|
|
|
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 2:56 pm
Mikusagi Haha, ramen, trodde du menade nudlar först. Fattade inte biggrin "Du vet när du är japanskadad när..." xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 2:59 pm
Filthy Mikusagi Haha, ramen, trodde du menade nudlar först. Fattade inte biggrin "Du vet när du är japanskadad när..." xP ...kusinen tipsar dig om Canon och du säger "Jag tycker nog om Nikon för det... låter japanskt."
Hände idag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 5:16 pm
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Det är ett plattformspel, ganska simpelt kommer det vara som det är tänkt nu. (Den röda rutan är det som kommer att synas, btw.) Roda rutan?Ramen då Aha da fattar jag.Rotationen på hjulet är klart! 6 Rader kod atm! biggrin Kung. Nar ska de bli klart da?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 5:19 pm
Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Det är ett plattformspel, ganska simpelt kommer det vara som det är tänkt nu. (Den röda rutan är det som kommer att synas, btw.) Roda rutan?Ramen då Aha da fattar jag.Rotationen på hjulet är klart! 6 Rader kod atm! biggrin Kung. Nar ska de bli klart da?Tre veckor kvar minst. Just nu ska jag försöka ta reda på varför kommande 6 rader av kod får flashspelaren att face-palm:a det första 6. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 4:23 am
"Rättvis emedan jag vilja till bli älskat"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 4:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 9:48 am
IMPLOSION, DESU DESU DESU! And my feet are le tired.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 11:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 11:48 am
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Det är ett plattformspel, ganska simpelt kommer det vara som det är tänkt nu. (Den röda rutan är det som kommer att synas, btw.) Roda rutan?Ramen då Aha da fattar jag.Rotationen på hjulet är klart! 6 Rader kod atm! biggrin a**å jag vill testa när det är klart... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 11:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 12:04 pm
Look! It's a Darky I forgot to say bye to! D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 12:40 pm
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Rotationen på hjulet är klart! 6 Rader kod atm! biggrin Kung. Nar ska de bli klart da?Tre veckor kvar minst. Just nu ska jag försöka ta reda på varför kommande 6 rader av kod får flashspelaren att face-palm:a det första 6. D: Okej, far man testa nar'e ar klart?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|