Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Oletko outo? o_O?? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oletko hullu?
En, olen vain omalaatuinen!
32%
 32%  [ 18 ]
16%
 16%  [ 9 ]
32%
 32%  [ 18 ]
o_O!?
18%
 18%  [ 10 ]
Total Votes : 55

ansku27

PostPosted: Tue Sep 12, 2006 10:38 am

MÄ OON OUTO!!! Jeps... ESIM. oon tyttö ja pelaan Sotapelejä, tykkään tappelu peleistä, tykkään Yaoista, nauran kokoajan omille vitseille(kukaan muu ei naura mun vitseille),Syön ketsuppia(erityisesti MÄKKÄRIN ketsuppia), Tykkään lojua tietsikalla, tiedän tietokoneista aika paljon, mua luullaan hikeks(keski arvo 7:lla oli: 7, joo ja mun koulussa on outoo olla OTAKU... Joten taidan olla outo/hullu... twisted
PostPosted: Wed Sep 13, 2006 6:25 am

En minä hullu ole.
Ja mitä noihin tappelupeleihin tulee, niin kaippa aika moni muukin tyttö pitää niistä. Ainakin Tekkenit on niin parhaita minun mielestäni.
Olen aina halunnut kokeilla kolmea eri lajia; kendoa, softista ja jousiammuntaa.
Ei kai siinä mitään. Miksi tappelupelit ja lajit ym olisi vain toiselle sukupuolelle tarkoitettuja? ;D
Ei se hulluutta ole. ^^

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150

ansku27

PostPosted: Wed Sep 13, 2006 8:55 am

en kylläkään tarkottanut että ei tytöt vois pelata niitä... mutta se nyt on vaan outoo mun kaveri piirissä...
PostPosted: Wed Sep 13, 2006 9:45 am

Niin no tieten se ^^ Minä kai olen tottunut siihen että melkein kaikki mun kamut ja siskot jne on pelannu Tekkeneitä koko pikku elämiensa ajan ^^

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150

Taxet
Crew

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 6:50 am

Tekkenit on aika lame. O.o

Niissä pärjää rämpyttämällä. Ja sisäinen sovinistini huutaa koko ajan lisäyksenä "Siksi naisetki niissä voi pärjätä!!" mutta onneksi sitä en ääneen mainitse kenellekkään. ninja

Mutta niin. Mitä outouteen tulee, vaikka olenkin siitä jo kerran maininnut, teen sen nyt uudestaan.

Muut ovat outoja. Itse on ainoa normaali.
PostPosted: Thu Sep 14, 2006 7:46 am

Huomaa olevansa vähintäänkin erikoinen, kun ydinvoimalavierailun jälkeen palautteenannossa muistelee ääneen luennoitsijan sanoneen,että vaikka ydinvoimalan kahteen kulmaan osuisi lentokoneet niin kahdessa muussa nurkassa olevat roottorit säilyisivät ehjinä ja ydintuholta vältyttäisiin,niin mitä tapahtuukaan sitten kun laitoksen joka nurkkaan osuu lentskari ja päälle vielä pudotetaan pari ohjusta niin mitenkäs sitten... confused

Mitä,mua vaan kiinnostaisi tietää... cool

Carmen LaVihta

melancolique

Dangerous Friend

PostPosted: Sat Sep 16, 2006 7:30 am

Omasta mielestäni en ole outo, tosin en muidenkaan mielestä, ainakaan kovin yleisesti tai kovin paljon. Ehkä se johtuu siitä, että jätän tietoisesti kuulematta negatiiviset palautteet itsestäni. "Olet outo." Ottaisin tuon lauseen kohteliaisuutena, koska nykyään on vaikeaa olla outo. Vaikeaa, koska kaikki on jo tehty. Helppoa, koska lähes kaikki järkyttyvät jostain erilaisesta.

Itse olen pelannut tappelu- ja ammuntapelejä nuoresta asti, mutta en näe siinä mitään outoa. Harmittaa edelleen, kun yksi hyvä peli katosi tietokoneen vaihdon myötä. Ehkä tämä on sitä sukupuolistereotypiaa. Tarhassa minua ei kiinnostanut "kodin" leikkiminen sen enempää kuin ystäväänikään. On kyllä vaikeaa (nykyään) löytää samanhenkisiä ihmisiä, jotka jakaisivat samat mielipiteet kanssani, jos ei ystävääni lasketa.

Ihmisiähän me kaikki olemme. Ehkä muutamat luonteenpiirteeni saattavat joidenkin mielestä olla outoja, mutta pitää tuntea minut aika hyvin huomatakseen ne. Osaan piilottaa ne.
PostPosted: Sun Sep 17, 2006 6:05 am

Olen tullut siihen tulokseen että kaikki muut ovat hirveän tylsiä.

Liffy Glitter

ansku27

PostPosted: Mon Sep 18, 2006 7:56 am

Siis selvennän nyt tätä mun "sota ja tappelupeli" hommaa... Eli: en pelaa ainoastaa Tekkeniä... Esim. Halo, Half Life, Star Wars Battlefront 1 ja 2 ja Wolfestain uppoavat minuun myös(ja lukuisat muut)...(älkää välittäkö mahdollisista kirjotus virheistäni, koska on kiire leffaan. Joten tämä oikeinkirjotus saa nyt jäädä vähemmälle)
PostPosted: Tue Sep 19, 2006 11:26 am

ansku27
Siis selvennän nyt tätä mun "sota ja tappelupeli" hommaa... Eli: en pelaa ainoastaa Tekkeniä... Esim. Halo, Half Life, Star Wars Battlefront 1 ja 2 ja Wolfestain uppoavat minuun myös(ja lukuisat muut)...(älkää välittäkö mahdollisista kirjotus virheistäni, koska on kiire leffaan. Joten tämä oikeinkirjotus saa nyt jäädä vähemmälle)

Eipä tuo kylläkään mitenkään kovin outoa vielä ole. o.O

Astetta erikoisempaa, mutta ei sentään outoa. Tunnen moooonta (eli noin kaksi?) ihmistä jotka pelaa vaikkans mitä ja vähän enemmänkin. 3nodding

Taxet
Crew

MuArae

PostPosted: Tue Sep 19, 2006 1:30 pm

Olenko outo...?
Kyllä olen, vähintäänkin... Parempi määritelmä voisi olla kuitenkin umpihullu. Muutama esimerkki vielä:

1. Istumme puistossa nurmella ympyrässä, kun minä vain yhtäkkiä kiljahdan, ja lähden juoksemaan... Ja mikäkö oli pointti tässä toiminnassa? Se, että teki mieli tehdä näin.

2. Kun kysytään: "Mikä eläin?" Minä vastaan: "Joulukuusi!"

3. Tietenkin myös hivelen ystäviäni (niin mies-, kuin naispuoleisia)

On myös paljon muitakin sekopäisyyksiä...

Ja tietysti kiljun sattumanvaraisesti ja juoksentelen muutenkin kiljuen ympäriinsä, etenkin ihmisten ilmoilla. T

Moni joka on väittänyt olevansa outo tai sekopää on sanonut vietettyään päivän seurassani: "Itseasiassa taidankin olla melko normaali..."

~Mu Arae
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 1:03 am

"pidin sinua alusta asti hieman outona."
outona?
"siis silleen hyvällä tavalla!"
outo hyvällä tavalla?
"niin. tai siis ei silleen minään massan osana... erikoisena!"
kiitos!
"okei, moi! jutellaan taas joskus. (eli ei ikinä)"
kaikki pitävät outona ja osa hulluna. ei voi mitään. sitä vain on...

wic

Brutal Witch

-Shin_kai-

PostPosted: Thu Nov 02, 2006 6:30 am

Joidenkin tyyppien mielestä olen outo ja joidenkin mielestä taas "ylinormaali". Miten voi sanoa, että kuka on normaali ja kuka on outo, kun kaikki ihmiset on niin erilaisia...(mietinpähän vaan...)Joten on ilmiselvää, että olen "sekasikiö"...
PostPosted: Sun Nov 05, 2006 1:02 am

olen outo. piste. joskus tapana puhua itsekseni. ja täynnä vastakohtia.

tuitu

4,700 Points
  • Beta Critic 0
  • Peoplewatcher 100
  • Beta Voter 0

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100
PostPosted: Sun Nov 05, 2006 4:27 am

Halusin pienenä olla tummempi, iholtani, silmiltäni ja ehdottomasti tukaltani. Siis halusin semmoset hiukset kun kaikilla afrikkalaisilla on^^ ja kai haluun edelleen. Oon ehkä vähän uh-oh orea* mut sille ei voi mitään. Ja minua nyt on pidetty aina vähän outona mrgreen Saan kaikkia random ideoita ja yleensä myös toteutan ne jollakin tasolla...tosin tunnen niin paljon outoja ihmisiä että en tiedä olenko kuitenkaan niin kamalan outo. Eiköhän me kaikki olla jollakin tasolla ainaki ihan normaaleja (;

*check urbandictionary.com
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas