|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 11:48 am
GreenEyed HARR! Inte för att tjata/klaga.. Men en uppdatering skulle inte skada, ne?
Harr. Jag skulle lätt fixa om jag var moderator ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 11:45 am
Namn: Anneli Nick: Kitsune-chan/räven/vakumföpackad räv(?)/kissen ect. Bor: Rågsved >.< Ras: blandras av räv och människa >.< Födelsedag: 20 December Kinesiskt tecken: Häst Språk: Svenska/engelska/tyska/japanska Skola: International IT College of Sweden (flumskola som "påstås" vara itinriktad) Favoritsak: Kameran Kramdjur: Jack Skellington Trivs bäst: Vakums famn >.< Intresse: Rita, skriva, spela FlyFF, lyssna på musik Gillar: glass och.... choklad^^ Ogillar: onda saker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 2:33 pm
Namn: Hannes Ålder: 21 Bor: Nära Karlstad Kön: Man Sexuell läggning: Bög Sysselsättning: Universitetsstudent Ögon: Har ingen direkt ögonfärg Hår: Brunt, naturligt lockigt Skinn: Blek och fräknig Gillar: Japansk populärkultur, media, datorer & internet, musik, kreativt skapande, hångla, fenixforum.se, snoppar, pengar Ogillar: att bli dumpad, att inte bo närmare Stockholm, busstider Framtidsyrke: Grafisk designer, Art Director, illustratör, röstskådespelare, reklamfilmsregissör och webbredaktör
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 8:19 am
tänkte att jag skulle göra en uppdatering på min info
Squall83 - Dimjardo(ska nån gång bytta till mitt andra konto ^^)
smeknamn:Dimjardo, Dimman Bor:Bjästa(2 mil söder om Övik) Personlighet:lite blyg och tystlåten Längd:188cm Satus:singel Itressen:anime,manga,rollspel, fantasy, WoW mm Musik smak:goth,jpop,jrock,metall, tecno, trance mm Annars så är jag väl en rätt trevlig kille smile .

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 9:31 am
Squall83 tänkte att jag skulle göra en uppdatering på min info
Dimjardo
smeknamn:Dimjardo, Dimman Bor:Bjästa(2 mil söder om Övik) Personlighet:lite blyg och tystlåten Längd:188cm Satus:singel Itressen:anime,manga,rollspel, fantasy, WoW mm Musik smak:goth,jpop,jrock,metall, tecno, trance mm Annars så är jag väl en rätt trevlig kille smile .

Jag har nu bytt till Dimjardo smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 3:37 pm
namn: mikaela född: 81-08-28 på gaia sen: 04-04-26 bor: stockholm civilstatus: min baby bor i england <3 musik: just nu mest aphex twin, múm, regina spektor, el perro del mar, mogwai, i cactus, sigur rós, four tet, björk, boards of canada, khonnor, buzzcocks, stone roses, smiths, cure, peaches, the knife, m83...och så vidare... film: vad som helst av jean pierre jeunet, the coen brothers, wong kar-wai, tim burton, david lynch, hayao miyazaki, sofia coppola...mfl. mfl. gör: student/frilansfotograf/clerk slave intressen: foto/film/serier/tv-spel; nördkultur. mah hani <3.
moi whee 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 23, 2007 11:14 am
Namn: - Nicks: Kyo / Kashi och ett par till som jag inte tänker nämna. Det är upp till dig på vad du vill kalla mig xD Född: - Civilstatus: :3 Attityd: Tystlåten och mystisk Intressen: MMORPG, TV-spel, konvent, Japan m.m Bor: Katrineholm Gillar: Mat, resa, spela, Japan, Asien, skräckfilmer Ogillar: - Musiksmak: Tvspelsmusik, Asiatiskt
Kort info var det.. xD
... and this would be me
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 2:05 am
Kyokashi: Du väljer själv vilken info du ger ut om dig själv, så varför skriva ut rubriken och sätta "-", alternativt ":3" istället för svar? Eller har du 3 förhållanden? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|