|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:16 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 6:13 am
Sammanfattnign om speladet p� konventet f�r oss Warhammer itnresserade
L�rdagen p� Doujinmadoi 4
dock vet jag inte om vi kommer f� g�ra det eller inte, men iaf tag med er material iaf och hoppas p� det b�sta, det v�rsta �r att vi kan f� packa ihop sakerna och f�rmodligen spela p� �vernattnigns plattsen vilket jag troligen kommer g�ra om jag hittar n�n att spela med
p� ett av borden p� konventet, spela roll om de �r f�r sm� med tanke p� l�ngd, det �r mer menat f�r att vi ska ha kul n�r vi spelar d�r.
De som �r intresserade att delta rapportera gj�rna till mig, vill ju liksom veta vilka som ska vara med och spela vad.
Vi tar med 1000 po�ng vardera, ni f�r INTE �verskrida po�ngen som sagts nu.
allt ska vara M�LAT!!!
helst i minimum 3 f�rger och set ska vara seri�st m�lat, ni kan inte bara sl�nga p� 3 f�rger och sen s�ga klart
spelet som ska spelas �r Warhammer 40K och jag ska g�ra vad jag kan f�r att fixa med en 4th editionn regelbok, men om ni kan ta med en egen s� sn�lla, g�r det, summarie boken eller den stora, spelar ingen roll, och ni M�STE ta med den bok f�r respektive arm� ni spelar.
Tag gj�rna med egen terr�ng, inte f�r stora saker, det duger med ruiner fr�n f�rra startpaketet eller det kraschade skeppet fr�n den nya.
tag gj�rn med egna t�rningar och m�ttband, om inte hoppas jagni kan l�na av n�gon annan d�r som ska spela.
N�r ni spelar och g�r upp listan g�ller detta:
minst 1 HQ och 2 Troops
Och sn�lla, n�r ni g�r upp era listor g�r ingen �ber cheese arm� av n�tt slag spele heller inte bara f�r att vinna, vi ska ha kul, o jag vet att det e kul att vinna men iaf, inga �ber cheese arm�er
och jag hoppas ni som tgit er tid att l�sa detta och best�mmer er f�r att vara med har kul, och l�r k�nna nya personer som spelar och ta upp ett par tips om hur man spelar eller m�llar, eller kanske konverterar, eller bara sno en id� eftersom att det �r mer som en hyllning till den som kom p� den �n smuttskastning 3nodding
ps. hoppas dara ingen kommer flama mig f�r detta sweatdrop gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 6:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 6:20 am
Shinobi det låter som en underbar ide xd Jag är gärna med och spelar jag ska spela Tyranider och hopas på att få möta någon jag aldrig har möt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 7:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 4:42 pm
inte en turnering eller megastrid, barapela mot random personer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 11:33 am
Anton-The-Dragon Jalkazar Anton-The-Dragon Jalkazar Anton-The-Dragon Jalkazar Shinobi_8745 Jalkazar Shinobi_8745 Jalkazar Rogga Anton-The-Dragon WARHAMMER: hig elf warhammer 40.000:space marines xd HIGH ELFS!!! gonk Dom?! Det finns Dark elfs ju! ...vilket chapter anv䮤er du d場ill dina SM? xp han spelar med fejkregler fjek regler eh? ninja han mixar lag... alla 䲠lika bra... gubbar g岠8tum pansarvagnar 12tum.... om man skuter s堭issar man om man sl岠under 3 om man sl岠? 3 s堫ollar man sedan genom att sl場䲮ingen om dom d?.. alla gubbar 䲠lika starka. Jag kom till stor del p堤essa regler eftersom dom inte ville spela efter de riktiga kul? .___.;; eller itne xp charmen i det hela f??om man itne vill spela efter de riktiga ju gonk xd vet men dom v䧲ar spela som man ska s堪ag gav upp... jag m嬡r inte s堭ycket l䮧re jag vill visst spela med riktiga regler!!!! jag har inga panzarvagnar xd du kan ju inte heler spela med riktiga regler det har du själv sagt det eller hur jalk eek eek ni vill ju inte jag vill xd har du high elfs regelbok d忿 ska k?en snart men det betyder inte att inte vill spela med riktiga regler!! jag har köpt en arme book nu xd xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 1:10 pm