Missa pain asustelet? |
Etela-Suomen laani |
|
36% |
[ 24 ] |
Lansi-Suomen laani |
|
26% |
[ 17 ] |
Ita-Suomen laani |
|
10% |
[ 7 ] |
Oulun laani |
|
12% |
[ 8 ] |
Lapin laani |
|
4% |
[ 3 ] |
Suomen ulkopuolella |
|
0% |
[ 0 ] |
En kerro, mutta haluan kultaa, baby. 10g all mine!! Rawr! |
|
9% |
[ 6 ] |
|
Total Votes : 65 |
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 3:48 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 10:42 pm
no tietenkin lansi-suomen laanessa, kaikki parhaat asuu sia xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 3:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 1:32 pm
Tampereella, Hervannassa. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 1:02 pm
En tiiä missä läänissä Seinäjoki on, mutta ei se mitään biggrin Joo. Taitaa olla lansi-suomen laani. Laitoin oikein sitten.
Mutta pohojospohojammaalta maa oon kotosin! Notta murtehethan tassa mänöö sekasi.
Olen myos asunut vuoden Australiassa, vaihto-oppilaana Rotaryn kautta. Seka ollut korkeakoulun kautta 3 kk tyoharjoitteluita tekemassa ja opiskelemassa Englannissa. Ja nyt seuraavaksi tahtaan Japaniin toihin kunhan olen valmistunut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 4:21 pm
Keski-Suomessahan mina asustelen. Olen melkein ehta maalainen, naapureina sattuu olemaan sikalaa, peltoja, metsaa ja mummo. ADSL tanne saatiin vasta toissavuonna. Minulla on kumisaappaat, isilla traktori. Rankkaa.
Syyskuusta lahtien asun enemman tai vahemman Huittisissa, kun suuntaan Lansi-Suomen Opistolle espanjaa opiskelemaan. Ensi vuoden alun vietankin sitten Malagassa, Espanjassa. Ensi syksyna tieni saattaa vieda Tampereelle, Turkuun... tai vaikka jonnekin pain Englantia. Ei tieda viela.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 12:47 am
Voisinpa nyt tehda pienen mainostuksen kotikunnastani. Se on juuri se paikka, missa on Oulun lentokentta. Kun lahdette ajamaan lentokentantieta, saatatte poiketa matkan varrellaa uutukaisessa ostoskeskuksessamme Kapteenissa. Siella on kolmen k:n Supermarket, upeaa, eikos? Oulunsalo. Kahdenkymmenen minuutin matkalla paasette Oulun keskustaan shopettamaan, jos pieni kuntamme ei riita (todellakaan ei...).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 3:04 pm
Turku on nykyinen asuin paikka... Olen pahan kerran turkulaistunut... confused eek Mutta koti on aina koti heart Tammisaari rules!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 15, 2005 1:24 pm
Lapsuuden koti on se jokin. Pitkasta aikaa menossa sinne kaymaan ja odotan innolla. Kesa, metsa, jarvi... kaikki ne jutut jotka oli lapsena niin itsestaan selvia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 1:24 pm