|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:24 am
Tsuzue Pikku-Timppa Paavo Pesusieni leffa on hauska 3nodding en oo nahny, mut sarja on ihan huippu!! xD ootteko muuten kuuleet etta amerikkalaiset vaittaa etta paavo pesusieni on homo, koska se pitaa niin usein sita meritahtee kadesta kiinni ja sen takia pikkulapset ei sais kattoo sita..... amerikkalaiset on sitten noloa kansaa... Koita ymmärtää... kyseessä on valtio joka kävi lähellä maailmanloppua siinä vaiheessa kun janet jacksonin tissi vilahti pari sekuntia telkkari ruudussa superbowlin aikana... on se niin kauheaa! LAPSETKI SAATTO KATTOA SITÄ JA NÄHDÄ AIDON TISSIN!!! OMG!!!!1 eek Siis en mie vaan tajua sitä niitten toimintatapaa enkä logiikkaa... Nii ja aiheeseen palatakseni katoin itekki sen pokemon leffan ja haluaisin kuulla miltä se kuullostaa alkuperäsellä näyttelijäkaartilla... mutta eikös se ole enimmäkseen jenkkejä varten tehty vai olenko väärässä?? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 12:26 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 12:39 pm
Carmen LaVihta Loytyyko killastamme muita Star Wars-faneja? Joo! Minaki kylla oon sita mielta, etta ne uusimmat on vahan liian steriileja ja tietokonejutuilla taytettyja (onhan ne ihan hienoja, mutta niissa ei oo kunnon tunnelmaa). Enka mina pida esim. siita uudesta Anakin Skywalkkerista, sehan on notkea ku rautakanki ja yhta aataminomenaa muutenki. Kylla ne vanhat kunnon jaksot rules. Jos se kolmosleffa esitetaan Kempas, niin saatan kaya kattomas. Rovaniemelle en raahaudu. (Aion teha George Lucasista tutkielman historiassa. Ensin aioin teha sen Caligulasta, joka vasta hauska tyyppi oliki, mutta muutin mieleni kreivin aikaan).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 12:41 pm
Luwina Carmen LaVihta Loytyyko killastamme muita Star Wars-faneja? Joo! Minaki kylla oon sita mielta, etta ne uusimmat on vahan liian steriileja ja tietokonejutuilla taytettyja (onhan ne ihan hienoja, mutta niissa ei oo kunnon tunnelmaa). Enka mina pida esim. siita uudesta Anakin Skywalkkerista, sehan on notkea ku rautakanki ja yhta aataminomenaa muutenki. Kylla ne vanhat kunnon jaksot rules. Jos se kolmosleffa esitetaan Kempas, niin saatan kaya kattomas. Rovaniemelle en raahaudu. ...kylla se Kempan leffateatteri onkin niin ihana...not! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 12:42 pm
Carmen LaVihta Luwina Carmen LaVihta Loytyyko killastamme muita Star Wars-faneja? Joo! Minaki kylla oon sita mielta, etta ne uusimmat on vahan liian steriileja ja tietokonejutuilla taytettyja (onhan ne ihan hienoja, mutta niissa ei oo kunnon tunnelmaa). Enka mina pida esim. siita uudesta Anakin Skywalkkerista, sehan on notkea ku rautakanki ja yhta aataminomenaa muutenki. Kylla ne vanhat kunnon jaksot rules. Jos se kolmosleffa esitetaan Kempas, niin saatan kaya kattomas. Rovaniemelle en raahaudu. ...kylla se Kempan leffateatteri onkin niin ihana...not! xp Joo, aivan huippulaatua xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 3:46 pm
Scifi-friikki, taalla taalla. Darth Vader on jumala. Nain "hanet" (kuitenkin joku ruma paiseruttoinen jenkki hieno naamari paassa) Atlantassa eraassa paraatissa. Olen niin iloinen.
Odotan innolla sita elokuvaa. Mutta en niin innolla, etta se pitaisi heti paasta nakemaan. Odotan etta pahin vouhotus laantuu...
...ja pitaisi se yksi DVD-boksi ostaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2005 3:10 am
Liftrasir Scifi-friikki, taalla taalla. Darth Vader on jumala. Nain "hanet" (kuitenkin joku ruma paiseruttoinen jenkki hieno naamari paassa) Atlantassa eraassa paraatissa. Olen niin iloinen. Odotan innolla sita elokuvaa. Mutta en niin innolla, etta se pitaisi heti paasta nakemaan. Odotan etta pahin vouhotus laantuu... ...ja pitaisi se yksi DVD-boksi ostaa. Kavitko katsomassa Darth Vaderia Hesan SW-nayttelyssa muutaman vuosi sitten?Mun piti matkustaa Helsinkiin toiselta puolelta Suomea vain sen nayttelyn vuoksi. whee Siella oli Darth ihan omassa huoneessa,ja kun hanta lahestyi, han alkoi hengittamaan. surprised Whoa! Munkin pitaa ostaa se boksi kunhan tassa saan hiukan rahaa kokoon.Kaikki episodit loytyy kylla videolta,mutta kylla se pitaa DVD:nakin saada ne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2005 3:39 am
Carmen LaVihta Kavitko katsomassa Darth Vaderia Hesan SW-nayttelyssa muutaman vuosi sitten?Mun piti matkustaa Helsinkiin toiselta puolelta Suomea vain sen nayttelyn vuoksi. whee Siella oli Darth ihan omassa huoneessa,ja kun hanta lahestyi, han alkoi hengittamaan. surprised Whoa! Munkin pitaa ostaa se boksi kunhan tassa saan hiukan rahaa kokoon.Kaikki episodit loytyy kylla videolta,mutta kylla se pitaa DVD:nakin saada ne. Oliko Hänen vieressään semmonen "lähesty tai tukehdun!" -kyltti?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2005 5:52 am
Carmen LaVihta Kavitko katsomassa Darth Vaderia Hesan SW-nayttelyssa muutaman vuosi sitten?Mun piti matkustaa Helsinkiin toiselta puolelta Suomea vain sen nayttelyn vuoksi. whee Siella oli Darth ihan omassa huoneessa,ja kun hanta lahestyi, han alkoi hengittamaan. surprised Whoa! Munkin pitaa ostaa se boksi kunhan tassa saan hiukan rahaa kokoon.Kaikki episodit loytyy kylla videolta,mutta kylla se pitaa DVD:nakin saada ne. Olisin kylla halunnut, mutta minulla on ollut sen verran "ankea lapsuus" etteivat vanhemmat ole paastaneet minua mihinkaan tuollaiseen stare Mutta pitaa toivoa etta joku vastaava tulee uudelleen... *hih* eraissa penkkareissakin koko paivan stalkkeroin yhta Vaderiksi pukeutunutta tyyppia xD Eeeei minulla ole ongelmaa, ei... Minulla ei edes videolla niita sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2005 6:03 am
Liftrasir Carmen LaVihta Kavitko katsomassa Darth Vaderia Hesan SW-nayttelyssa muutaman vuosi sitten?Mun piti matkustaa Helsinkiin toiselta puolelta Suomea vain sen nayttelyn vuoksi. whee Siella oli Darth ihan omassa huoneessa,ja kun hanta lahestyi, han alkoi hengittamaan. surprised Whoa! Munkin pitaa ostaa se boksi kunhan tassa saan hiukan rahaa kokoon.Kaikki episodit loytyy kylla videolta,mutta kylla se pitaa DVD:nakin saada ne. Olisin kylla halunnut, mutta minulla on ollut sen verran "ankea lapsuus" etteivat vanhemmat ole paastaneet minua mihinkaan tuollaiseen stare Mutta pitaa toivoa etta joku vastaava tulee uudelleen... *hih* eraissa penkkareissakin koko paivan stalkkeroin yhta Vaderiksi pukeutunutta tyyppia xD Eeeei minulla ole ongelmaa, ei... Minulla ei edes videolla niita sad Poor baby... sad *halaa* Mun videot on tuolla Lapis,etta en ole paassyt kertaamaan tarinaa pitkaan aikaan.Se boksi pitaa kylla saada,mut kun rahaa on menossa niin moneen muuhunki asiaan.Kuten siihen kisuun,josta jo kerroinkin. Oletko muuten lukenut niita Star Wars-aiheisia kirjoja?Ma tykkasin eritoten...hetkinen,mikas se nimi oli...Keisarin Kasi? Siita,juu. Mara Jade on mun suosikkini. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2005 6:53 am
Carmen LaVihta Oletko muuten lukenut niita Star Wars-aiheisia kirjoja?Ma tykkasin eritoten...hetkinen,mikas se nimi oli...Keisarin Kasi? Siita,juu. Mara Jade on mun suosikkini. heart Joskus pikkusena luin joitakin, en ole viimeaikoina oikein koskenut minkaanlaisiin kirjoihin *hapeaa*. Mut voisi kokeilla. Hieman drool kaikki star wars-juttu, niin... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 9:44 am
Pikku-Timppa Carmen LaVihta Kavitko katsomassa Darth Vaderia Hesan SW-nayttelyssa muutaman vuosi sitten?Mun piti matkustaa Helsinkiin toiselta puolelta Suomea vain sen nayttelyn vuoksi. whee Siella oli Darth ihan omassa huoneessa,ja kun hanta lahestyi, han alkoi hengittamaan. surprised Whoa! Munkin pitaa ostaa se boksi kunhan tassa saan hiukan rahaa kokoon.Kaikki episodit loytyy kylla videolta,mutta kylla se pitaa DVD:nakin saada ne. Oliko Hänen vieressään semmonen "lähesty tai tukehdun!" -kyltti? Ei hanella sellaista ollut.En ma ainakaan huomannut. xp Muistuipa mieleeni etta toisenkin Darthin olen jossakin nahnyt,ja kun hanta lahestyi, han sanoi jonkin sattumanvaraisen repliikin.Mun kohdalla taisi olla se perinteinen "I am your father". xd Ja lisaa scifia:Hesan keskustassa oli kerran jokin pieni scifinayttely.Siella oli sit eraiden ovien vieressa liikkeen tunnistimet,ja kun siihen osui,niin oven takaa rynni esiin alien!! eek Tiedanpa eraan jolla melkein hiukset seisoi paassa sen jalkeen,kun Alien oli kayda paalle. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 10:16 am
gonk Oispa Vader minunkin isani... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:26 pm
En keskustele Star Warsista, vaan alan laverrella parista hyvasta elokuvasta, jotka nain vast'ikaan.
Robbery (silla oli jokin hamara nimi tyyliin Hullu Keikka tms suomeksi) - oikein hauska komedia, vahan brittityyliin, vaikka elokuva olikin peri amerikkalainen. Siina pankin kolme tyontekijaa, toisistaan riippumatta, paattavat ryostaa tyopaikaltaan rahaa.
The Duel, kung fu elokuva, jossa oli enemman juonta kuin taistelua. Harvinaisuus. Se oli myos hauska, kiintoisia pukuja ja se juoni. Ja Andy Lau ^^
25. tunti, erikoinen elokuva yhdesta paivasta. Paahenkilo lahtee seuraavana aamuna seitsemaksi vuodeksi vankilaan ja siina kaydaan lapi tapahtumia sita ennen. Pidin kovasti, kasikirjoitus oli hyva ja siina oli yksi ehdottomasti parhaista ranttauskohtauksista myos!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|