|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 11:48 pm
kittyocean    Maar ik ben het er wel mee eens dat we op elkaar moeten letten XD Dat we niet iemand kwijtraken XD Ik had dat in Rhenen al XD Constant kijken waar iedereen was. Niet opgevallen? =P I made all the images myself! Do not steal them please!
 Nou we weten dat je iedereen aandacht gaf kit =P En ik moest gister naar de ortho voor een gesprekje of ik neugel zou nemjen of niet, en toen zag ik opeens een trein reiden eek Oftewel er zijn al treinreisje, meto wel ff kijken of ik zo ook naar utrecht kan blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 4:08 am
Oi,
Als het zou kunnen zou ik ook graag op die meeting komen. Lijkt me leuk om jullie eens te ontmeoten xD. Plus een combi van boeken en pannekoeken ben ik altijd wel voor in.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 11:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 12:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 4:18 am
misschien een tip. zet iets over de meeting in de naam, want nu bekijkt bijna niemand de topic. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 11:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 1:02 pm
•♥• Kan imand misschien een samenvattig te geven van wat/waar het is? ik heb geen idee waar het over gaat en heb geen zin alle pagina's terug te lezen. sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 1:15 pm
   19 November - Boekenfestijn Nieuwegein Daarna pannenkoekje grijpen - alleen nog niet bekend of we dat in Nieuwegein zullen doen of in Utrecht smile Dat is het eigenlijk XD Goedkope boeken en kans op goedkope manga! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 10:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 8:21 am
I'll be coming for sure :3 2 lijkt me toch het minimum om het te laten doorgaan? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 10:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 8:12 am
ik weet nog niet hoor, moet ff me agenda nachecken en kosten enzo....ik ga natuurlijk niet alleen voor jullie, er moet ook wel iets te doen zijn ^^;
oftewel je hoeft niet op me te rekenen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 8:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 7:31 am
Tja, ik meld me bij deze af... >.> Ik had het kunnen raden. De cursus die ervoor zorgde dat ik niet mee kon naar de dierentuin en die daarna niet door ging >.> Is afgelopen zondag van start gegaan en zal nu nog drie weken op zondag worden gegeven... Waaronder dus de 19e. *zucht* heerlijk als er wordt gecommuniceerd wordt hier zo in de volleyclub.
*baalt*
[edit] Komt sir vendetta nog wel? Want ik kreeg een PM met dat hij niet meer op Gaia zal komen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 11:08 am
   Die heb ik ook gehad, en ik heb hem om bevestiging gevraagd. Maar goed, heb een naar voorgevoel.... Nou ja, OKP en ik gaan in ieder geval smile Ik omdat het 5 minuten lopen is XD I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |