|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 1:50 pm
Bedankt, dan zal ik ze beide maar beter houden en na de vakantie zal ik wel gaan beginnen om ze echt te gaan inrichten. Sommigen hebben er echt kleine paleisjes van gemaakt en daar wil ik graag ook één van worden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 2:50 pm
002306 is vrij :S hoe neem ik die in !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 2:59 pm
•♥• Als het vrij is moet je bordjes in het gras zien.. ik ging net even kijken maar er was wat raars de kaart was hysterish aan het knipperen. waarom lukt het precies niet?
edit: okey geen bordjes dus gereserveert •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 12:26 am
ok wat is dan nu t beste om te doen ? want reserveren gaat nie meer..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 8:12 am
•♥• Wat ik hier allemaal eerder gezecht heb sweatdrop ik ga al die gedetailleerde uitleg niet nog een keer herhalen. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 10:28 am
sorry sorry darlaa, groot gelijk. t was echter nogal laat en ik was enthousiast. op zo'n moment zoek ik liever niet. maar nu ik wat meer tijd heb en weet dat t niet lukt ga ik ff terug lezen smile . sorry.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 2:27 pm
•♥• ... ik probeertegen bomen aan te schurken in towns maar hij gooit me er telkens uit.. wat niet er zou zijn als het inlog dingentje niet over het beeld zou blijven staan als ik heb ingelogd. sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 6:39 am
Heb je al een towns permit? Je iet geen bordjes als je geen Towns permit heb, je kan er bij de housing store in Akea 1the krijgen helemaal gratis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 6:56 am
Ik heb 3nieuwe onderwerpen toegevoegt, aan wat je avatar der aan heeft aan wat ej al;lemaal in gaia town kan verzamelen, ben op eht momment bezig ze in elkaar te zetten 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 2:01 pm
Er zijn weer nieuwe vacants!! Helemaal in het noorden en het westen, dus iedereen snel een huisje aanschaffen + een permit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 4:31 am
ll Eurynome ll Er zijn weer nieuwe vacants!! Helemaal in het noorden en het westen, dus iedereen snel een huisje aanschaffen + een permit Goeie tip! wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 9:20 am
•♥• Je info op de troepjes klopt niet helemaal, de blikjes kun je alleen overdag en s'nachts vinden en de boots alleen met zons op/onder gang. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 12:02 pm
ahhhh ik kom nooit verder dan het start scherm in Gaia towns, op die blauwe pijl kan ik niet kliken, ik kom niet in andere velden en ik kan ook niet tegen bomen aan knallen zodat er gold uitvalt of iets .. wat kan ik hieraan doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 2:09 pm
Het opruimen van je Cache ( Extra -> Internet Opties -> tijdelijke internet bestanden ) kan helpen. En ook cookies en geschiedenis leeghalen (zelfde scherm) kan helpen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 3:56 am
ik heb da geld er ook ff bijgeschreven, denkd ak vandaag ff de....eindproducten ga doen (tis wel een werk al die plaatje, gaat niet 1-2-3 klaar!XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|