|
|
Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 10:00 am
minimum leeftijd he? moet je niet doen.. een meeting is leuk zolang het met je eige vrienden is (of zolang hun er nog bij zijn)
ik heb ook een meeting gehad met kleine kinderen (de jongste was 11?) maar het was echt een toffe dag, juist het leeftijds verschil maakt het leuk.
enne als ik zou doen aan minimums dan zou mijn vriendin geen eens meemogen, das dus dikke onzin rolleyes
leeftijd maakt in principe niks uit. het gaat er om hoe iedereen zich gedraagt en hoe hecht de groep is 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 10:54 am
mee eens ^^ geen minimum natuurlijk smile en in almelo, tsja, zo heb je wel een select groepje dat niet te groot is, en wel met elkaar kan opschieten omdat ze allemaal van anime houden natuurlijk wink het leek me gewoon leuk om aan het begin van de dag met zn allen ergens waar het redelijk rustig is af te spreken, eventjes kletsen etc, kijken wie elkaar ligt, en dan gewoon opsplitsen ^^ en met middageten weer afspreken, beetje kwebbellen, misschien groepjes veranderen, you know ^^ en dan weer verder... smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 11:57 am
goed idee hoor 3nodding
al denk ik niet dat ik echt meekom, ik heb mijn eige drvo meet er al. maar misschien kan ik in het begin wel heel even komen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 12:17 pm
entreekaartje gaat je dan lekker prijzig worden wink Let op! kaartjes kosten wel 25 euro! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 1:02 pm
=p iedereen heeft een meeting op de Animecon!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 1:54 pm
Oranjekorfbalpizza! entreekaartje gaat je dan lekker prijzig worden wink Let op! kaartjes kosten wel 25 euro! 3nodding 27 euro als je een van de eerste tot 400 ben ._.
echt belachelijk maar goed ...
mja ... ik vroeger een jaar in een groep gezeten ( met scouting) waar ik zelf nog 14 of 15 was... en toen liep het ook niet goed tussen de oudere en de jongere (leeftijd was toen tussen 12 en 18 =s) dan krijg je groepjesvorming.. en dat wil je niet op een meeting toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 8:19 am
27 dan xD
Nouw, dat is et em juist, dat doen we dus wel, in groepjes opdelen en diegene die elkaar liggen samen gaan ^_^ daarom krijg je dus al uitzichzelf groepjes, waar waarschijnlijk bij de een meer ouderen zitten en andersom.... eerst de voorstellen goed doornemen! 3nodding en bij scouting ligt het ook wel net iets anders, meer tussen de mensen die een beetje lol willen maken en mensen die willen survivalen ^^; (iig, dat was mijn ervaring daarin smile )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 11:53 am
Cassidy92 =p iedereen heeft een meeting op de Animecon! ikw eet niet waar het is, ikw eet neit waarneer het is, ikw eet niet wat eht is, amar ik weet wel dat ik op de 17de/18de al een meeting heb razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 4:40 am
.~Horsie~Anne~. Cassidy92 =p iedereen heeft een meeting op de Animecon! ikw eet niet waar het is, ikw eet neit waarneer het is, ikw eet niet wat eht is, amar ik weet wel dat ik op de 17de/18de al een meeting heb razz tis in almelo, 30 juni tot 2 juli
meer info: http://www.animecon.nl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 4:42 am
Oranjekorfbalpizza! 27 dan xD Nouw, dat is et em juist, dat doen we dus wel, in groepjes opdelen en diegene die elkaar liggen samen gaan ^_^ daarom krijg je dus al uitzichzelf groepjes, waar waarschijnlijk bij de een meer ouderen zitten en andersom.... eerst de voorstellen goed doornemen! 3nodding en bij scouting ligt het ook wel net iets anders, meer tussen de mensen die een beetje lol willen maken en mensen die willen survivalen ^^; (iig, dat was mijn ervaring daarin smile ) yup die scouting heb je er ook bij 3nodding wij waren er 1 zonder uniform en we maakten zelf onze programma's ... mja ik ben er vanaf gegaan omdat 1 de boel zat te verzieken =/ toen onze groep werd opgesplitst was het veel beter... daarna is er iemand van 'buitenaf' erbij gekomen ... en die vond dat alcohol in het budget hoorde =/... mja daar ben ik het niet mee eens.. lol wij allemaal niet >< die kon alleen pret hebben met alcohol =s
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 10:33 am
Bell-sama Oranjekorfbalpizza! 27 dan xD Nouw, dat is et em juist, dat doen we dus wel, in groepjes opdelen en diegene die elkaar liggen samen gaan ^_^ daarom krijg je dus al uitzichzelf groepjes, waar waarschijnlijk bij de een meer ouderen zitten en andersom.... eerst de voorstellen goed doornemen! 3nodding en bij scouting ligt het ook wel net iets anders, meer tussen de mensen die een beetje lol willen maken en mensen die willen survivalen ^^; (iig, dat was mijn ervaring daarin smile ) yup die scouting heb je er ook bij 3nodding wij waren er 1 zonder uniform en we maakten zelf onze programma's ... mja ik ben er vanaf gegaan omdat 1 de boel zat te verzieken =/ toen onze groep werd opgesplitst was het veel beter... daarna is er iemand van 'buitenaf' erbij gekomen ... en die vond dat alcohol in het budget hoorde =/... mja daar ben ik het niet mee eens.. lol wij allemaal niet >< die kon alleen pret hebben met alcohol =sblegh, ik haat mensen die alleen maar lol kunnen hebben met alcahol stare (zo ongeveer 35% van mijn klas denkt er zo anders wel over though gonk )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 13, 2005 1:31 pm
Oranjekorfbalpizza! Bell-sama Oranjekorfbalpizza! 27 dan xD Nouw, dat is et em juist, dat doen we dus wel, in groepjes opdelen en diegene die elkaar liggen samen gaan ^_^ daarom krijg je dus al uitzichzelf groepjes, waar waarschijnlijk bij de een meer ouderen zitten en andersom.... eerst de voorstellen goed doornemen! 3nodding en bij scouting ligt het ook wel net iets anders, meer tussen de mensen die een beetje lol willen maken en mensen die willen survivalen ^^; (iig, dat was mijn ervaring daarin smile ) yup die scouting heb je er ook bij 3nodding wij waren er 1 zonder uniform en we maakten zelf onze programma's ... mja ik ben er vanaf gegaan omdat 1 de boel zat te verzieken =/ toen onze groep werd opgesplitst was het veel beter... daarna is er iemand van 'buitenaf' erbij gekomen ... en die vond dat alcohol in het budget hoorde =/... mja daar ben ik het niet mee eens.. lol wij allemaal niet >< die kon alleen pret hebben met alcohol =sblegh, ik haat mensen die alleen maar lol kunnen hebben met alcahol stare (zo ongeveer 35% van mijn klas denkt er zo anders wel over though gonk ) mja daarom ben ik ermee gekapt.. ze ging ook geld lenen van andere om het te kopen en werd pissig dat ik haar geen geld gaf.. =/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 11:36 am
Oranjekorfbalpizza! Bell-sama Oranjekorfbalpizza! 27 dan xD Nouw, dat is et em juist, dat doen we dus wel, in groepjes opdelen en diegene die elkaar liggen samen gaan ^_^ daarom krijg je dus al uitzichzelf groepjes, waar waarschijnlijk bij de een meer ouderen zitten en andersom.... eerst de voorstellen goed doornemen! 3nodding en bij scouting ligt het ook wel net iets anders, meer tussen de mensen die een beetje lol willen maken en mensen die willen survivalen ^^; (iig, dat was mijn ervaring daarin smile ) yup die scouting heb je er ook bij 3nodding wij waren er 1 zonder uniform en we maakten zelf onze programma's ... mja ik ben er vanaf gegaan omdat 1 de boel zat te verzieken =/ toen onze groep werd opgesplitst was het veel beter... daarna is er iemand van 'buitenaf' erbij gekomen ... en die vond dat alcohol in het budget hoorde =/... mja daar ben ik het niet mee eens.. lol wij allemaal niet >< die kon alleen pret hebben met alcohol =sblegh, ik haat mensen die alleen maar lol kunnen hebben met alcahol stare (zo ongeveer 35% van mijn klas denkt er zo anders wel over though gonk ) Ik kan niet alleen maar lol hebben MET alcohol, maar ik weet wel dat ik er gezellger vam wordt. Maar ik hou niet zo van alcohol razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 1:04 pm
Ik hou ook niet zoveel van alcohol en als menden gaan denken dat,dat belangerijk is bij een organisatie of meeting tjah! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|