|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 11:52 am
Så säger du om jag ska fixa det smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 11:59 am
Stöd för animerade .png. dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 12:19 pm
Björn Gustafsson 20:30 idag på TV4 dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 2:31 pm
Nån dom möjligtsvis spelar CS? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 2:45 pm
Mat_57 Nån dom möjligtsvis spelar CS? 3nodding Inte om vi inte blir tvingade till det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 2:50 pm
Mat_57 Nån dom möjligtsvis spelar CS? 3nodding Jag gör.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 3:44 pm
Nightmare Asura Jalk. xD Gud vad surt. Det är samtidigt lite humoristiskt med sånnadär ortodoxa amerikaner, som inte ser längre än sin egen näsa. Som du sa, det är ju inte ditt hemland, och du planerar inte att bo där resten av livet (eller?), så du borde inte tvingas till nåt. Frihet är något USA sägs stå för, därav frihetsgudinnan, säg emot henne och du får en stor fet järnfot i baken. Exakt. Dom ar sa hypocritical om allt dom sager. Dom sager att dom ar sa oppna och det ar ett land av frihet men anda kan man inte argumentera med lararen i klassen eller farga haret. I armen far man inte vara gay och om man inte ar en vit medelalders kristen man kan man inte bli president.
Mr_rpg: Jag ar besviken pa dig. Jag vill hellre ha kommunism an skiten dom har i USA. Jag ar vanster liberal och stolt over de.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 3:45 pm
Mat_57 Nån dom möjligtsvis spelar CS? 3nodding Det hoppas jag inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 5:02 pm
Jalkazar Mr_rpg: Jag ar besviken pa dig. Jag vill hellre ha kommunism an skiten dom har i USA. Jag ar vanster liberal och stolt over de. Oh ********, oh ********. D: mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 5:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 7:55 pm
Mr_RPG Jalkazar Mr_rpg: Jag ar besviken pa dig. Jag vill hellre ha kommunism an skiten dom har i USA. Jag ar vanster liberal och stolt over de. Oh ********, oh ********. D: mad Kanner du dig dissad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 11:54 pm
Haha, Mr_RPG är du borgare eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 25, 2008 1:35 am
Jetz, din fattiga tjejs vänstra sko behöver knytas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 25, 2008 3:41 am
Mr_RPG Mat_57 Nån dom möjligtsvis spelar CS? 3nodding Jag gör. Jag gör. Jag äger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|