|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:23 pm
Sephyre Jetzudan Rebirth Sephyre Balla bilder Jetzchudan :O Omg tack. o':Jag får plötsligt lust att rita... o.o You do so. And show us. NU!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:23 pm
*Avguda bilderna* eek heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:24 pm
Bwahah. Jag ska rota fram i Mina Bilder-mappen mina bästa tidigare verk! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:33 pm
Denna ritade jag i Paint igår.. tror jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:49 pm
Jetzudan Rebirth xd !!!!! Kan det bli coolare än så? xd ... Vet inte. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 12:06 pm
 Gjord i Paint.  Photoshop, tidigare idag. Fråga inte var moroten kommer ifrån - jag hade feber vid det tillfället och fick vissa infall...  Samma som ovan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:51 pm
Hm.. Känns som att bliden skulle bli bättre med lite åska och blixt-effekter.. Någon som är duktig på Paint Shop Pro, eller nåt annat bra ritprogram? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:54 pm
Nightmare Asura Du får gärna spara bilden på din dator och leka lite med den ^^ Jaaa!! ^^ ... Oj, jag skulle ju färglägga Evany bilden för länge sen, glömde det o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:56 pm
Nightmare Asura Petsy Jaaa!! ^^ ... Oj, jag skulle ju färglägga Evany bilden för länge sen, glömde det o_O sweatdrop Du kanske ska göra det först? Eller, gör som du vill ^^` Spelar nog ingen roll <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:00 pm
Nightmare Asura Petsy Spelar nog ingen roll <.< Kanske inte.. Nåja, ha så kul med min bild ^^ Visst^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:23 pm
trevligt att se flera kreativa människor 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 7:59 am
Nightmare Asura Något jag kladdade ihop innan min sista lektion skulle börja.. Det föreställer väl.. Döden? sweatdrop  Ball whee Jag kan inte rita händer sådär bra gonk Petsy: Är inte teddibjörnen han håller i en moogle? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 8:18 am
Lina i min klass sa att han skulle hålla i en teddybjörn sweatdrop Sen sa Oskar att jag skulle göra den till en handgranat, därför har den en liten "sak" på huvet xp Åh, äntligen är pizzan klar! gonk *Springa iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|