|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 25, 2009 6:06 am
Mijn persoonlijke websit -> Other -> Story Vault
Makkelijker kan ik het niet maken... tenzij ik een directe link zou geven en dan is de lol er ook van af XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 11:42 am
ninja gelezen...... twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 31, 2009 12:17 am
Ik hoop dat je het leuk vond smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 31, 2009 4:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 31, 2009 3:16 pm
Heb jij nog wat ingezonden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 31, 2009 3:22 pm
neeeh, ten eerste ik zit nog nergens bij ninja en mijn liefdesleven is niet zo erg interessant... misschien later nog wel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 1:18 am
emo
... het event gaat echt goed, joh stare wat maakt het uit of je bij de geesten of bij de jagers gaat... bij beide kan je items winnen... en het heeft toch geen gevolgen voor de guild zelf...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 3:14 am
Ik vind het ook jammer dat mensen niet echt in tha spirit zijn gekomen; er zit zoveel werk achter! Zelfs de Guild PM heeft weinig geholpen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 7:42 am
da's jammer ja.... en halloween is al voorbij....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 8:05 am
hm vorige keer kwamen er idd meer mensen op de guild pm af. Zouden zoveel mensen gewoon maar lid worden zonder te weten dat er ook nog een heel forum bij een guild hoort? ;S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 8:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 11:04 am
ocharme Gaya ik heb egt medeleve met jou, hoe voel je u nu als je een spook bent?? veel sterkte en succes met trg normaal worden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 12:55 pm
meeste mensen gaan bij guilds gewoon om stoer te doen zo van: "ik zit in 100 guilds, moet je zien hoe populair ik ben"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 12:28 pm
Lorraaa hm vorige keer kwamen er idd meer mensen op de guild pm af. Zouden zoveel mensen gewoon maar lid worden zonder te weten dat er ook nog een heel forum bij een guild hoort? ;S De meeste mensen weten dat idd niet! :O Ik zat overlaatst in een guild en daar poste iemand van: He, ik wist niet dat er nog topics in subforums (en hij wist ook zelfs niet dat subforums bestonden!) waren en niet alleen op de main page. xp (Terwijl het duidelijk te zien is dat er meer waren!) sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 1:00 pm
Die subfora staan zelfs bovenaan XD Neusje en verder kijken enzo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |