|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 12:12 am
Wicked Liftrasir ryysy 4244 - Rakennustyomaa Sina senkin... urkkija...! biggrin Muwahahaha! blaugh Olen vaan niin hyva 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 12:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 2:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 4:07 am
Onnea meppu! *Ojentaa kukkaskimpun.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 4:18 am
Kiitos Ty-chan! *niiaa*
Liftrasir, aina ei voi voittaa ei edes joka kerta!
Itseasiassa olen aika yllattyny etta mie onnistuin voittamaan tan kisan.. Viime aikoina ollu nimittain aika laiska kukkien etinnassa.. >___< Viela kun Wicked huomaisi ja laittaisi minulle rahat ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 4:25 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 4:33 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 7:52 am
Oho... Siis meppu loysi vikan... Ei hitsi... Se oli siis siina. Onnea!! ^_^ *rajayttelee paukkupommeja ja vetasee nurkassa olevasta koydesta, jolloin katosta vapautuu hirvittava maara ilmapalloja ja hopeapaperisilppua peittamaan koko killan oleskelutilan alleen*
Eihan se ole sittenmuuta kuin traden paikka ja unstickyminen ja otsikon vaihto, ettei immeiset enaa turhaan ehti kukkasia.
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 9:18 am
meppu Liftrasir, aina ei voi voittaa ei edes joka kerta!
Voi tata tuskaa sisimmassani, mina havisin gonk Heh, ei mutta, ensi vuonna on uusi kisa... onhan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 10:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 10:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 12:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 12:45 am
Kiitos kiitos! *kiittelee ja niiailee*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 3:36 am
Joko sait ne goldit? Olet onnekas ^^
Minä pieni otus jo elättelin toiveita, että Wicked jakaisi kaikille osallistujille lohdutuspalkinnot... sweatdrop Hyvä yritys xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 8:55 am
ToffeeTigre Joko sait ne goldit? Olet onnekas ^^ Minä pieni otus jo elättelin toiveita, että Wicked jakaisi kaikille osallistujille lohdutuspalkinnot... sweatdrop Hyvä yritys xD Jos market placessa olis ollut halvat kukkaseppeleet myynnissa, niin olisin antanut pari lisapalkintoa, mutta kun ei ollut niin sitten luovuin ajatuksesta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|