|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 6:07 am
Volgens mij is mijn beste vriend kwaad op me, maar ik zou niet weten waarom hij dat zou zijn... dat houdt me heel erg bezig op dit moment.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 7:58 am
Uumie-chan Volgens mij is mijn beste vriend kwaad op me, maar ik zou niet weten waarom hij dat zou zijn... dat houdt me heel erg bezig op dit moment. *hugs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 8:21 am
Buikpijn -> Te veel gegeten..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 10:15 am
On my mind: Ons etens was apart *ahum* maar wel lekker ^_^'' sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 10:47 am
on my mind: bleh..ben moe van werk, en het was koud buiten ><"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 10:51 am
Shin Asuka on my mind: bleh..ben moe van werk, en het was koud buiten ><" de lucht is hier wel mooi ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 11:07 am
Shin Asuka on my mind: bleh..ben moe van werk, en het was koud buiten ><" EN NAT scream *was doorweekt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 11:11 am
on my mind: Mijn nieuwe broek is cool ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 11:16 am
kittyocean Shin Asuka on my mind: bleh..ben moe van werk, en het was koud buiten ><" EN NAT scream *was doorweekt* neeh joh..het was niet nat another thing on my mind: i'm so cool cool , ik heb het geluid van mijn computer gefixt, het was ineens heel zacht...maar nu niet meer mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 11:21 am
Shin Asuka kittyocean Shin Asuka on my mind: bleh..ben moe van werk, en het was koud buiten ><" EN NAT scream *was doorweekt* neeh joh..het was niet nat another thing on my mind: i'm so cool cool , ik heb het geluid van mijn computer gefixt, het was ineens heel zacht...maar nu niet meer mrgreen Je haalt cker de hele buurt nu bij elkaar : )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 11:23 am
kiek Je haalt cker de hele buurt nu bij elkaar : ) neeh...dat niet...gewoon..hard genoeg dat ik de TV niet duidelijk hoor xd blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 11:25 am
Shin Asuka kiek Je haalt cker de hele buurt nu bij elkaar : ) neeh...dat niet...gewoon..hard genoeg dat ik de TV niet duidelijk hoor xd blaugh hehe XD net als ik dus razz Mijn slaapkamer zit naast de woonkamer sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 11:36 am
kiek Shin Asuka kiek Je haalt cker de hele buurt nu bij elkaar : ) neeh...dat niet...gewoon..hard genoeg dat ik de TV niet duidelijk hoor xd blaugh hehe XD net als ik dus razz Mijn slaapkamer zit naast de woonkamer sweatdrop mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 1:36 pm
* Baalt * de hele dag gewinkeld en alleen een pyama gekocht. Al die domme schoenen met die domme mode kan ik allemaal niet aan. Zag ik de perfecte schoen! Precies wat ik wil! In mijn maat! Is hij nog te groot...
* Grrr.... ! *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|