|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:25 am
Nightmare Asura Inget viktigt.. Värst vad alla börjar skriva med size 9 helt plötsligt.. Plötsligt? Jag har gjort det ett bra tag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:26 am
Petsy Plötsligt? Jag har gjort det ett bra tag Många i Ica som gör det ju..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:27 am
+ Zelda till SNES + Lost Vikings till SNES
- Skolan - Min ena klass"kompis" har av nån anledning gått och blivit jättekaxig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:28 am
Nightmare Asura Petsy Plötsligt? Jag har gjort det ett bra tag Många i Ica som gör det ju.. .. Irriterande?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ Jag gick me i "Det svenska gillet" idag biggrin
- E lite små sjuk stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre + Zelda till SNES + Lost Vikings till SNES - Skolan - Min ena klass"kompis" har av nån anledning gått och blivit jättekaxig. Min klasskompis har också blivit kaxig .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:29 am
Sa jag aldrig.. Tycker bara det är konstigt.. Men men.. Man ska väl inte vara här och "småprata", fel forum för det..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:32 am
Petsy Sephyre + Zelda till SNES + Lost Vikings till SNES - Skolan - Min ena klass"kompis" har av nån anledning gått och blivit jättekaxig. Min klasskompis har också blivit kaxig .__.Oh.. ._.; Denne (som heter Per) började plötsligt hålla på och säga "käften", "din mamma", och sånt du vet.. Han försöker väl vara tuff
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:32 am
Nightmare Asura Sa jag aldrig.. Tycker bara det är konstigt.. Men men.. Man ska väl inte vara här och "småprata", fel forum för det.. .. Som du vill..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:34 am
Nej, som moderatorerna vill..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:31 am
+ arrghh älskar att lyssna på bra musik @W@ (vem gör inte det förresten) + Trevligt folk på MSN, heh...
- Hatar att inte kunna hjälpa folk som är ledsna ._.;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:36 pm
+ Tog mig hem trotts stormen.. + Pratat med Hopey sen 18:00.. ^^` + Det blir mörkt mycket tidigare nu.. + Blev spammad på msn av en mycket trevlig person.. ^^
- Jag måste duscha snart.. gonk - Hopey orkade inte rita en blomma.. Latis! ;o~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:46 pm
+ fixade photoshio idag + hittade lite roliga kläder XD + ...kommer inte på ngt minus O_o;; XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:46 pm
ninja
- Jag stressar ihjäl mig för att lära mig två helt för mig okända låtar till morfars begravning! gonk - Mitt hår går inte att borsta. Jag orkar inte med dessa elaka lockar längre. >_____< De skulle ha försvunnit för 6 månader sedan enligt frisören. Tssss..
+/- Jag är kär. Vet inte om det är bra eller dåligt. :\
Inga direkta plus precis..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |