Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
5 Kirjainta: A-N-I-M-E Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

=^_^=
  Häh?
View Results

miraakkeli_88

PostPosted: Thu May 26, 2005 2:35 am

Noh..vaikka kaikki luultavasti jo tietaa...
InuYasha:Sesshoumaru heart
DNAngel biggrin ark heart
Ranma1/2:sukkahousu-Taro blaugh
Gravitation:K. heart
Fake biggrin ee xd
Naruto:Shikamaru cool ja Hinata
XXXholic:Yuko
Chobits:Chi
PostPosted: Thu May 26, 2005 6:26 am

[ Message temporarily off-line ]

Liffy Glitter

Luwina

PostPosted: Thu May 26, 2005 12:03 pm

Huh, lempihahmot? Tassa menee aikaa...

InuYasha - Kirara blaugh
Naruto - Sasuke, Itachi, Gaara, ...
Full Metal Panic - Sousuke, jos ei vaan olis niin sotahullu
Chobits - Chi
D.N.Angel - Daisuke (ja Dark)
Bleach - Se pehmolelu, Kon 4laugh
Ranma - P-chan! cool
Fruits Basket - Kyo
FAKE - Dee
Angel Sanctuary - Madhatter (ehka, nayttaa ainaki hauskalta)
Gravitation - Shuichi iha ite biggrin
Rurouni Kenshin - Himura Kenshin
Tsubasa Chronicle - ehka Kurogane...

EDIT: laitanpa kuviaki
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image
Ekassa Kon (se pehmolelu) ja se paahahmo. Toisessa Madhatter.
PostPosted: Thu May 26, 2005 12:17 pm

Pari omaa suosikkiani...

Chobits: Sumomo! xd
Furuba: Shigure/Akito blaugh
Naruto: Kakashi sensei! heart
Demon diary: Eclipse!!!!! (manga)

noh, nyt oon niin vasynyt etten muista mitaan...lisailen kun tulee mieleen... sweatdrop

kitimoogle

Eathlinn
Crew

PostPosted: Thu May 26, 2005 12:19 pm

Kysymykseni kirvoittikin mukavasti keskustelua taalla. Ja aika erilaisia mieltymyksia via ihmisilla razz
PostPosted: Thu May 26, 2005 12:22 pm

Ooooh Liftasir mista ostit misha paidan???
Haluu kanssa, tosin ennemmin Shiian, mut mitapa sen valia mika siina paidassa mollottaa... rolleyes

kitimoogle

YamiEiji

PostPosted: Sun May 29, 2005 4:30 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sun May 29, 2005 7:30 am

kitimoogle

Tais olla just tallainen "teiniliike", mika pelotti kovin. En muista nimea... umm... Link? confused
Paitakin naytti sellaiselta mihin on vaan googlesta temmattu joku kuva ja lisattu hieman glitteria. Mutta Misha mika Misha heart

Liffy Glitter

kitimoogle

PostPosted: Sun May 29, 2005 9:12 am

Liftrasir
kitimoogle

Tais olla just tallainen "teiniliike", mika pelotti kovin. En muista nimea... umm... Link? confused
Paitakin naytti sellaiselta mihin on vaan googlesta temmattu joku kuva ja lisattu hieman glitteria. Mutta Misha mika Misha heart

Miks ma en ikina tormaa mihinkaan hauskaan... crying
PostPosted: Sun May 29, 2005 10:21 am

Meikkis osti joskus Tarjoustalosta lasten osastolta animehenkisen paidan. Ei se ole mistaan animesta, mutta se on hieno. razz Pitaa vaan silmansa auki. Tai tilaa kalliilla netista... Postikulut tappaa... crying

Eathlinn
Crew

kitimoogle

PostPosted: Sun May 29, 2005 10:25 am

Eathlinn
Meikkis osti joskus Tarjoustalosta lasten osastolta animehenkisen paidan. Ei se ole mistaan animesta, mutta se on hieno. razz Pitaa vaan silmansa auki. Tai tilaa kalliilla netista... Postikulut tappaa... crying

Lasten vaatteissa on paljon kivoja animehenkisia paitoja, pitaa varmaan ostaa niita kummitytolla, se vois pitaa niita sitten kun vahan kasvaa! (on nyt 3kk vanha) wink
PostPosted: Sun May 29, 2005 10:29 am

Isompien lasten vaatteita onnistuu joskus mahduttamaan itsellekin paalle. (Kuten tuo ylla mainittu paita. Se sopii topiksi... razz )

Hum... Berserk musaa. Onko kukaan nahnyt ko loistavaa, joskin vakivaltaista animea?

Eathlinn
Crew

kitimoogle

PostPosted: Sun May 29, 2005 10:33 am

Eathlinn
Isompien lasten vaatteita onnistuu joskus mahduttamaan itsellekin paalle. (Kuten tuo ylla mainittu paita. Se sopii topiksi... razz )quote]
Jep, kun laittaa jonkun toisen paidan alle, oon niin pitka etta noi on mulle napapaita mittaisia... 170cm kun on isoin koko ja pituutta mulla 174cm... ja lisaks ne on usen tosi lyhyen mallisia... crying
PostPosted: Sun May 29, 2005 10:54 am

kitimoogle
Eathlinn
Isompien lasten vaatteita onnistuu joskus mahduttamaan itsellekin paalle. (Kuten tuo ylla mainittu paita. Se sopii topiksi... razz )quote]
Jep, kun laittaa jonkun toisen paidan alle, oon niin pitka etta noi on mulle napapaita mittaisia... 170cm kun on isoin koko ja pituutta mulla 174cm... ja lisaks ne on usen tosi lyhyen mallisia... crying

Pituutta 172 ja ko paita on kokoa 150... ^^; Ei toki toimi kaikille vaatteille... razz

Eathlinn
Crew

kitimoogle

PostPosted: Sun May 29, 2005 10:57 am

Eathlinn
kitimoogle
Eathlinn

Pituutta 172 ja ko paita on kokoa 150... ^^; Ei toki toimi kaikille vaatteille... razz

Kuinka pitka se sitten sulle on, lantio-mallinen? En oikeen tykkaa liian lyhista paidoista... rolleyes
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces