Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Musiikkimakusi? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mikä näistä?
  Pop
  Rock
  Hevi/Metal
  Punk
  Elektroninen musiikki (Trance, House...)
  Klassinen
  Elokuvamusiikki
  J-rock/pop
  Muu, mikä?
  Kaikki menee
View Results

star__child

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 5:30 am

tykkään vähän kaikest.. vaikee sanoo <33
PostPosted: Mon Dec 17, 2007 12:28 pm

Hyvin laaja musiikkimaku. Jos joku kuulostaa hyvältä niin sitten se on hyvää. En ymmärrä ihmisiä, jotka häpeävät myöntää kuuntelevansa jotain. Miksi pitäisi?

Voyagerious

Adalmina

Beloved Raider

7,200 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Money Never Sleeps 200
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Wed Dec 19, 2007 3:01 am

Kuuntelen vahan laidasta laitaan. Kotikuuntelumusiikkina suosikkeja on Rammstein, mutta yhta lailla joskus stereoista kajahtaa Jamie Cullum. Baarissa menee tanssimusiikkina kaikenkarvainen pop/tekno.
PostPosted: Wed Dec 19, 2007 6:08 am

Tykkään tämän henkilön musiikeista kovasti (sarjakuvan lisäksi), jännää teknokikkailua ja huumaavia melodioita, jos osaisin kuvailla.
Esimerkkeinä sarjakuvansa mukaan nimetty UNX ja uudempi, rytmikkäämpi MARP. (mp3-tiedostoina)

Zeggo

Scrolockd

PostPosted: Sun Dec 23, 2007 2:02 am

Yralda
Juu nyt meni kyllä poll uusiksi. Eli siis mikä mu
sagenre miellyttää, mikä on lempibändisi? Tänne vaan vastauksia.

Edit: Siistin otsikkoa hieman..
kuuntelen vähän kaikkee 4laugh 4laugh mut lempibändi on nightwish... vieläkin vaikka vaihto laulajaa!!! Oootteko sammaaa mieltä??
PostPosted: Sun Dec 23, 2007 2:09 pm

Scrolockd
kuuntelen vähän kaikkee 4laugh 4laugh mut lempibändi on nightwish... vieläkin vaikka vaihto laulajaa!!! Oootteko sammaaa mieltä??

En pahemmin tykännyt Nightwishistä edes vanhalla laulajalla. Jotenkin ei vaan iske.

Olen nyt taas uudelleen löytänyt Led Zeppelinin... Kovaa tavaraa. 3nodding

Taxet
Crew

Voyagerious

PostPosted: Tue Dec 25, 2007 5:54 am

Nightwish oli minusta parempi ennen; en tosin ole koskaan ollut heidän musiikistaan järin kiinnostunut, eikä tämän nykyisen kokoonpanonkaan tuotanto huonoa ole. Mutta Tarjan kanssa parempi...
PostPosted: Sat Jan 12, 2008 1:32 am

NO SIIS
OIKEESTAAN MÄ KUUNTELEN KAIKKEE MITÄ KUULOSTAA HYVÄLT
KUTE EMO, SCREAMO, VISUAL KEI, PUNK ROCK, SPEED METAL, POPPII
OIKEESTAA KAIKKEE :'D

Mabrell

Blible

PostPosted: Mon Feb 04, 2008 11:30 am

Minä kuuntelen suunnilleen kaikkea, mutta mieluiten Japanilaista ja korealaista musiikkia, ja joskus on kiva kuunnella jotaki ikivanhoja klassikkoja joita ei oo kuullu ku viimeksi eskarissa jne. :3
PostPosted: Tue Feb 05, 2008 6:43 am

Olen nyt sitten löytänyt CMX:n ja sitä myötä heidän uusimman Talvikuningas -levyn. Punainen Komentaja iskee jotenkin tajuntaan minulle. Sanat on jotenkin vaan niin loistavat.

Ostin myös pelastusarmeijan kirpputorin muuttoalennusmyynneistä Scatman's World -kasetin hintaan 50snt. Nostalgia paukku, etten sanois. (ostin myös 3 tuoppia, ruman mutta oudolla tavalla hienon lampun ja pattereilla toimivan rikkaimurin, mutta ne ei kuulu tähän. Yhteensä rahaa meni 5€... kaikki oli kato puoleen hintaan)

Taxet
Crew

Yralda

PostPosted: Sat Feb 09, 2008 12:41 pm

Voyagerious
Nightwish oli minusta parempi ennen; en tosin ole koskaan ollut heidän musiikistaan järin kiinnostunut, eikä tämän nykyisen kokoonpanonkaan tuotanto huonoa ole. Mutta Tarjan kanssa parempi...
Mä en oikein pitänyt Tarjasta. Sen laulaminen oli vähän kuin huonoa oopperaa, joka ei kelpaa oopperaan, joten se laulaa hevibändissä :/
PostPosted: Thu Feb 14, 2008 11:23 am

Yralda
Voyagerious
Mä en oikein pitänyt Tarjasta. Sen laulaminen oli vähän kuin huonoa oopperaa, joka ei kelpaa oopperaan, joten se laulaa hevibändissä :/

olen klassisen musiikin kuuntelijana jokseenkin samalla kannalla. lisäksi tarjan englannin lausumisessa on vielä paljon paranneltavaa.

kurasuu

The Fane

PostPosted: Fri Mar 07, 2008 1:49 pm

Metalliahan minä kuuntelen, monia alalajeja siitä. Nobuo Uematsun ja The Black Magesin pari levyä löytyvät (kyllä, pidän noista kappaleista). Siinäpä se melkein on.
PostPosted: Tue Mar 11, 2008 6:07 am

Melkein kaikki menee. ( itunes sanoo: 70 luvun musiikista j-musiikkiin) Elikkäs aika laajalle se menee.

Erfa

Pamppa

PostPosted: Tue Mar 11, 2008 10:46 am

aika monipuolinen
mutta parhaat bandit/laulaja
franz ferdinand
fall out boy
kate nash
hardcore superstar
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 [>] [»|]