|
|
|
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 5:30 am
tykkään vähän kaikest.. vaikee sanoo <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 17, 2007 12:28 pm
Hyvin laaja musiikkimaku. Jos joku kuulostaa hyvältä niin sitten se on hyvää. En ymmärrä ihmisiä, jotka häpeävät myöntää kuuntelevansa jotain. Miksi pitäisi?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 3:01 am
Kuuntelen vahan laidasta laitaan. Kotikuuntelumusiikkina suosikkeja on Rammstein, mutta yhta lailla joskus stereoista kajahtaa Jamie Cullum. Baarissa menee tanssimusiikkina kaikenkarvainen pop/tekno.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 6:08 am
Tykkään tämän henkilön musiikeista kovasti (sarjakuvan lisäksi), jännää teknokikkailua ja huumaavia melodioita, jos osaisin kuvailla. Esimerkkeinä sarjakuvansa mukaan nimetty UNX ja uudempi, rytmikkäämpi MARP. (mp3-tiedostoina)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 2:02 am
Yralda Juu nyt meni kyllä poll uusiksi. Eli siis mikä mu sagenre miellyttää, mikä on lempibändisi? Tänne vaan vastauksia. Edit: Siistin otsikkoa hieman..kuuntelen vähän kaikkee 4laugh 4laugh mut lempibändi on nightwish... vieläkin vaikka vaihto laulajaa!!! Oootteko sammaaa mieltä??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 2:09 pm
Scrolockd kuuntelen vähän kaikkee 4laugh 4laugh mut lempibändi on nightwish... vieläkin vaikka vaihto laulajaa!!! Oootteko sammaaa mieltä?? En pahemmin tykännyt Nightwishistä edes vanhalla laulajalla. Jotenkin ei vaan iske. Olen nyt taas uudelleen löytänyt Led Zeppelinin... Kovaa tavaraa. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 25, 2007 5:54 am
Nightwish oli minusta parempi ennen; en tosin ole koskaan ollut heidän musiikistaan järin kiinnostunut, eikä tämän nykyisen kokoonpanonkaan tuotanto huonoa ole. Mutta Tarjan kanssa parempi...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 1:32 am
NO SIIS OIKEESTAAN MÄ KUUNTELEN KAIKKEE MITÄ KUULOSTAA HYVÄLT KUTE EMO, SCREAMO, VISUAL KEI, PUNK ROCK, SPEED METAL, POPPII OIKEESTAA KAIKKEE :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 11:30 am
Minä kuuntelen suunnilleen kaikkea, mutta mieluiten Japanilaista ja korealaista musiikkia, ja joskus on kiva kuunnella jotaki ikivanhoja klassikkoja joita ei oo kuullu ku viimeksi eskarissa jne. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 6:43 am
Olen nyt sitten löytänyt CMX:n ja sitä myötä heidän uusimman Talvikuningas -levyn. Punainen Komentaja iskee jotenkin tajuntaan minulle. Sanat on jotenkin vaan niin loistavat.
Ostin myös pelastusarmeijan kirpputorin muuttoalennusmyynneistä Scatman's World -kasetin hintaan 50snt. Nostalgia paukku, etten sanois. (ostin myös 3 tuoppia, ruman mutta oudolla tavalla hienon lampun ja pattereilla toimivan rikkaimurin, mutta ne ei kuulu tähän. Yhteensä rahaa meni 5€... kaikki oli kato puoleen hintaan)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 12:41 pm
Voyagerious Nightwish oli minusta parempi ennen; en tosin ole koskaan ollut heidän musiikistaan järin kiinnostunut, eikä tämän nykyisen kokoonpanonkaan tuotanto huonoa ole. Mutta Tarjan kanssa parempi... Mä en oikein pitänyt Tarjasta. Sen laulaminen oli vähän kuin huonoa oopperaa, joka ei kelpaa oopperaan, joten se laulaa hevibändissä :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 11:23 am
Yralda Voyagerious Nightwish oli minusta parempi ennen; en tosin ole koskaan ollut heidän musiikistaan järin kiinnostunut, eikä tämän nykyisen kokoonpanonkaan tuotanto huonoa ole. Mutta Tarjan kanssa parempi... Mä en oikein pitänyt Tarjasta. Sen laulaminen oli vähän kuin huonoa oopperaa, joka ei kelpaa oopperaan, joten se laulaa hevibändissä :/ olen klassisen musiikin kuuntelijana jokseenkin samalla kannalla. lisäksi tarjan englannin lausumisessa on vielä paljon paranneltavaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 07, 2008 1:49 pm
Metalliahan minä kuuntelen, monia alalajeja siitä. Nobuo Uematsun ja The Black Magesin pari levyä löytyvät (kyllä, pidän noista kappaleista). Siinäpä se melkein on.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 6:07 am
Melkein kaikki menee. ( itunes sanoo: 70 luvun musiikista j-musiikkiin) Elikkäs aika laajalle se menee.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 10:46 am
aika monipuolinen mutta parhaat bandit/laulaja franz ferdinand fall out boy kate nash hardcore superstar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|