|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 1:03 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 3:45 am
Jag ar ratt less pa myspace.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 10:19 am
Är 1° = 2π/360? Tydligen. EDIT:  Visst ser det kul ut? biggrin * scenery
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 12:18 pm
Mr_RPG Är 1° = 2π/360? Tydligen. EDIT:  Visst ser det kul ut? biggrin * scenery Vad ska de dar forestalla?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 12:39 pm
Ett spel jag skriver i flash. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 2:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 2:49 pm
Mr_RPG Ett spel jag skriver i flash. biggrin Hur funkar de da? Alltsa, gameplayet, vad gor man?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 2:57 pm
Jalkazar Mr_RPG Ett spel jag skriver i flash. biggrin Hur funkar de da? Alltsa, gameplayet, vad gor man?Det är ett plattformspel, ganska simpelt kommer det vara som det är tänkt nu. (Den röda rutan är det som kommer att synas, btw.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 12:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 2:53 am
Haha, din avatar visar ju liksom dig! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 12:19 pm
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Ett spel jag skriver i flash. biggrin Hur funkar de da? Alltsa, gameplayet, vad gor man?Det är ett plattformspel, ganska simpelt kommer det vara som det är tänkt nu. (Den röda rutan är det som kommer att synas, btw.) Roda rutan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 12:29 pm
Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Ett spel jag skriver i flash. biggrin Hur funkar de da? Alltsa, gameplayet, vad gor man?Det är ett plattformspel, ganska simpelt kommer det vara som det är tänkt nu. (Den röda rutan är det som kommer att synas, btw.) Roda rutan?Ramen då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 12:39 pm
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Ett spel jag skriver i flash. biggrin Hur funkar de da? Alltsa, gameplayet, vad gor man?Det är ett plattformspel, ganska simpelt kommer det vara som det är tänkt nu. (Den röda rutan är det som kommer att synas, btw.) Roda rutan?Ramen då Aha da fattar jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 1:18 pm
Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Ett spel jag skriver i flash. biggrin Hur funkar de da? Alltsa, gameplayet, vad gor man?Det är ett plattformspel, ganska simpelt kommer det vara som det är tänkt nu. (Den röda rutan är det som kommer att synas, btw.) Roda rutan?Ramen då Aha da fattar jag.Rotationen på hjulet är klart! 6 Rader kod atm! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|