevonden maar kwijt :S) en het komt nog, maar heb ook al berichten gezien van 2 a 3 maanden geleden.
iemand enig idee ? en weet iemand waar de toekomstplannen (liefst op volgorde) staan gepost... en dan bedoel ik dus niet de updates die al geweest zijn XD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 15, 2006 9:16 am
Geen idee de plaatsjes die open zijn zijn voor de guild huizen ik denk dat de volgende pas komen wanneer gambino en durem towns worden.
Toekomstplannen welke toekomstplannen? XD check het prikbord en reacties in de reactie topic daar staan ook links naar verslagen van de con's
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |