Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
Fotografhörnan Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10 ... 37 38 39 40 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Blood Joker

PostPosted: Mon Sep 20, 2004 1:08 pm

Arachnaphobia
blood Joker
Arachnaphobia
blood Joker
Jag tycker att bilden från norge och den på trädet var bäst, helt klart.

Ah, vad är det som gör att du tycker så? *nyfiken* xd

Norge bilden för att den påminner om hemma något otroligt, nästan för mycket. Men också för att den var taken i ganska bra skärpa och i rätt tillfälle.

Trädet för att det är ett träd surprised Jag var värsta klätter apan som barn och har en smått underlig förkärlekt till träd.

Aah. Det kanske ser ut så här i närheten ibland också (bor vid ett inlopp till mälaren) men jag har då aldrig sett det /: man kanske borde ge sig ut på promenad tidigt på morgonen razz

Det såg ut så om jag stack ut skallen på morgonen (tänk stig helmer i sällskaps resan "ko ko") nä men farsan bor precis under ett fjäll och det finns en sjö typ femtio meter nedanför huset, det blir förjävligt vackert på morgonen. (Enda nackdelen är att han har 26kb/s modem) gonk

Fast nu bor jag i Umeå, världens mest uppkopplade plats så jag mår bra.
PostPosted: Mon Sep 20, 2004 1:31 pm

Arachnaphobia
Valkyria86
Två av mina kängbilder...
Något nerminskade.. *pik pik*

*bild*
*bild*

Var egentligen fler bilder i den serien, men det var bara de här två jag blev något så när nöjd med.

Jag gillade den nedersta mer, kan faktiskt inte riktigt svara på varför. Kanske för att jag tyckte att den var skarpare och ur en finare vinkel. Lite irriterande med grejorna där i hörnet, sladdar eller vad det är.

Och förresten, är det samma par kängor på båda bilderna? De översta ser ut som Dr Martens och de nedersta som Underground ._. Fast det kanske bara ser ut så? ._.
Ja, den är tagen i ett klassurm.. Har inte redigrat den nånting mer än att den har fått bli svartvit. Är själv mer nöjd med den övre. Hade nog tyckt bättre om den undre om jag hade haft en kamera jag manuellt kunde ställa skärpan på. Digitalt.. Inte helsystem..

Första paret är den över kängan DR MArtin, och den under mina gamal 20 håls. Den under bilden är bara mina gamla. Är ett wannabee märke i tjejmodell som heter Undercover. Svinbilligt!

Wilykit

Wilykit

PostPosted: Mon Sep 20, 2004 1:32 pm

Blixtra
Valkyria86

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Var egentligen fler bilder i den serien, men det var bara de här två jag blev något så när nöjd med.

*avundsjuk*
På kängorna? razz
PostPosted: Mon Sep 20, 2004 1:34 pm

Arachnaphobia
Drevlin
Mushi
jag måste få tag i en digital kamera

Digital kameran kan vara ett kul sätt om du bara vill försöka ta sjyssta bilder och träna. Men vill du kunna ta RIKTIGT bra bilder så skaffar man en vanlig kamera. Man kan göra sketa mycket med dem. Fast dem är ju också svin dyra... sweatdrop Önska att jag faktiskt hade en.

Digital systemkamera *dregglar*

---

Och Mushi, här har du några bilder (:

På en promenad med en vän

I Norge på semester

Litet fiskeläger på Gotland

Ett träd i Visby.

Nu måste du väl se vad allt föreställer? razz

(förlåt om jag postat för mycket bilder, säg till så tar jag bort nån razz )
Den första och den sista bilden är underbara. Är inte så mycket för sjämiljöer tror jag... >-<

Wilykit

Emperor Lothar

PostPosted: Mon Sep 20, 2004 1:37 pm

Valkyria86
Emperor Lothar
Valkyria86

Trevliga kängor. Underground?
dr martin och undercover.
I see. Så det var därför jag inte kände igen dom. razz
PostPosted: Tue Sep 21, 2004 8:55 am

Arachnaphobia
Valkyria86
Arachnaphobia
Valkyria86
Ja, den är tagen i ett klassurm.. Har inte redigrat den nånting mer än att den har fått bli svartvit. Är själv mer nöjd med den övre. Hade nog tyckt bättre om den undre om jag hade haft en kamera jag manuellt kunde ställa skärpan på. Digitalt.. Inte helsystem..

Första paret är den över kängan DR MArtin, och den under mina gamal 20 håls. Den under bilden är bara mina gamla. Är ett wannabee märke i tjejmodell som heter Undercover. Svinbilligt!

Vad är svinbilligt för dig? (:
20 håls kängor för 700 kr.. Dom gick ner i pris senare så att till slut kostade de sista paren med 30 håls kängor runt 600 kr.

Men usch vad elakt razz Jag la ut typ 1200 för mina 10håls /: Fast det blir högre nästa gång jag köper...
Ska köpa 20 håls underground nästa gång. Sålode de där kängorna för de var lite försmå.. Ska kika om jag ska till london..
Har ett par underground gladiator nu och ett par fake kängor (stranger9 som är.. skitgamla! biggrin

Wilykit

Drevlin
Crew

PostPosted: Tue Sep 21, 2004 1:34 pm

Har NÅGON fler bilder som kan läggas upp. ninja
Tyckte det inte gjorde allt för mycket att det blev lite off topic i början...men nu... sweatdrop
PostPosted: Wed Sep 22, 2004 1:49 am

Emperor Lothar
Valkyria86
Emperor Lothar
Valkyria86
Emperor Lothar
Valkyria86

Trevliga kängor. Underground?
dr martin och undercover.
I see. Så det var därför jag inte kände igen dom. razz
JApp, undecover är nån slags wannabee märke till underground, också från england. kängorna är i tjejmodell, så de är större över vaderna.
I see. Går dom sönder lika fort som underground också?
De släptte i en söm, men det var dubbelsömmar på det stället, så nej! Sulan ochy allt sådant sittr faktiskt kvar! Helt otroligt wink

Wilykit

Wilykit

PostPosted: Wed Sep 22, 2004 1:52 am

Arachnaphobia
Gandiloulou
Vart har ni köpt era kängor?

Jag har köpt mina på Sko Uno (ja det är särskrivet gonk ) i Stockholm, men det är billigare att beställa från t ex Militärlagret (militarlagret.nu eller nåt)

*ännu mer offtopic* Fast nästa gång jag köper dyra skor så kanske det blir
Transformers/Transmuters istället ._.
Det är ganska skiljere några hundralappar när blue fox längre ner på gatan har rea, men köper man underground som det är dom har mest av kvittar det ju vart man köpter dem, samma jävla skitkvalite i alla fall....

Ooooh... Är inte det dom söta platåskorna med piggar? Eller är jag helt ute och cycklar..
Tror i alla fall jag ska köpa vita sådana till studenten biggrin

Lite of toppic här med ja.. Jag tror det är jag drar med mig nän slags epedemi här >.< Jag menar.. Nintendo 8-bits toppicen slutade i en My Little Ponny sekt >.<
PostPosted: Wed Sep 22, 2004 1:54 am

Drevlin
Har NÅGON fler bilder som kan läggas upp. ninja
Tyckte det inte gjorde allt för mycket att det blev lite off topic i början...men nu... sweatdrop

Jag vet... Har i alla fall fått min nya kamera nu, och jag ska fota en vän i helgen.. Så det komnmer bilder då kan jag lova er!! biggrin

Hur ligger det till med fotografier man har.. Skapat lite saker runt om med.. I photoshop eller liknanade?
Tog grundfotot, sen så råkade en vän redigera det lite.. Hehehe...

Wilykit

chibi_chan
Captain

PostPosted: Wed Sep 22, 2004 5:13 am

Min tur, hehe...Det här var i vintras, på kvällen.

User Image
PostPosted: Wed Sep 22, 2004 5:44 am

mymlans dotter
Valkyria86

Snygga! xd
Tack! biggrin whee

Wilykit

Wilykit

PostPosted: Wed Sep 22, 2004 5:46 am

chibi_chan

eek
Herre gud, jag höll seriöst på att kissa ner mig när jag såg bilden (såg den bara snabt när jag svarade på ett inlägg) första gågne.. Det seriöst ut som rödögda aliens i min förvridna hjärna. Skitläskigt... hehe...

Men annars är det en söt bild.. Vart är den tagen?
PostPosted: Wed Sep 22, 2004 6:34 am

chibi_chan

Hehe...det där mins faktiskt jag. Era cyklar på eran tomt hade så jäkla mycket snö över sig. ^_^ Mysig bild. 3nodding
Alltid lika mysigt att vandra hem i snön under sena kvällar ifrån erat hus. razz

Drevlin
Crew

Mushi

Unleashed Pawn

PostPosted: Wed Sep 22, 2004 7:16 am

Emperor Lothar

I see. Går dom sönder lika fort som underground också?

Konstigt nog så har mina Underground kängor hålt något aldeles utmärkt i ca tre år nu...om inte fyra.... whee
Men jag hade väl bara tur? xp

Nåväl, Fortfarande på jakt efter en digital kamera!!! eek domokun
Agh agh, Vill kunna fota det jag vill...kunna fota.... xp xd
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10 ... 37 38 39 40 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items