|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2017 11:18 am
Afgelopen twee dagen hebben wij ook chinees gehaald, doen we eigenlijk nooit... Vandaag preitaart met biefstuk gemaakt, lievelingseten van mijn vriend (had iets goed te maken sweatdrop ).
Eet nu in tegenstelling tot aantal weken terug nog maar de helft per dag, moet zeggen dat ik me er beter bij voel om wat minder te eten en minder de focus op voeding te hebben. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2017 2:23 am
ach, ik blijf schommelen. Maandag was ik nog overstuur van slecht nieuws, dus taco's gemaakt. Met kruiden, niet met sausjes, dus op z'n minst wat gezonder
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2017 12:14 pm
Ach als taco's dan het ergste is, dan is het eigenlijk heel goed biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2017 2:51 am
ach, vanavond makkelijk weer, dus waarschijnlijk paninis. gisteren bloemkool met slavink en krieltjes.
Waar bewaren jullie eigenlijk je groente? Ik had geen ruimte in de koelkast, dus de bloemkool lag in de oven XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2017 11:45 am
Haha biggrin Creatief! Afhankelijk van de groente in de kast of koelkast.. Gezien onze koelkast en vriesvak zo klein is doen we wat vaker boodschappen en dan passen die groentes meestal wel wink
Zou je ooit zeekraal en insecten eten? Ze zeggen dat dat een beetje het eten vd toekomst is omdat het een stuk verantwoorder voor het milieu is.
Wij hebben vandaag een bakje gevriesdroogde Buffalo wormen gekocht cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2017 1:37 am
Zeekraal mogelijk wel, dat is toch een soort zeewier? Ik ben namelijk dol op zeewier. Insecten...no thank you. Als je het me voert, vertel het me niet en zorg dat het niet herkenbaar is. Ironisch dat Lemau precies andersom is XP
Vandaag biefje met krieltjes XP We eten de komende tijd even makkelijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2017 3:25 pm
Iemand nog zin in een eitje? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2017 12:35 am
ik had mijn eieren gecontroleerd: yes, all safe! Die avond extra nummers: Yes, still safe! Toen weer extra nummers: ...ok, still safe...
En dan blijken de eieren al maanden in omloop te zijn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2017 11:36 am
Bij mijn ouders thuis was het niet goed... ik heb even geen eieren in huis. Koop soms wel zo'n pak met 6 maar die is al een paar weken op dus weet niet of die fout was? Op het moment even geen eieren, komt wel weer als ik er iets mee wil maken, maar op het moment even niet nodig (genoeg andere dingen om te eten in huis).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2017 11:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2017 2:57 pm
Dit is net de staatsloterij show, komt uw EI lotnummer over een met:
-NL-40446XX X-NL-42775XX X-NL-40534XX X-NL-43154XX X-NL-40709XX X-NL-43224XX X-NL-41176XX X-NL-43425XX X-NL-41205XX X-NL-43434XX X-NL-41437XX X-NL-43780XX X-NL-42068XX X-NL-43925XX X-NL-42206XX X-NL-46351XX X-NL-42736XX
GEFELICITEERD!!!
U bent de gloednieuwe eigenaar van een Dioxine Plof Combi Kip EI
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2017 5:44 am
en dan komt nu weer het bericht dat het alleen maar gevaarlijk is als je heel veel eieren achter elkaar eet....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2017 12:53 pm
Er zit tegenwoordig zoveel troep in onze voeding... Ik denk dat al het toegevoegde in ons vlees ook niet al te best is en op lange termijn misschien ook wel vergif?
Kocht vandaag eieren bij de Lidl.. schap puilde bijna uit, het vak biologische eitjes daarnaast was leeg mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2017 3:11 pm
Ik zet dit linkje over ASPARTAAMhier maar neer. In mijn puberteit leed ik nog wel eens aan zware migrainebuien ik kon absoluut geen licht verdragen meer. tot dat ik gestopt ben met light frisdrank te drinken... ik heb daarna nooit meer een aanval gehad.. gek he? Sinds die tijd probeer ik zo clean mogelijk te eten, geen gekke E nummers en zoetstoffen, geen gistextract ( al zo'n lekker goedje ). Verder eet ik bijna nooit vlees, van varkensvlees kreeg ik last van mijn spieren op een of andere manier. flexitariër for life! ook voor het milieu en dieren welzijn is het gewoon beter. @ The Forbidden Angel: alle vlees en vis bevatten dioxines, het slechte nieuws is ze weten niet eens wat voor effecten het teweeg brengt. Stuk over Dioxines
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 05, 2017 12:47 am
wij zijn minder vlees gaan eten, maar dat was deels om dieetredenen. En ik gebruik veel groente. Frisdrank drinken we ook niet vaak meer. Eigenlijk allemaal in het kader van afvallen XP Heeft bij mij tot 15 kilo gewichtsverlies geleidt!
En ja, ik koop ook geen Aspertaan-zaken meer. Liever ook geen Sucrolose of die andere, maar Lemau is chemist en zegt dat dat wel afgebroken kan worden door het lichaam. Toch handig, zo'n huischemist smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|