Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Koulu ja kaikki siihen liittyvä Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10 ... 34 35 36 37 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Pidätkö/piditkö koulunkäynnistä?
  Kyllä, ihan oikeasti.
  No joo...
  Whatever.
  Ei kai se pahaa tee/tehnyt, mutta...
  Lyhyesti ja ytimekkäästi: EN.
  Eipä tee/tehnyt minulle muuta kuin pahan mielen.
  Olen omena.
  MUAHHAHHAHHAH kärsikää pienet koululaiset, kärsikää!
View Results

ToraHiksa

PostPosted: Wed Oct 12, 2005 5:54 am

Voisin ampua nuo yhet atk-luokassa olevat domokun
alkaavat kayda hermoille
PostPosted: Thu Oct 13, 2005 7:25 am

Kikakika. Voisin ampua kaikki koulussa olevat... kika kika ninja

Psycho-mode ON.

Butjoo, on pakko selvita lukiosta tana vuonna. Tulevat ykkoset on nimittain niin hirvean oloisia etta huhhahhei. Teinigootteja, pissiksia, sunnuntaisaatananpalvojia, lisaa pissiksia, leikkisatanisteja, teiniXeja... + minun serkkuni ja hanen kaverinsa joille Smack Down ja Raw ovat elama. mrgreen

...ja minun pitaa sietaa niita goottisatanistisaatananpalvojabritneyspearseja teatteriryhmassa... cry "Mul o Gradle of Flithin uusin CD!!!!!111", ihme kun eivat viiltele kasikirjoituksella paperihaavoja ranteet tayteen cry

...um, joo, mina siis en oikein pida ihmisista. Krahaha.

Liffy Glitter

kitimoogle

PostPosted: Thu Oct 13, 2005 9:44 am

Jee!!! Kehityspsykologian kurssista napsahti 4/5!
Hapi hapi hapi! whee
Saa naha mita muista tulee... huomenna lisaa palautuksia... sweatdrop
PostPosted: Thu Oct 13, 2005 12:01 pm

[ Message temporarily off-line ]

iTsombie

kitimoogle

PostPosted: Fri Oct 14, 2005 4:30 am

Lisaa tuloksia...
Lasten kasvun ja kehityksen ohjaus: 5/5
Asiakkaan ohjaaminen sosiaali- ja terveysalalla: 4/5
Hapi hapi hapi jalleen! mrgreen
PostPosted: Fri Oct 14, 2005 10:47 pm

Hohohooo~ Meille ilmestyny kauheesti arvosanoja sellasista kursseista, mista ennen oli vaan H(yvaksytty) totarissa. Nyt siel killuu pallljon viitosia. Ja yks nelonen. Ja sekin yrittajyysopinnoista,joten siitakin saa olla ylpea. (Ja asteikkohan meilla on siis 1-5)

blaugh

Wicked
Captain

YamiEiji

PostPosted: Mon Oct 24, 2005 5:05 am

koulusta saa kovan paan karyn aina crying
voisikohan johtua noista akoista jotka polttaa,ne haisee sweatdrop
tai sit olen niin kauhean sairas tai jotain.... sad
PostPosted: Mon Oct 24, 2005 5:16 am

Mulla hyvin harvoin saan paansaryn tupakanhajusta, mut yleisimmin paansaryn saan liian vahan unentarpeesta ninja Mulla oli viime viikolla joka paiva paansarkyy aina kun herasin ylos xp mut sit se loppui torstaina...
Tanaa on todella tylsa koulupaiva stare
Huomenna on onneks lyhyempi paiva.
Enkun tuntikin oli kuin helvetissa.

ToraHiksa

YamiEiji

PostPosted: Mon Oct 24, 2005 5:45 am

Rikku86
Mulla hyvin harvoin saan paansaryn tupakanhajusta, mut yleisimmin paansaryn saan liian vahan unentarpeesta ninja Mulla oli viime viikolla joka paiva paansarkyy aina kun herasin ylos xp mut sit se loppui torstaina...
Tanaa on todella tylsa koulupaiva stare
Huomenna on onneks lyhyempi paiva.
Enkun tuntikin oli kuin helvetissa.
jes suuuuu crying haluan takas lomalle stare
PostPosted: Mon Oct 24, 2005 7:23 am

Mina jaksoin menna kouluun, hurraa! o/
Kivaa kommenttia. Kaverit olivat silmat pyoreina ja sanoivat etteivat olleet tunnistaa minua. "Mina ihmettelin kuka normaalia angstisemman nakoinen teini siella seisoo, mutta sehan olitkin vain sina! Tunnistin sinut olkalaukustasi!" "Sina olet muuten ihan liidunvalkea, oletko ollut pahemminkin sairaana?" "Onko joku hakannut sinut?!" (tapahtui epamaarainen onnettomuudenkaltainen juttu, minka seurauksena huuli auki, nena ruhjeilla ja otsassa haava, ja naytan aika hakatulta biggrin )

Mutta nyt ihmiset. Minun pitaisi pitaa n. 10min kestava puhe ensi viikolla, ja arvostaisin kovasti ideoita aiheesta. Ei valttamatta mitaan perinteista, mutta kuitenkin jotain... er, merkittavaa? Jotain mista on helppo puhua (no tama on aika paljon minusta itsestani kiinni)?

Ei mielellaan mitaan anime/manga/Japani aiheista, olen jo tarpeeksi horho ilman sellaisen puheen pitamistakin.

Liffy Glitter

ToraHiksa

PostPosted: Wed Oct 26, 2005 5:36 am

Teetin tossa jo toisen a-ajokortin kokeen ATK:n tunnilla ja se meni lapi, saa naha haluunko a-ajokortin sit confused
Kuviksen tunnilla kohta oon maalannu kokonaan Mirokun valmiiksi joka on aivan kamalan nakoinen ja se saattaa menna ehka jonnekkin ihmeen koulun nayttelyyn eek kamalaa!
PostPosted: Wed Oct 26, 2005 6:01 am

Mina sain kuviksesta 10... en sitten tieda saiko moni muu saman, mutta tuntuu etta mina en olisi ansainnut tuota numeroa. Jotenkin sellainen olo etta koko kurssi meni piirrellessa tikku-ukkomaisia ilmestyksia sweatdrop

Liffy Glitter

Jonsii

PostPosted: Fri Oct 28, 2005 1:18 am

Rikku86
Teetin tossa jo toisen a-ajokortin kokeen ATK:n tunnilla ja se meni lapi, saa naha haluunko a-ajokortin sit confused

Minakin uusin Word-kokeen kuutisen kertaa. Kortti tuli silti. Ehka yhden tai kaksi koetta paasin lapi ekalla kerralla.
PostPosted: Fri Oct 28, 2005 2:13 am

Minulla jai A-kortti uupumaan vain access-kokeen lapipaasysta. En paassyt sita ekalla kerralla lapi enka tahtonut uusimaan menna mutimutimuti... Jos ekalla kerralla ei onnistu niin en ala myohemminkaan, nih ja nih. ninja
...opettelin koko harpakkeen kayton siina kokeen aikana, ja sitten PUFFF, kone yhtakkia jumittui gonk Ja koko homma olisi pitanyt alkaa alusta... se oli liikaa.

Liffy Glitter

ToraHiksa

PostPosted: Mon Oct 31, 2005 12:58 am

Moni ei taalla koulussa tiia ett tanaa on halloween sweatdrop
Ma ja Aeris ollaan pistetty peruukit paahan ja korvikset korvaan blaugh
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10 ... 34 35 36 37 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers