|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 7:09 am
Zakou Nenharma Is goed :3
Maar het is niet echt een event, meer een spelletje. ^_^ En anders laat je even de naam van je mule weten, dan post je gewoon daaronder in de guild. :3 die naam is volgens mij tegen de tos sweatdrop tenminste ik geloof niet dat horny apple hier "mod" speeld xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 5:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 9:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 5:03 am
ik wil ook wel mee doen, maar heb echt geen id wat nou de bedoeling is razz ik zoek ergens een uitleg razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 8:00 am
Iedereen mag meedoen, maar we hebben, ehm hoofdrol spelers nodig, zeg maar. Maar ik zet je er nu ook bij... Ik wens je heel veel sterkte en geluk wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 11:31 am
hahaha, maar ik weet nog niet wat ik moet doen XD, loopt met ze ogen dicht rond heeelpppp heeeelpppp met ze armen zvoorzich uitzwaaiend....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:09 pm
Ik ben bijna klaar, ik zal het zo snel mogelijk openbaar maken *grins*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 8:03 am
Hey een kalender? ((Ik ben op zoek naar ideeen en meer feestdagen!!!))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 1:53 pm
Opzoek naar (6) mensen die bereid zijn 1 keer per week hulpsint te spelen en dat voor 3 of 2 weken lang...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 2:14 pm
Ik moet hier echt wat vaker komen.......... XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 2:30 pm
Hey welkom Kitty xD
Ik zou hier volgens mij mijn hele dagboek kunnen typen... Geen kip die er iets van merkt/leest xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 10:54 pm
nou, heb je als nog een prive dagboek XD of juist iets wat mensen trekt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 8:07 am
Mijn dagboek heeft hier gestaan xD Alleen had ik nooit iets speciaals te melden xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 12:48 pm
Het is echt vreemd om nu al bezig te zijn met kerst xD Maar ja iemand moet het plannen xp lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 1:24 am
Okee de planning van kerst is zo goed als rond ^_^ Ergens in de komende week zullen de eerste dingetjes merkbaar zijn *grins*
Eigenlijk zou ik nu al iets moeten neerzetten (1e advent) Maar goed eerst maar even pakjesavond afwachten ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|