|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:22 am
DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Va nyss på Ica >.< Köpte glass xp Vill också ha glass gonk Köpte 2 St.. *Frestar* Ro hit med en då! domokun *Hoppa på* Wtf nooo!! *Matrixar sig därifrån* crying Wääh!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:23 am
Miradjii Yannah Miradjii Photobucket dog! gonk Vi borde kanske lägga upp bilden på din sida, Yannah. Visst. Jag fixar det nu.  Du får ändra länken Uhmmm... Ser bara ett rött kryss... sweatdrop jag har lagt upp den! Det borde funka. jag skrev w istället för v  [img]http://w1.211.telia.com/~u21125576/svegil.jpg[/img] Okej, tack. Gjorde om koden, här är den:[URL=http://urlcut.com/1wxs][IMG]http://urlcut.com/1wxx[/IMG][/URL]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:25 am
Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Va nyss på Ica >.< Köpte glass xp Vill också ha glass gonk Köpte 2 St.. *Frestar* Ro hit med en då! domokun *Hoppa på* Wtf nooo!! *Matrixar sig därifrån* crying Wääh! Okey då.. *Slänger andra glassen till dig* Happy now?! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:27 am
DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Va nyss på Ica >.< Köpte glass xp Vill också ha glass gonk Köpte 2 St.. *Frestar* Ro hit med en då! domokun *Hoppa på* Wtf nooo!! *Matrixar sig därifrån* crying Wääh! Okey då.. *Slänger andra glassen till dig* Happy now?! xp Yää 4laugh *Kramar Chilly och mumsar på glassen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:29 am
Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Va nyss på Ica >.< Köpte glass xp Vill också ha glass gonk Köpte 2 St.. *Frestar* Ro hit med en då! domokun *Hoppa på* Wtf nooo!! *Matrixar sig därifrån* crying Wääh! Okey då.. *Slänger andra glassen till dig* Happy now?! xp Yää 4laugh *Kramar Chilly och mumsar på glassen* Min första glass IRL försvann ner i min mage surprised *Springer och hämtar Nr2*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:29 am
DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Va nyss på Ica >.< Köpte glass xp Vill också ha glass gonk Köpte 2 St.. *Frestar* Ro hit med en då! domokun *Hoppa på* Wtf nooo!! *Matrixar sig därifrån* crying Wääh! Okey då.. *Slänger andra glassen till dig* Happy now?! xp Yää 4laugh *Kramar Chilly och mumsar på glassen* Min första glass IRL försvann ner i min mage surprised *Springer och hämtar Nr2* Det brukar ju glassar göra, eller..? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:31 am
Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Va nyss på Ica >.< Köpte glass xp Vill också ha glass gonk Köpte 2 St.. *Frestar* Ro hit med en då! domokun *Hoppa på* Wtf nooo!! *Matrixar sig därifrån* crying Wääh! Okey då.. *Slänger andra glassen till dig* Happy now?! xp Yää 4laugh *Kramar Chilly och mumsar på glassen* Min första glass IRL försvann ner i min mage surprised *Springer och hämtar Nr2* Det brukar ju glassar göra, eller..? o.O Tjae.. Inte för mig o.o Dom brukar smälta innan dom kommer in >.< Men det är kallt i Uppsala idag.. Typ 21+ whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:33 am
DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Va nyss på Ica >.< Köpte glass xp Vill också ha glass gonk Köpte 2 St.. *Frestar* Ro hit med en då! domokun *Hoppa på* Wtf nooo!! *Matrixar sig därifrån* crying Wääh! Okey då.. *Slänger andra glassen till dig* Happy now?! xp Yää 4laugh *Kramar Chilly och mumsar på glassen* Min första glass IRL försvann ner i min mage surprised *Springer och hämtar Nr2* Det brukar ju glassar göra, eller..? o.O Tjae.. Inte för mig o.o Dom brukar smälta innan dom kommer in >.< Men det är kallt i Uppsala idag.. Typ 21+ whee Samma här i Sthlm sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:36 am
Bor du i Sthlm? Lycko unge domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:38 am
Tjeena!! Jag har saknat dig okända person!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:39 am
Ett litet tips till er som gillar att quota. Det räcker med 3 qoutes per post. Då ser man ändå vad det är folk svarar på.
Hej Star Shine. Välkommen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:40 am
Yannah Ett litet tips till er som gillar att quota. Det räcker med 3 qoutes per post. Då ser man ändå vad det är folk svarar på. Hej Star Shine. Välkommen! hehe tack whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:43 am
*Kollar på min och Petsy's fina Quote* Erhmm.. Du sa det om 3 Quotes efter! *Backar sakta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:44 am
DJ Chilly Tjeena!! Jag har saknat dig okända person!  ee hejhej okenda person ja har saknat dej me eek o ja blev medlem for inte so lenge sen hehe eller ja kom i april sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|