Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6987 6988 6989 6990 6991 6992 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Sostrate

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 5:14 am

iMeijerem
Lol @ Mycket text. :0
STFU! Jag och Perrrrt skriver en bok här serru!
PostPosted: Thu Mar 27, 2008 5:18 am

Sostrate
Dora The Exploded

Hahaha X) a**å, vet inte hur ag ska förklara xD Båda är härliga att spela! I ICO känner man verkligen hur man drar Yorda efter sig och när man släpper etc biggrin Styrningen i AC är också grymt härlig, som när man kör Jump of faith eller vad det heter, och när man hoppar mellan hustaken! biggrin Det var det jag fastnade för i båda spelen xD samt detaljrikedomen i båda spelen, som solen i ICO(ÄLSKAR SOLLJUSET I DET SPELET <3) xD
Typ så jag tänker när jag gämför, oavsett hur olika spelen är så går jag på hur det känns att spela det etc x)

Jag har inte kommit jättelångt i AC, men när jag skulle döda han första stora ledaren så var jag i skolan och spelade, med Ramin över axels som är världens ACbög, så han tjatade och skrek och stressade upp mig som fan xD Speciellt när jag var tvungen att gömma mig :CC Det är härligt att rida i det spelet <3
Jag ser typ..fortfarande inte den lilla kopplingen <_<
Klart båda är härliga att spela<3. Ljuset är underbart! Ljussättningen var en del av deras trick i spelet eftersom det vart ganska simpelt av sig (: Eller ja.

Känsla i spel går jag efter mer på hur mina känslor går upp och ner, men å andra sidan blir styrningen en del av det om den är super/sämst ;P Styrningen och Yorda hade inte direkt världens bästa reaktioner och det blev skitirriterande när hon inte reagerade alls när man ropade på henne.
Däremot blev det lite "rör inte min tjej" eller "herrejävlar var är porten!?!?!?!*panik*"känsla eftersom det kommer skuggfolk som försöker ta henne ifrån en och misslyckas man rädda henne blir det ju game over så man vill liksom inte. Sen att man har en pinne till vapen(om man nu inte hittar hemliga ;D) också.
Jag vet inte när jag suttit och skrivit det här finner jag fortfarande att båda är helt olika.
Känslo och stilmässigt, både när det kommer till strid och när man strosar omkring

Det är för att jag suger på att förklara kopplingar xD

Men så var det för mig också xD Speciellt där när man är vid slottsvalvet för första gången, rummet innan den stora porten. När skuggfolken kommer och man får stå i säkert 15 jävla minuter och slåss mot dom, fick göra om den delen minst 5 gånger :<
Haha, jag hittade inget hemligt vapen i början(finns det ens det? xD). slogs med pinnen ända tills man får svärdet där man fixar första halvan av porten. Sen hittade jag iofs det feta svärdet med en stor klump längst ut i mace questet, men då var det redan så långt in i spelet så man mötte nästan inga skuggmonster längre :C

Dora The Exploded

Dangerous Explorer

6,900 Points
  • Contributor 150
  • Hygienic 200
  • Risky Lifestyle 100

Dora The Exploded

Dangerous Explorer

6,900 Points
  • Contributor 150
  • Hygienic 200
  • Risky Lifestyle 100
PostPosted: Thu Mar 27, 2008 5:19 am

Sostrate
iMeijerem
Lol @ Mycket text. :0
STFU! Jag och Perrrrt skriver en bok här serru!

Eller hur!
PostPosted: Thu Mar 27, 2008 5:50 am

Dora The Exploded

Men så var det för mig också xD Speciellt där när man är vid slottsvalvet för första gången, rummet innan den stora porten. När skuggfolken kommer och man får stå i säkert 15 jävla minuter och slåss mot dom, fick göra om den delen minst 5 gånger :<
Haha, jag hittade inget hemligt vapen i början(finns det ens det? xD). slogs med pinnen ända tills man får svärdet där man fixar första halvan av porten. Sen hittade jag iofs det feta svärdet med en stor klump längst ut i mace questet, men då var det redan så långt in i spelet så man mötte nästan inga skuggmonster längre :C
Haha! Då är vi två. HIGH FIVE! heart
Du menar där innan man möter "mystery woman" för första gången?
Man behöver inte alltid slåss, bara man är snabb och springer till de där stenportarna som Yorda kan öppna så dör typ alla. Upptäckte det när jag fick panik av antalet skuggor som dök upp och försökte hitta en väg ut XD

Sostrate

Dora The Exploded

Dangerous Explorer

6,900 Points
  • Contributor 150
  • Hygienic 200
  • Risky Lifestyle 100
PostPosted: Thu Mar 27, 2008 6:14 am

Sostrate
Dora The Exploded

Haha! Då är vi två. HIGH FIVE! heart
Du menar där innan man möter "mystery woman" för första gången?
Man behöver inte alltid slåss, bara man är snabb och springer till de där stenportarna som Yorda kan öppna så dör typ alla. Upptäckte det när jag fick panik av antalet skuggor som dök upp och försökte hitta en väg ut XD

Jag tänker hela tiden typ "dom kommer säkert på andra sidan porten om jag skiter i dom nu, så lika bra att ta dom på en gång!", plus att jag är för upptagen med att döda alla suggor och springa efter dom för att rädda henne, för att titta efter utvägar xD
Exakt där, jag hade rådamp på det stället, pappa var nära på att stänga av spelet för att jag skrev så mycket :< xD

Och på nåt ställe, där man måste lämna henne för att kunna komma vidare, så hör man hur hon skriker för att skuggor kommer! jag fick panik och kastade mig ner för en avsats för att komma till henne xD Sista fighten mot mamman var inte så jättesvår heller, inte så som jag hade trott att den skulle va razz
PostPosted: Thu Mar 27, 2008 7:28 am

Dora The Exploded
Mikusagi

Mr_RPG
"Can I get... any of you cunts... a drink?"

Det är meningen att du ska svara efter att han ställt frågan, inte före wink

Jag är medial och ibland blandar jag ihop tid och rum lite...

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Thu Mar 27, 2008 2:17 pm

Haha, det där spelet ni pratar om låter skitskumt razz
PostPosted: Thu Mar 27, 2008 6:54 pm

Dora The Exploded

Jag tänker hela tiden typ "dom kommer säkert på andra sidan porten om jag skiter i dom nu, så lika bra att ta dom på en gång!", plus att jag är för upptagen med att döda alla suggor och springa efter dom för att rädda henne, för att titta efter utvägar xD
Exakt där, jag hade rådamp på det stället, pappa var nära på att stänga av spelet för att jag skrev så mycket :< xD

Och på nåt ställe, där man måste lämna henne för att kunna komma vidare, så hör man hur hon skriker för att skuggor kommer! jag fick panik och kastade mig ner för en avsats för att komma till henne xD Sista fighten mot mamman var inte så jättesvår heller, inte så som jag hade trott att den skulle va razz
HAHA! Jag springer som fan efter en utgång och kollar efter en stenport!XD

Lol, jag fick panik när jag såg antalet skuggor. Dear lord D: Sprang iväg och försökte komma undan, så råkade jag hitta en port XDDDDDDDD
Mamman är so-so. Om man inte vet har man ju en insta-death när man börjar :<

Sostrate

Sostrate

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 6:58 pm

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 10:41 pm

Sos, du har horn i håret!

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Sostrate

PostPosted: Fri Mar 28, 2008 1:51 am

Mikusagi
Sos, du har horn i håret!
Du har en kycklingrumpa! på ditt huvud.
PostPosted: Fri Mar 28, 2008 6:34 am

Ja...

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Nightmare Asura
Crew

PostPosted: Fri Mar 28, 2008 6:40 am

HEY, EVERYONE! IT'S LEIF ERIKSSON-DAY!
HINGA DINGA DURRGEN!
PostPosted: Fri Mar 28, 2008 7:44 am

*dansar runt*

Mikus extrakonto

Dora The Exploded

Dangerous Explorer

6,900 Points
  • Contributor 150
  • Hygienic 200
  • Risky Lifestyle 100
PostPosted: Fri Mar 28, 2008 8:07 am

Sostrate
http://www.youtube.com/watch?v=Ao7GS7uUDsw
Seriously brilliant.

AHAHAHAHAHA, ASKUL HUR HAN TILL HÖGER VICKAR UPP OCH NER PÅ HÅRET XDDDD
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6987 6988 6989 6990 6991 6992 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games