Ota keksi. |
Kiitos ^:^ |
|
76% |
[ 48 ] |
Saasta ne Kustaa Vaasalle. |
|
23% |
[ 15 ] |
|
Total Votes : 63 |
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2005 9:27 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2005 10:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 31, 2005 12:35 am
wow.. lisaa ihanaa animea ja mangaa.. tosin kohta alkaa olla rahatkin loppu.. pitais saada kesatoita niin ois varaa taas jotain ostaa. eilen ostin one piecen kun ei aikasemmin tullut ostettuu (siis sen suomi mangan.. sweatdrop ) no anyway.. chobits! me wants that! i want to see it again!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 31, 2005 8:26 am
meikä ei tykkää siitä one piece:stä ainakaan ohjelmana mutta mangana en ole nähnyt stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 12:34 am
Vaik ma asun Suomen vanhassa paakaupungissa niin en ole silti yhyttanyt One Piece-mangaa mistaan!Paitsi ruotsinkielisena Akateemisesta,ja siihenhan mie en koske. stare Luin yhden osan Love Hinaa ruotsinkielella...ja oli se aika torkeen kuulosta tekstia.NO thanx for me. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 12:54 am
En ole paassyt sivistyksen pariin, onko Anttiloihin ilmaantunut lisaa DVDita?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 6:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 6:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 12:09 pm
Jesh! Mulla vaan ei oo rahaa ostaa kaikkia. yhyy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 2:17 pm
Ja vastauksen sain.
Uusia DVDita!!! Ostin...
Final Fantasy Unlimited phase 3 Neon Genesis Evangelion collection 0:3 Full Metal Panic mission 3
Ja nyt katsomaan! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 2:44 pm
Liftrasir Ja vastauksen sain. Uusia DVDita!!! Ostin... Final Fantasy Unlimited phase 3 Neon Genesis Evangelion collection 0:3 Full Metal Panic mission 3 Ja nyt katsomaan! heart Uu FFU 3 on tullu. Haluais nahda biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 6:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 6:44 am
Salapoliisi Conan ja One Piece. Ainoat suomenkieliset mangat joita olen tahan mennessa sietanyt x_X Ranmaan kyllastyin jo ennen kuin se tuli edes suomeksi xD
Kaikista typerinta on, etta pikkusiskoni jotka ennen pilkkasivat manganlukemistani tekevat sita nyt itse. Tuppaa valilla arsyttamaan varsinkin kun ne keskittyvat vain Ranma½:een. -_-
Eli.... seka yay etta nay.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 7:16 am
Lundora Salapoliisi Conan ja One Piece. Ainoat suomenkieliset mangat joita olen tahan mennessa sietanyt x_X Ranmaan kyllastyin jo ennen kuin se tuli edes suomeksi xD Kaikista typerinta on, etta pikkusiskoni jotka ennen pilkkasivat manganlukemistani tekevat sita nyt itse. Tuppaa valilla arsyttamaan varsinkin kun ne keskittyvat vain Ranma½:een. -_- Eli.... seka yay etta nay. Ranma viela menee, kun siina on huumoria... Mutta Inuyasha onkin sitten jo rasittavaa... Ihmissuhteet ei etene ja huumorikin paasiasllisesti puuttuu... No, en ma Ranmaa kauhean montaa osaa ostanut, suomeksi siis. (Enkuksi en yhtaan, luin muuten vaan.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 7:18 am
Ranma on itseasiassa animena viela paljon hauskempaa kuin kirjana - ainakin alkupuolen jaksot, jotka olen nahnyt.
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|