|
japp |
|
88% |
[ 66 ] |
nej |
|
12% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 75 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 3:41 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 3:51 pm
Jag vill jattegarna borja spela, men ar alldeles for radd for att fastna for mycket, vilket inte ar sa bra. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 3:53 pm
Sushi Alexii Jag vill jattegarna borja spela, men ar alldeles for radd for att fastna for mycket, vilket inte ar sa bra. >.< Naah. Spela med mig? (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 3:56 pm
Filthy Sushi Alexii Jag vill jattegarna borja spela, men ar alldeles for radd for att fastna for mycket, vilket inte ar sa bra. >.< Naah. Spela med mig? (: Like I said, I'd love to, men fastnar jag... Da ar det kort... Men jag kommer hem till dej och provar nan gang. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 3:57 pm
Sushi Alexii Filthy Sushi Alexii Jag vill jattegarna borja spela, men ar alldeles for radd for att fastna for mycket, vilket inte ar sa bra. >.< Naah. Spela med mig? (: Like I said, I'd love to, men fastnar jag... Da ar det kort... Men jag kommer hem till dej och provar nan gang. ^^ Wooh! xD heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 5:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 6:10 am
man ska fan spela som Female på WoW, faaaan va respekt man får. får fan gratis items och skit : D fick ett Short b*****d Sword of the Monkey av en kille bara sådära
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:04 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 5:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 6:16 am
Skulle gärna tänka mig spela spelet men efter ha sett allt för många i min omgivning förlora all form av... personlig hygien O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 6:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 6:34 am
Va? O.o Du menar: Rogga Skulle gärna tänka mig spela spelet men efter ha sett allt för många i min omgivning förlora all form av... personlig hygien O_O ... sa avstar jag helst? Annars forstar jag inte vad du menar.. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 6:44 am
Egon- Bor drygt femton mil norr om Stockholm så jag är ingen jävla dalmas eller halv finsk!
Sushi- Jag menar att efter ha sett deras förfall så har jag blivit avskräckt nog för att inte vilja spela spelet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|